• Helena Kubelková Helena Kubelková

Po prvním dílu se mi Malvína zdá příběhově maličko slabší, ale ne nezajímavá. Je to silný příběh, který má každému ukázat, že překonat bolesti minulosti není nereálné. Že každý má naději a láska a přátelství jsou opravdu věci, které ničím nelze nahradit. Už se opravdu těším na třetí díl.

4.5 z 5 60 hodnocení čtenářů

39× 5 hvězdiček 16× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Knihomolský deník registrovaný uživatel

Malvína je druhý díl série Pink tattoo. Určitě doporučuji nejprve přečíst díl první, protože pak byste nemuseli některé souvislosti chápat. Ačkoliv se tento díl zaměřuje primárně na Malvínu a Areka, potkáte i Lilianu, Mata a Džas z prvního dílu. I tento díl je plný odkrývání tajemství z minulosti, hledání si cesty k sobě a i příznivci lechtivějších scén si přijdou na své. Musím ocenit i playlist, který se ke knize skvělé hodí. Autorka opět čtenáři nabízí velice čtivý příběh se silnou hlavní hrdinkou. Arek se ze začátku zdá možná trošku balvan, ale věřte, že i k němu si najdete cestu a oblíbíte si ho. Malvína je opravdu čtivý příběh, který ale není jen nějaká prvoplánová romantika. Autorka zde pracuje s charaktery postav, vidíte nějaký jejich vývoj a to mě v této sérii neskutečně baví. Určitě se pustím i do dalšího dílu. Jediné, co bych knize vytkla je, že na mě tam už občas bylo moc toho, jestli spolu postavy chtějí nebo nechtějí být, prostě někdy nad věcmi zbytečně přemýšlely. I přesto je Pink tattoo návyková série, kterou moc doporučuji a za knižními postavami se budete vracet jako za starými známými.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

Druhý díl Malvína mohu jen doporučit. Po Lilianě super pokračování Už netrpělivě čekám na Jasmínu Přečteno jedním dechem

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 5 z 5 hvězdiček Barbora registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu jsem měla jedním dechem přečtenou těším se na další díl i další knihy od této spisovatelky

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 4 z 5 hvězdiček Strawberry Uživatel aplikace KDčko

Za mě příběh Malvíny nebyl tak silný, jako příběh Lilky. Knížka byla ale hezky napsaná a krásně se četla. Určitě doporučuji a docela se těším na příběh poslední hrdinky ze série Pink tattoo.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 5 z 5 hvězdiček Renata B. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečteno jedním dechem, nádherná knížka.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Odpočinková četba...

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Veronika E. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Stejně jako první díl věnovaný Lilianě pokračuje i druhý díl série Pink Tattoo neméně silnými tématy. Traumata z nefunkční rodiny, nevydařené partnerské vztahy i nešťastné události. To všechno tu najdete. Jak Malvína, tak Arek si prožili tolik hrůz! Dokážou nakonec najít společnou cestu? Arek se mi líbil o dost víc než v prvním díle Mat. Ten byl takový grázlík, ale Arek je prostě medvěd, kterému by se každá ochotně schovala do náruče a nechala se chránit :⁠-⁠). Líbí se mi, že bylo dost prostoru věnováno i Lilce a také její příběh se tu dál rozvíjel. Zároveň už je nastíněno, o čem bude příběh Jasmíny. Na tento díl, který vychází už teď v únoru, se moc těším a pevně doufám, že tam bude pokračovat i příběh Malvíny, protože tady skončil tak nějak na půli cesty. Pokud vás první díl bavil, tak neváhejte, i tenhle stojí za přečtení.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 2 z 5 hvězdiček Verča registrovaný uživatel

