4.8 z 5 49 hodnocení čtenářů

40× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Závěrečný díl se série je tu Stejně tak jako u předchozích dílů, tak i zde mé romantické srdéčko plesalo. Jako milovník série jsem byla ráda,že i zde se objevovali postavy z předchozích dílů. Už podle anotace jsem věděla,že tento příběh bude to pravé pro mě - A taky že jo Hope jsem si zamilovala už v předchozím díle a tak jsem se velice těšila na její příběh. Jako milovník knih a psaní jsem měla k Hope blízko - tedy až na pěstování rostlin ( u mě přežívá jen ta nejsilnější ) I Scott si získal mé sympatie. Postupně se dozvídáme co ho tíží a jaký vlastně svět showbyznysu je a i jeho dopad na samotné aktéry. A že to vážně nemá jednoduché na tak mladého člověka. Chemie mezi hlavními hrdiny je dokonalá stejně tak jako celý postupně se vyvíjející vztah mezi nimi. Během čtení se budete s hrdiny nejen smát, ale i se dojímat. Je zde krásně popsána síla přátelství a jak člověku pomůže, když ví,že na vše není sám Milovníci textů a playlistu v knihách si též přijdou na své Co bych též ráda vyzdvihla jsou kapitoly z fanfikce o PLY psané Hope nebo seminář o psaní, který oba naši hrdinové navštěvují Určitě se k této sérii budu často vracet

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Purnochová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Líbí se mi, že Sarah Sprinz do svých příběhů zapojuje více témat. V této knize je to nauka o psaní, hudba a koncertování, pěstování domácích rostlin a psychické problémy. A tohle vše tvoří ucelený celek. Hope jsme už mohli poznat z předešlých dílů. Takže jsem byla zvědavá, jaká je a jaký bude její příběh. Z čtení jsem postupně zjišťovala, že Hope je opravdu milá holka se srdcem na správném místě. Scott na mě ze začátku působil jako naprostý vůl a člověk měl tendenci ho něčím bacit přes hlavu. Nicméně když se začal otvírat a ukázal kus ze sebe, tak jsem si ho zamilovala a bylo mi ho upřímně líto. To, co si prožil, bylo šílené a člověku z toho bolelo srdce. Právě na Scottově příběhu je nám ukázána temná a stinná stránka showbyznysu. Upřímně můžu říct, že mi z toho všeho bylo hodně úzko. Myslím si, že tato série byla zakončena velmi vydařeně. A rozhodně bych sérii doporučila, protože má co nabídnout. ❤️ Hodnocení: 4,5⭐️/ 5⭐️

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Závěrečný díl trilogie z Vancouverské univerzity je zároveň největší bichlička, což mi vůbec nevadilo. Možná bych pár stran ubrala, ale i tak jsem si příběh naprosto zamilovala. Hope byla jako moje knižní soulmate. Láska k rostlinám, knihám, fanfikce, rodinná situace… všechno mi to bylo tak nějak blízké a dokázala jsem se tak do ní dost vžít. Scotta si nejde oblíbit, když se konečně postupně začne otevírat. Ale na tak mladého člověka už si toho dost prožil a v jednu dobu mi ho bylo neskutečně líto a slzely mi oči. Moc se mi líbil nápad knihy (fanfikce) v knize, pro mě to bylo přehledné a o tu podobu tam právě šlo. Wattpadem si tu prošla asi většina z nás a i já jsem měla období, kdy jsem milovala čtení fanfikcí o mých oblíbených skupinách či zpěvácích. Navíc se zde dostáváme na seminář o psaní, do zákulisí hudebního průmyslu a ukazuje se, že není radno věřit všemu, co vidíme. Ukazuje se tu silná stránka přátelství, ale zároveň i opak, kdy si myslíte, že člověka znáte a on vám nakonec převrátí život vzhůru nohama. Zároveň se i zde setkáváme se Samem, Laurie, Emmettem a Amber, sice jen okrajově, ale i tak to bylo fajn. Jednoduše, první díl byl fajn, ale něco mu chybělo. Druhý díl se mi moc líbil, ovšem příběh Hope a Scotta si mě z celé série získal nejvíc. Doufám, že se v budoucnu dočkáme i dalších autorčiných knih.

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Máme tu poslední díl série Co když. Miluju každý jeden díl každý je něčím trochu jiný. I tento je skvělý, kniha je krásně a procítěně napsaná. Chvíli máte na tváři úsměv, potom husí kůži a nakonec se o Vás pokouší slzy. Příběh obyčejné holky co si píše fiktivní příběh o hvězdě, který vlastně není úplně fiktivní. Chviličku mi trvalo než jsem se do toho začetla ale pak se to četlo samo. Scott i když se ze začátku jevil hrozně, mi také přirostl k srdci, Jeho příběh byl silný až mrazí, když z něj sláva udělala jen prázdnou schránku. K této sérii se určitě ráda vrátím, každý jeden díl je originál a opravdu musím vyzdvihnout ty obálky knih, jsou nádherné.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Eliška Lenochová registrovaný uživatel

Moc se mi líbily postavy. Celkově i nápad byl moc super, četla se mi hezky a postavy jsem milovala.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Miluju tuhle sérii. Každý díl je úplně perfektní ale tento. Tento příběh mě pohltil. Příběh je úplně úžasnej. Doporučuju všem.

