4.1 z 5 8 hodnocení čtenářů

• 1 z 5 hvězdiček Teri registrovaný uživatel

Tato knížka byla upřímně hrozná. Prvních 7 stran mě hned zklamalo. Postava se jménem "Autumn" (jak originální a jiné že?) popisuje sama sebe. Ne nepoznáváme postavu během průběhu. Ona píše osobě že čte, je feministka, je hrozně jiná (asi protože čte nebo?) a samozřejmě ve sportu je hrozná kupodivu, je levačka protože "Im different" a všichni ji vždy říkali že je hezká a jak tam popisuje že je hezká tak prostě se nemůžu zbavit pocitu "pick me" holka a ještě ten popis že je "quirky" mě dohání k smíchu i k pláči jak je to trapné. Samozřejmě její kamarád je úplný opak hezky populární sportovec a jen když jsem četla že je "tall, blonde and so preppy" mi vhánělo cringe do žil. Příběh je pomalý a až na konci se něco začne dít (nic moc). Příběh se akorát zbytečně natahuje a klidně to mohl být jen krátký příběh na Wattpad. Nemusíte za tuto knihu utrácet, prostě si otevřete Wattpad a najděte první příběh který napsala nějaká čtrnáctileta holka, bude to úplně stejné.

Kniha, Sourcebooks, 2019, 9781728205489

• 5 z 5 hvězdiček Miroslava Kolářová registrovaný uživatel

Tak jsem tady s další recenzí na mou první knihu v angličtině. Dostala se ke mně díky štafete, kterou uspořádala #Dominika Dvorožňák, #ctupredspaním. 💗V dnešní tak uspěchané době mnozí mladí lidé řeší problém ve vztazích, lásce, natož pak, když ztratí milovanou osobu a hodně těžce se s tím vyrovnávají. 😪💗🤔 📚IF HE HAD BEEN WITH ME📚💗 (KDYBY BYL SE MNOU) autorka LAURA NOWLIN 389 stran Velmi strhující a srdce rvoucí příběh mladých lidí, kteří se vyrovnávají se ztrátou milující blízké osoby. A jen těžce hledají cestu jeden ke druhému a pochopení jeden pro druhého. 💗💗 Je to bolestivý, autentický příběh plný lásky, bolesti, lítosti a pochybností. A ty dopadají na jejich nynější vztahy. "kdyby byl se mnou, všechno by bylo jinak"... A nebo také ne.. Fin a Podzim - chlapec a dívka, se kterými zamavala krutá tragédie. 🤔Jednoho dne si s nimi osud krutě pohrál a vše se změnilo, něco nebo se lidé kolem nich tak změnili? 🍀Tak začali oba dva dělat vše pro to, aby se jeden druhému vyhnuli a nemuseli se vůbec potkat. Ignorovali jeden druhého. 🍀Fin se ve škole nakonec stává tak oblíbeným, že ho všichni chtějí za kámoše. 🍀Může to ale pořád takto fungovat? 🤔 🍀Podzim, dívka, jenž jí dal toto jméno otec, má nakonec svého přítele Jamieho a s ním i jeho bezva přátele. 🤔Ale pokud se ti dva potkají (Podzim a Fin), je to pro oba bolestivé a drtivé setkání. 🤔Možná.... Možná by raději měli být konečně spolu nebo ne??? 🤔Měsíc srpen to za všechny rozhodne. 🍀 🍀A jak postupně plynou životy všech, musí oba dva čelit těžké otázce : JAK JINAK BY MOHL BÝT ŽIVOT OBOU JINÝ, KRÁSNĚJŠÍ, KDYBY... KDYBY BYLI SPOLU?? 💗 Hodně emocí a mně se kupodivu dobře četla a moc se mi líbila. ⭐⭐⭐⭐⭐5z 5 JEŠTĚ jednou děkuji, že jsem si mohla knihu přečíst a děkuji #Dominice Dvorožňák, #ctupredspanim za trpělivost. #traceybeegee

Kniha, Sourcebooks, 2019, 9781728205489