Liliana byla knížka, kterou jsem měla přečtenou jedním dechem. A tolik moc jsem se těšila na Malvínu, další neskutečný příběh. Opak je ale pravdou. Již na začátku jsem viděla obrovský rozdíl mezi 1. a 2. dílem. Čím dál jsem v knize byla, tím více jsem Malvínu nechápala. Její vystupování, argumenty nebo to, že její kamarádka se tam více objevovala Džas. Chyběla mi zde Lilka, v knize byla zmíněna opravdu málo. Bohužel, kniha mě spíš zklamala nežli nadchla. Hlavním důvodem je Malvínina změna v chování. V první knize byla opravdu velice skvělá postava. V jejím vlastním příběhu ale byla jiná - nerozuměli jsme si. Četla se kniha ale výborně. Autorka svým stylem psaní opravdu zaujme čtenáře. Suma sumárum - Liliana nebude v knihovně zapomenuta, Malvína asi ano.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 2 z 5 hvězdiček Kamila registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Bohužel ač bych ráda dal kladnější hodnocení, tak nemohu:( První díl Liliana mě naprosto srazila na kolena. Za jeden den přečtená a opravdu jsem si z ní sedla na zadek. Okamžitě jsem chtěla Malvínu, ale bohužel to asi byla chyba, protože u Liliany nasadila spisovatelka laťku velmi vysoko, ale za mě u Malvíny už mě děj nebavil, bylo to vláčné bez nějaké svižnosti atd... Bohužel jsem s ní tak bojovala, že konec jsem ani nemohla dočíst a žádný efekt se nedostavil.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 1 z 5 hvězdiček AB registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha je velikým sklamáním, první byla skvělá, za tuto, aspoň za mě, škoda peněz a jedna hvězdička autorce za napsání.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

První díl Liliana byl o chlup lepší. Pomalejší začátek,ale pak dostaneme velmi silný životní příběh Malvíny a Areka. Konec mi přišel uspěchaný. Plusem bylo sledování dalšího vývoje vztahu Mata a Lilky z prvního dílu.V průběhu čtení začínají být náznaky ohledně třetího dílu Jasmína, na který se už dost těším.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 4 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

Liliana byla jedna z nejlepších knih, které jsem letos přečetla. Tolik emocí v jedné knize jen tak nenajdete. Proto jsem měla u Malvíny velká očekávání, i když jsem si ji oblíbila právě už v prvním dílu. Stejně tak jako Arka. Ty dva nejde nemít rád. Malvína pomohla Lilce v těžké životní situaci a Arek? Chlap jako hora s taktéž velkým srdcem. Druhý díl nebyl taková emoční bomba jako ten první, ale stejně mi bylo smutno, když jsem četla o jejich minulosti apod. Navíc jsem se bohužel občas trochu nudila. Liliana tak u mě zůstává o stupínek výš. Líbilo se mi, že i zde se setkáváme s Lilkou, Matem, Džas a malým Oskarem. Přiznávám se, že jedno tajemství, které se na konci provalí, jsem vůbec nečekala. Ale zase o to víc se těším na třetí díl, kde bude v hlavní roli Džas alias Jasmína. Ta holka je správně praštěná, takže myslím, že si budeme rozumět a doufám, že se opět setkáme s Arkem a Malvínou. Arek zde ukázal, jak může chlap milovat ženu celým svým srdcem a tím si mě naprosto získal. Navíc je tahle série samozřejmě plná tetování a o to víc to pak miluju. Moc se těším na další díl, snad se ho dočkáme brzy.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Další nádherná kniha z této a stejně jako Liliana se neobešla bez slz. Jediné co mě mrzí, že tam nebylo více scén mezi Lilkou a Malvínou a řekla bych, že Džas převzala Lilky místo což mi přijde škola. Doufám, že se co nejdříve dočkáme překladu Jasmíny a Mata.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 5 z 5 hvězdiček Val registrovaný uživatel