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Klára registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Doporučuji:) všechny 3 knizky jsou prostě super

E-kniha, Red, 2022,

• 3 z 5 hvězdiček Karolína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka je stejně dobře napsaná jako předchozí dvě z této série. Nějak mi ale tentokrát nebyl sympatický ani jedna z hlavních postav. V knížce bylo také cca o 100 stran více, než by byla potřeba. I tak ale pěkné zakončení série Co když...

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Martina Vinšová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Třetí díl byl úplná bomba. Nejlepší z této trojice. První díl byl super. Představil malebné město a se spoustou zajímavých lidí. Druhý... Byl méně kvalitní, protože za mě byly činy hlavní hrdinky dosti předvídatelné, nepochopitelné a v podstatě jsem uhodla už někdy v první třetině knihy, co se stane. Třetí díl měl velkou sílu. Možná i kvůli tématu, který se linul skrze celou knihu. A možná taky proto, že sama tíhnu k těmto dvěma kreativním činnostem :D. Silné postavy, kreativní popis a velmi moderní popis celého světa mladých dospělých. Toto všechno jste mohli najít ve všech třech dílech. Ale hlavně v tomto!

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Z této série nejsem schopna vybrat tu jednu top, protože každá kniha mě nějak zasáhla. Krásně zasáhla. Každá kniha, každý příběh mají v sobě něco kouzelného. U celé série jen chcete otáčet stránky a číst dál a dál. Hlavně aby to nikdy neskončilo. Vzájemné proplétaní příběhu v každé knize je něco, co miluju. Třešničkou na dortu už by byla jen samotná kniha s příběhem Cola, protože myslím, že on má taky svůj zajímavý příběh, který si zaslouží být napsaný.

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Pavla Hraničková registrovaný uživatel

Bylo milé se vrátit k této serii. Scotta s Hope jsem si ihned zamilovala. Z počátku jsem se bála jakým směrem se bude děj ubírat, alenaprosto zbytečně. O tématu které tato kniha otvírá (deprese) by se mělo více mluvit.

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 5 z 5 hvězdiček Andrea Kantová registrovaný uživatel

Co když uvěříme je 3 dílem série Co když... Pro mě to byla seznamovačka se Sarah, ale rozhodně se loučit nebudeme. Já knížku miluju. Opravdu jsem to nečekala, že se mi tak moc bude líbit, předstože jsem na instagramu četla několik pozitivně laděných recenzí, nějak jsem tomu nevěřila. Ale fakt, knížka je skvěle napsaná. Děj byl takovej akorát - mělo to temnotu, mělo to roztomilé scény, správná hate-to-love romance. Možná upřímně mě moc nebavily číst některé části, ty jsem přeskakovala. Ale opravdu knížku doporučuji a už jsem objednala i další dva předchozí díly.

Kniha, Red, 2022, 9788027701315

• 4 z 5 hvězdiček Vášnivá knihomolka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha je součástí trilogie Co když... A toto je závěrečný díl. Hope mi už v předešlých dílech byla sympatická a tady se to znovu potvrdilo. Scott se choval ze začátku jako naprostý idiot. Ale pak jeho image se hroutila a on se Hope více otevíral ❤️ A ta jejich chemie byla až hmatatelná. Zajímal mě jeho příběh a musím uznat, že byl velice zajímavý a nečekaný. Bylo poutavé, že my čtenáři jsme mohli nahlédnout do zákulisí showbyznysu, jak to doopravdy chodí. Nebo aspoň doufám, že takto to nějak chodí Jsem ráda, že rodiče Hope se na konci umoudřili a stáli za Hope, aby si splnila svůj sen❤️ V jednom okamžiku mě naštvala, mladší sestra Hope, Maisie. Nemusela to udělat, když ji Liv okřikla. To se nedělá. Hope to měla sama říct Scottovi. Kniha se četla velmi dobře, rychle. Trošku předvídatelná, jak už to u tohoto žánru bývá, ale mě to nevadilo. Taková oddechovka.❤️ I když má skoro 500 stránek, máte ji rychle přečtenou. ❤️ Bylo naprosto skvěle, že jsme se i v tomto díle setkali s ostatními postavami z minulých dílů (Laurie, Sam, Emmett, Amber, Cole) Nápad kniha v knize je geniální ze začátku jsem se trošku musela přizpůsobit a nějak oba dva příběhy oddělit. Ale byly si až tak podobný, že to šlo horko, těžko. Uvítala bych, kdyby si nebyly zas až tak podobný, i když si to tenhle příběh vyžadoval. Knihu vřele doporučuji a určitě se někdy k ní vrátím, ale nemůžu dát plný počet ⭐ protože příběh Laurie a Sama nepřekoná snad už nic ❤️

Kniha, Red, 2022, 9788027701315