4.6 z 5 35 hodnocení čtenářů

25× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Vítovcová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

novinka od L. J. Shen, kterou řadím mezi své oblíbené autorky. Skandální titulky jsou jízda. Doslova. Až jsem byla překvapená, nějak jsem takový vývoj nečekala. Dějově mi titulky připomínaly hodně Jednou za život. Ovšem v tom množství knížek / nápadů a námětů je už dost těžké být originální, takže se inspiraci nevyhnete, ALE… spíš než podobnost je pro mě důležité, když dostanu stejný koncept děje jako už v předchozích případech, jde mi o to, jak ho autorka pojme. A v tom pro mě spočívá originalita toho celého. Takže pokud po otevření budete mít pocit, že už tady něco takového bylo, dejte tomu čas, litovat nebudete a Shen vám ukáže, že si se zajetým tématem hravě poradí. Já nemám absolutně nic, co bych eventuálně mohla vyčíst nebo by se mi na knize nelíbilo. Já se do toho zakousla a zamilovala. Shen je moje sázka na jistotu. A hlavně ten konec… lidičky ten konec jsem v žádné jiné knize neviděla. Musíte si jí přečíst a uvidíte sami. Litovat sto procentně nebudete. Hodnocení: 5 / 5 ⭐️ •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Instagram: _kris_vitovcova_cte

Kniha, Baronet, 2023, 9788026919018

• 5 z 5 hvězdiček Petra @literarytwins registrovaný uživatel

Další skvělý literární kousek od jedné z mých nejoblíbenějších autorek vůbec. Leigh a její styl psaní naprosto zbožňuju. Ona umí napsat mužské postavy jako opravdové "alfa samce" a hajzlíky, aniž by zacházela do nějakých tabu témat či přehnaných extrémů a lámala to přes koleno. To se mi na ní vždy líbilo a zatím jsem měla to štěstí, že jsem od ní nečetla knihu, kde by na mě její příběh působil nějak mdle. Skandální titulky nebyly výjimkou a moc jsem se u knihy bavila. Ostré výměny názorů, nebojácná hlavní hrdinka, nekompromisní sexy šéf, vtipné hlášky a přirovnání, to vše tady najdete a nebudete se rozhodně nudit. Célian a Jude byli skvělá dvojka, která proměnila již otřepané téma a klišé na poutavou a čtivou jízdu jejich osudy. Za mě rozhodně Shen ano, a její Skandální titulky ANO ANO ANO! Za zmínku stojí i vedlejší postavy Avy a Graysona, které tomu dodávaly šmrnc a zejména jejich firemní chat a diskuze mě neskutečně bavily. P.S. Kapitán Dobroser a Lord Voldezmrd made my day :D

Kniha, Baronet, 2023, 9788026919018

• 5 z 5 hvězdiček Alena Burdová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Miluju tu knížku. Humor,příběh,souboj. Vzájemná postupná pomoc. Můžu číst pořád dokola

Kniha, Baronet, 2023, 9788026919018

• 4 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Tuhle autorku nejde nemilovat. Další skvělá kniha, ikdyž za mě malinko slabší než Vicious a zbytek serie. Každopádně aj tak jsem si ji skvěle užila. Kniha kde nechybí smích ani napětí. Celou dobu jsem si říkala, kdy Jude rupnou nervy a dá výpověď, ale zvládla to perfektně. A z Céliana muže s kamenným srdcem se dokonce vyvinul celkem romantik. L.J.Shen je vždy sázka na jistotu a prostě to umí.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026919018