Za mě lepší než první díl, hezká červená knihovna.

Kniha, Red, 2024, 9788027712694

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela Vaňková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihy Elly mě baví. Jsou zábavné, vtipné a nechybí šťastný konec.

Kniha, Red, 2024, 9788027712694

• 5 z 5 hvězdiček Žaneta Němečková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Další pohodová romantika. Hlavní postavu už znáte z první knihy a teď můžete jen pozorovat její růst. Miluji Adama. Je perfektním otcem pro svého ,,syna". Tito dva se perfektně doplňují. Jejich cesta není lehká, ale stojí za to.

E-kniha, Red, 2024,

• 3 z 5 hvězdiček MichaelaKoc Uživatel aplikace KDčko

Rovnou říkám, že 1. díl, Miluji tě, Jasone Thorne, je láska a nyní bych hodnotila 5/5, loni jsem hodnotila 4,5/5, proto maximálně doporučuji. A pokud jste četli Jasona, nemůžete si Adama nechat ujít, protože Olive a Jason se zde vyskytují také a to hojně, takže doporučuji i Adama, už jenom kvůli nim. A proč Adama hodnotím níže? Vulgarismy, moc sexuálních narážek a Lucy. Lucy mi jednoduše nesedla. To ale neznamená, že nemůže sednout někomu jinému. Já si ihned vybavila, že jsem z ní nebyla nijak zvlášť unesená už v 1. díle … A Adam? Adam je fajn, ale pro mě je to jen slabý odvar Jasona, proto jen lehce nadprůměrné hodnocení. Lucy se po rozchodu dočasně stěhuje k Olive a Jasonovi a zároveň se vedle nich nastěhoval známý herec Adam, který doma tráví hodně času se svým synem Aidenem, protože se rozvedl s jeho matkou, herečkou Adeleine. Lucy se seznamuje s Adamem, ale je to takové nešťastné seznámení a oba od té chvíle tvrdí, že se nenávidí. Aiden, Adamův syn, si ale získá srdce Lucy, Olive Jasona a Lucy bude občas Aidena hlídat. Linka Lucy nepřináší nic nového, v jeden okamžik se objeví super zvrat, který by knihu pozvedl, ale … Adam řeší spor o opatrovnictví Aidena s Adeleine. A mezi Lucy a Adamem už je to stokrát viděný vzorec, který ničím nepřekvapí. Autorku i tak miluji, protože píše neskutečně čtivě a už teď se těším na další její knihy. Závěr je takový, že Olive a Jasona naprosto miluji a toto byl obstojný flirt!

Kniha, Red, 2024, 9788027712694

• 5 z 5 hvězdiček FruityMan Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Za mě o trochu lepší, než první díl. Příběh mi utíkal strašně rychle a než jsem se nadála, tak jsem byla na konci. U knížky jsem si pobrečela, ale i zasmála. Podle mě, je postava Lucy strašně silná. Postavila se svému strachu z lásky a za to ji moc obdivuji, ještě po tom, co jí ho Jameson nalomil. Březen 2024

Kniha, Red, 2024, 9788027712694

• 5 z 5 hvězdiček Teri Uživatel aplikace KDčko

Po knize Miluji Tě, Jasone Thorne jsem se na knihu hodně těšila, protože právě i první díl byl super. Kniha tedy volně navazuje již na zmíněný první díl. Hlavní hrdinka je zde trošku ztřeštěná, ale hodná a milá Lucy. Líbil se mi i ten fakt, že kniha byla trošku sprostá, ukazovala právě na to, jak se hlavní hrdinky z obou knih liší a zároveň doplňují. Autorka je prostě úžasná, nutí vás její styl psaní číst dál a dál a nechybí láska, sex, emoce, nějaké napětí (to miluji) a šťastný pohádkový konec. U knihy jsem se i zasmála a ne jednou. Kdo máte rád tuhle autorku, tak rozhodně doporučuji a také pro všechny romantické duše.

Kniha, Red, 2024, 9788027712694

• 5 z 5 hvězdiček Monika Hrůzová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělá kniha, stejně jako první díl, doporučuju!