3.9 z 5 24 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 12× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Eva Závěšická registrovaný uživatel

Než se v tom jeden z orientuje, tak je konec. Ale jinak se mi líbil koncept děje, je to zas trochu něco jiného než na co jsem zvyklá. Pokud máte rádi tajná společenství a intriky tohle by se mohlo líbit. A navíc kniha má nádhernou obálku

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 5 z 5 hvězdiček Soňa Dlhopolčeková registrovaný uživatel

Túto knihu buď milujete alebo neznášate. Ja som ju nemohla pustiť z ruky temná a prepracovaná ADULT #darkacademia zameraná na postavy a nie na akciu (aj keď aj tá sa objaví - napr. skvelá úvodná bitka, kedy musia ubrániť dom pred útočníkmi) bude sa vám páčiť, ak máte radi morally grey postavy mind games ak milujete kvantovú fyziku, teórie o čase a priestore a zaujíma vás, ako by mágiu vysvetlila veda proste vás zaujíma, čo sa stane a kto prežije Opis znie super - 6 mágov sa uchádza o členstvo v tajnej Alexandrijskej spoločnosti, ktorá im zaručí prístup k úžasným vedomostiam, moci a vplyvu. Avšak prejdú len 5. "I am not good. No one here is good. Knowledge is carnage. You can't have it without sacrifice." Všetci majú veľmi komplexné a zaujímavé schopnosti: ✨️Nico a Libby - neodlučiteľní rivali, ktorí dokážu ovládať všetko fyzické ✨️Reina - dokáže komunikovať so životom samotným ✨️Tristan - vidí skrz každú ilúziu, ale skutočnú hĺbku svojho talentu ani sám nepozná ✨️Parisa - extrémne nadaná telepatka a femme fatale ✨️Callum - empat, ktorý využije vaše emócie a túžby proti vám Na knihu sa treba naozaj sústrediť a rozmýšľať, takže ak hľadáte ľahkú oddychovku, siahnite po inej. Ja som si knihu zamilovala od prvej strany . Štýl písania je veľmi unikátny a magický, budete podčiarkovať každú druhú vetu. Všetky postavy sú v niečom sebecké a možno nebudete mať priamo radi ani jednu, ale všetky sú veľmi zaujímavo napísané a budú vás baviť (môj favorit bol Nico a Tristan). Každý z nich je výborne a komplexne vykreslený, nielen ich nadanie, ale aj ich vnútorné pochody a s čím v sebe bojujú. Čo ma mrzí je to, že sme sa na záver nedočkali žiadnej epickej scény podobnej tej z úvodu, kde by všetci naplno využili svoje schopnosti. Nevideli sme tak v praxi, aký pokrok urobili a čoho sú teraz schopní. Finálny zvrat však obrátil všetko hore nohami a musela som sa hneď vrhnúť na pokračovanie, ktoré určite všetko ukáže . Moje hodnotenie: 4.5/5⭐️

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 5 z 5 hvězdiček Elen registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha byla vynikající, Reina je nejlepší, protože neblbne (aspoň zatím) a Nico je miláček. Určitě doporučuju všem, co si rádi lámou hlavu a jsou nadšení z plot twistů ohledně hrdinů (konec byl šókující). Za mě 4,9/5, jenom kvůli gramatickým chybám, kterých nebylo víc než 10 za celou knihu v 400+ stran

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Ridvanová registrovaný uživatel

Kniha mě strašně bavila. Velmi mě zaujal autorky styl psaní autorky a jak realisticky pojala magii. Těším se na další díl.

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 4 z 5 hvězdiček Gabriela Herbricková registrovaný uživatel

Je krásná, je chytrá a dobře se čte. Jedna z lepších.