Hneď na úvod vyhlasujem, že úvod Liliany už asi v tejto sérii autorka neprekoná. Práve preto sa mi zdal byť začiatok o dosť slabší, v porovnaní s prvou časťou. O čom je Liliana, to už som písala. Malvína, bohatá priateľka a záchrankyňa Liliany, v knihe odhaľuje svoju minulosť,krivdy, zlomené srdce jediným ľúbeným mužom v jej živote, tiež jej otcom, výčitky voči bratovi, mame a sestre. Aby toho nebolo náhodou málo, Malvína sa zahľadí do Areka,tatéra. Jeho životný príbeh mi vyrazil dych a vyháňal slzy do očí (napriek tomu, že Malvína nemala na ružiach ustlané, Arekov osud má zasiahol ďaleko viac). Ťahá ich to k sebe, zároveň potláčajú city z osobných dôvodov. Síce sú pochopiteľné, no odopieranie si vlastného šťastia znie trochu martýrsky. Veľmi sa mi páčili vzťahy, ktoré sa vytvorili a pretrvávali v ‘Liliane’. Mat,Lilka a aj malý Oskar dostali svoj priestor. Džas, kolegyňa s Pink Tattoo, sa postupne odhaľuje a aj napriek svojim tajomstvám je úžasnou priateľkou. Opäť je záver dramatický s nečakanými zvratmi a Epilóg je z pohľadu Areka. Tak ako pri Liliane, aj pri Malvíne si môžete zapnúť hudbu. Každá kapitola sa začína úryvkom piesne.Taktiež sa mi veľmi páčilo, ako si autorka naštudovala postupy pri 'výrobe' tetovaní a ako pekne spojila významy tetovania s príbehom. Za mňa je táto kniha viac ‘premýšľavá’, Malvína sa neraz stratí v spomienkach, či myšlienkach a vďaka tomu som si vyznačila mnoho citátov,ku ktorým sa budem isto vracať. ~ “Sny přestaly být důležité. Nic nemělo smysl. Jestli není pro koho sahat až ke hvězdám, tak proč to dělat?”

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Drbohlavová registrovaný uživatel

Romantické pokračování, smutné série Pink tattoo, kde nám autorka předává velice reálné příběhy, tří žen. Nyní se jedná o příběh Malvíny a Arka, dostáváme se zde opět do jiných témat. Jedním z nich je domácí násilí, ztráta blízké osoby či psychické týrání. Poznáváme tu více Arka a Malvínu, dva lidi, kteří mají zlomenou duši a společně se snaží dát opět dohromady. Oba dva se chovají zodpovědně, ale nebojí si užít si čas s kamarády. Malvína, mi v mnoha ohledech přišla silná, postavila se každé překážce a čelila následkům, bylo mi ji líto především v závěrečné scéně s jejím otcem a bratrem. Do Arka jsem se zamilovala už na začátku, to jak se mile a hlavně ochotně staral o malého Oscara. I u něj jsem ocenila vymýšlenou zápletku z minulosti, škoda že na ní z velké části čekáme celou knihu a někdy už to vypadalo na moc náhod. Knize nechybí ani čtivost, pokud vás zaujala hloubka prvního dílu, zde budete ještě více nadšení. Máme tu spoustu citátů, jeden přikládám i pod recenzi! Dále oceňuji stejně jako u Liliany, písničky na začátku každé kapitoly, vždy kapitolu vystihly! Rozhodně toto je jedna z knih, kterou by jste neměli minout, která vás zasáhne, ale zároveň si užijete chemii mezi postavami. Malvína a Arek mají krásný příběh a děj se nikde netáhne. Takže pokud se vám líbila Liliana, tak toto je pro vás nutnost. Vrátíte se zpět mezi staré i nové postavy a dostanete více než čekáte.

Kniha, Red, 2022, 9788027701636

• 4 z 5 hvězdiček Sandra Vavřičková registrovaný uživatel

Jako první mě nadchlo, že se v tomto díle dozvídáme další informace o Lilce a Matovi a můžeme si tak oživit trošku jejich příběh a vidíme jak pokračuje dál a jak se obě postavy vyvíjejí. Stejně jako v prvním díle i tady se od samého začátku knihy něco děje a kniha vás hned vtáhne do děje. Malvína má tajemství, které ji tíží a dlouho se odhodlává svěřit se svým blízkým. Stejně tak jako Arek. Oba touží po lásce, porozumění a tom druhém, ale zároveň mají oba strach. Strach postavit se minulosti a vybudovat si znovu důvěru Strach z bolesti a ztráty. Sledujeme, jak překonávají sami sebe a pomalu si vzájemně otevírají svá srdce. Malvínin (i Arekův) příběh ukazuje, jak je těžké opustit minulost, ale zároveň poukazuje na to, že je to možná to nejlepší, co můžete udělat. Vždyť minulost nás nedefinuje. Kniha byla opět čtivá, opět přečtena za dva dny Konec by si za mě zasloužil určitě více rozepsat a rozvést. Líbil se mi, ale byla bych ráda kdyby byl přece jen delší. Obě knihy si zaslouží rozhodně přečíst! Já je miluju a nemůžu se dočkat dalšího dílu

Kniha, Red, 2022, 9788027701636