• Helena Kubelková Helena Kubelková

Detektivka Hrob mé sestry není typickým vyšetřováním, je to osobní a bolestivé vyprávění a já si dokážu hravě představit, že se takovéhle věci dějí každý den. A proto vám ho s klidným srdcem ráda doporučím.

4.4 z 5 58 hodnocení čtenářů

31× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 1 z 5 hvězdiček Miroslav Černín registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Hrozná žumpa. Co za "čtenáře" tady musí nakupovat, když tohle dílo, obsahové rovné, letáku z kauflandu, má 4 hvězdy...

E-kniha, Vendeta, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Magda Zavodna registrovaný uživatel

Tracy Crosswhiteová pracuje jako detektiv a tíží ji 20 let stará vražda její mladší sestry Sáry. Za tento čin byl odsouzen muž, který si trest odpykává v nedaleké věznici. Tracy má však pochybnosti a minulost se vrací, když začne pátrat na vlastní pěst a společně s kamarádem Danem případ opět začnou prošetřovat a objasňovat. Opravdu pyká ve vězení ten pravý vrah nebo je stále ještě na svobodě? Jsou pochybnosti Tracy oprávněné? Dokáže konečně vyřešit a uzavřít v sobě staré křivdy? Mám rada právnické thrillery a v této knize došlo k propojení s detektivní zápletkou. #hrobmesestry #robertdugoni #spoluprace #recenznivytisk #knihydobrovsky #thriller

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Sadílková registrovaný uživatel

Díky kratším kapitolám se kniha čte velmi dobře. Jen ty menší písmenka mi dělali občas problém a bolely mě z nich oči, když jsem četla z trochu větší vzdálenosti. Střídání přítomnosti a minulosti příběh vždycky ozvláštní a za mě je to jedině plus. Někdy to může člověka spíš zmást, ale tady ne. Vše je dobře zvolené a dobře popsané. ••• Co se týče postav, tak jich ze začátku moc není, ale když se obnoví soudní proces a přichází na řadu svědci, je postav dost a chvílemi mi dělalo problém si uvědomit kdo je kdo. Kromě toho, že jsem obdivovala výdrž Tracy, mi jinak nepřišla ničím zajímavá a věřím, že po dočtení na ni bohužel brzy zapomenu. ••• Když se případ znovu dostal před soud, příběh trošku ztratil ten náboj co měl ze začátku. To mě dost mrzí, protože jsem nečekala takovéhle pojetí celého příběhu. Ale ke konci příběh nabral druhý dech a téměř se nedalo od knihy odtrhnout. Neměla jsem tip na vraha sestry Tracy, ale tušila jsem, kdo stojí za tím, že je ve vězení nesprávný člověk.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel

Napínavá kniha od které se nešlo odtrhnout

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček Ondřej M. registrovaný uživatel

Kniha se mi dobře četla. Byla napínavá. Dobře zpracovaná.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Barbora Brunclíková registrovaný uživatel

Slušně vystavěný thriller, který láká k přečtení i pokračování v sérii.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček miloslav bujna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

velmi dobre napísaná kniha, hoci čítam viac detektívky, tento thriller z lekárskeho prostredia bol napínavý čítal sa dobre. Rozhodnutia lekára a manipulácia s ním spojená s vydieraním bola napínavým čítaním s trošku prekvapivým koncom vzhľadom na prológ

E-kniha, Vendeta, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Hana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Napínavá až do konce, čte se jedním dechem.

E-kniha, Vendeta, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Bártová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Necekala jsem nic a dostala se mi do rukou pekna detektivka, po vlaznem zacatku, dej odsejpa, nuti vas premyslet, co se stalo, jak se stalo a proc. Zaver napinavy, milovnici krve se dockaji. Kdo nepotrebuje hektolitry krve a zvracenosti a misto toho zapojit mozkove zavity prijde mu tato kniha zajimava.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 2 z 5 hvězdiček Tereza registrovaný uživatel