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 4 z 5 hvězdiček Val registrovaný uživatel

Dávno som s jednou knihou nestrávila toľko času ako práve s touto.Niežeby bola zlá,to vôbec!Začítala som sa od prvej stránky,a to bez problémov.Autorka ma nenechala tápať v cudzom prostredí s cudzími postavami.Venovala sa ich spoznávaniu.Mala som možnosť zoznámiť sa so šesticou najtalentovanejších ľudí sveta oplývajúcich magickými schopnosťami. Veľmi ma to bavilo.Okrem mien a charakterov mi autorka ukázala v akom prostredí hlavné postavy žili.Atlas však stále zostával záhadou.Po tom,ako sa všetci stretli v centrále Alexandrijského spoločenstva,sa začali diať veci.Ak očakávate akciou prepchatý príbeh,rozhodne sa kroťte.Táto fantasy sa radí skôr k filozofickej.A vlastne s tým som mala najväčší problém.Ani nie tak s teóriami,ktoré postavy pretvárali do praxe,to bolo priam fascinujúce.Mne dosť prekážali vsuvky vnútorných monológov,rôznych teórií,či skoky v čase(vracanie sa k udalostiam,ktoré sa stali dávnejšie)v priamej reči.Niekoľkokrát sa mi stalo,že som popri dumkách postáv zabudla,o čom sa zhovárali,takže som si musela opätovne vyhľadať priamu reč,preskočiť niečie myšlienky a”napojiť”sa na pokračujúcu debatu.Okrem tejto maličkosti mi prekážalo,že autorka,čo sa týka vzťahov medzi postavami,len rozbabre a nechá tak.Ja som skôr čitateľ,ktorý potrebuje všetko čierne na bielom,nerada si domýšľam.Mali sme tu dokonca niekoľko vzťahových liniek,no všetky boli účelové(rozumej, intrigy v plnom prúde,prečo nevyužiť aj sex na dosiahnutie svojich cieľov)… Ale teraz k pozitívam.Postavy sú charakterovo tak rozdielne,že striedanie pohľadov v kapitolách vás bude náramne baviť.Každého magická schopnosť je jedinečná,každý ju využíva inak a autorka s nimi vie pracovať rafinovane.Blake vytvorila originálny svet,majstrovské taktizovanie a intrigovanie,zaujímavé vzťahy medzi postavami,famózne”triky” a ilúzie,veľa tém a tajomstiev ale zostalo otvorených….V závere však nastali také zvraty, že až! Aj keď mám výhrady, boom okolo tejto knihy je vskutku oprávnený. Je brutálne premakaná a verím, že viacerým štýl autorky ulahodí viac ako mne.

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 4 z 5 hvězdiček Iva registrovaný uživatel Zakoupil produkt

První co mě zaujalo byla obálka a ta krásná ořízka. Knížka se četla vcelku dobře, ale dlouhou dobu mi trvalo než jsem se dokázala alespoň trošku seznámit z hlavními postavami, protože jich je šest takže mi to dalo celkem zabrat. Když už jsem se konečně ponořila do děje kniha byla u konce. Doufám, že v druhém díle se toho dozvíme více o Alexandrijské společnost. V tomto díle jsem se seznamovala hlavně z postavami.

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132

• 4 z 5 hvězdiček Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel

Kdyby existovala soutěž krásy knih, tak tato kniha by dle mě vyhrála první místo! Takhle vymazlenou knihu do posledního detailu už jsem dlouho neviděla. Škoda jen, že ještě nevyšla se zlatou ořízkou, jak bylo plánováno, tak to bych ji poslala rovnou na Miss World. Černo zlatá kombinace ve spojení s překrásnými ilustracemi je prostě pecka! Nejsem cílová skupina, ale proč jednou za čas nezkusit něco nového? Dark academia fantasy je pro mě totálně neprobádané území. Celý ten magický svět i jeho postavy byly zajímavé, jen jsem čekala více akce, více bojů a možná i nějakou tu romantickou linku. Začátek byl pro mě úplně skvělý! Seznamování se s každou postavou zvlášť, to mě bavilo hodně. Pak když už se příběh měl rozjíždět, tak jsem ztrácela pozornost. To co jiní považují za parádní, já jsem se nudila. Konec to trochu zachránil, ale taky jsem byla překvapená. Jak se mi to často nestává, tak jsem to tušila :D Takže i o toto závěrečné antré jsem se ochudila. Příběh mě každopádně překvapil, byl úplně jiný, než jsem si představovala, skvěle originálně podaný to se musí nechat! Autorka určitě umí psát, ale na mě toho filozofování a kombinování bylo moc. Opravdu to není kniha, kterou slupnete jak malinu. Chce to si vyšetřit trochu času a neztratit pozornost. Pro fanoušky tohoto druhu fantasy jak dělané!

Kniha, Laser, 2022, 9788024284132