Do čtení jsem se musela nutit, některé pasáže zajímavější, jiné zbytečné.. Mnoho nepodstatnych informací, na jedné stránce jsem napočítala až 20 opakujících se jmen, a na jiné zase 9 nových jmen- př.: Ona chodila do školy s tím, ten si vzal tu, její otec pracoval tam, sestřenice z patnáctého kolene byla ta- naprosto zbytečné ... Nutné se soustředit, vůbec to není kniha k oddechu.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček Uhlicek registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak tohle mě hodně bavilo. Žádné potoky krve, spíše pomalé odhalování pravdy. Postavy Tracy, Sáry, Dana, Sherlocka i Rexe mi dělaly hezkou společnost po několik večerů.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Rusňáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu jsem si koupila úplnou náhodou ve výprodeji a neměla jsem od ní žádná velká očekávání. Ale totálně mě to vtáhlo. U knihy jsem prožívala nepopsatelné emoce a nemohla jsem ji zavřít. Měla jsem v plánu kupovat si druhý díl, ovšem stále tápu, protože občas by nějaké příběhy u jednoho konce skončit měly.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Eva Šepsová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha byla čtivá, ale je nutné se u ní soustředit, aby neunikly spojitosti. Dobrý nápad na příběh, dá se přečíst na jeden zátah.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Jana Šamšová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

"Náš justiční systém je založený na pravdě. Je založený na tom, že účastníci systému respektuji a poskytují pravdu, celou pravdu a nic než pravdu..., k tomu jim dopomáhej Bůh." Tracy přišla před 20 lety o svoji milovanou sestru. Její tělo nikdy nenašli. A její vrah chodí nejspíše taky na svobodě, protože muž, který byl odsouzen za její vraždu, ji podle ní nespáchal. Je někdy dobré nechat minulost za sebou. Ale jde to, když po těch letech, se spoustou otazníků, se náhle objeví "hrob", ve kterém je tělo milované sestry? Opravdový spád tento příběh nabral až za polovinou. Závěr je naprosto bravurní. Ta atmosféra,když čtete o sněhové vánici a za okny je zrovna také ❄️❄️❄️❄️❄️

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 5 z 5 hvězdiček Katarína Staškovičová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Je to skvělá knížka od začátku až do konce som velmi spokojená

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Knihstagram registrovaný uživatel

Hrob mé sestry byla příjemná oddychovka, se kterou jsem strávil necelé tři měsíce. Tři měsíce ponořený ve dvacet let starém případu Sáry Crosswhiteové a její starší sestry Tracy, která se snažila dopátrat, kdo byl vrahem Sáry. Celá kniha se četla svižně a věřím, že kdybych to tak nenatahoval, přečetl bych ji na jeden zátah. Auto skvěle využil i časové linie, které se zde střídaly a dodaly příběhu příjemné zpestření. Už po pár kapitolách jsem měl pocit, že nejen Sáru, ale i Tracy dobře znám a o to více mě mrzelo, když jsem postupně přicházel na to, co se doopravdy stalo. No a pokud jste fanoušky soudních procesů, tady si přijdete na své. Musím napsat, že mě tady ty pasáže v ději vůbec nenudily, ale naopak jste díky tomu mohli více propadnout celému případu a domýšlet si, kdo mohl být případným vrahem Sáry C. Musím uznat, že jsem vraha tipoval na někoho jiného a autor mile překvapil, že neudělal ze závěru příběhu předvídatelnou frašku. Posledních sto něco stran byla napínavá jízda zakončená dojemnou scénou v epilogu, která ve mně určitě zanechá stopu na pěkně dlouhou dobu.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Salima Uddinová registrovaný uživatel

Po poklidném rozjezdu a středu knihy jsem posledních přibližně osmdesát stran doslova hltala. Zvrat střídal zvrat a nemohla jsem přestat číst. Se zápletkou a celkovým rozuzlením jsem spokojená, neměla jsem tušení, že vyšetřování vyústí v něco takového. Pokud máte rádi poklidné detektivní thrillery, ve kterých přijde zvrat, když už to nečekáte a odhaluje zvraty až do konce, můžu vám Hrob mé sestry doporučit.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472

• 4 z 5 hvězdiček Jana Hlinecká registrovaný uživatel

Děj této knížky plyne poměrně pozvolna, nicméně čtivě. Zápletka je skvěle vystavěná. Brzy jsem byla vtažená do děje a začalo mě zajímat, co se kdysi stalo. Chápala jsem potřebu Tracy objasnit mezery ve vyšetřování. Ač se to může z anotace zdát, knížka není klasickou kriminálkou. Neprobíhá zde rutinní vyšetřování. Vše směřuje k novému soudnímu řízení, které snad přinese odpovědi na otázky, kterými se při původním vyšetřování nikdo nezaobíral. A to se ne všem v městečku líbí. Většina lidí se už ke staré historii nechce vracet. Skoro to vypadá na velké spiknutí, ale kdo všechno za ním stojí? Sedí nebo nesedí za mřížemi pravý vrah? Odhalení je vskutku překvapivé. Ráda si přečtu pokračování.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027712472