4.3 z 5 41 hodnocení čtenářů

20× 5 hvězdiček 14× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Annette Kovářová registrovaný uživatel

Kniha se díky krátkým a napínavým kapitolám velmi dobře čte. Princip únikové hry je navíc bravurně popsán a měla jsem pocit, jako bych byla jedním z účastníků experimentu. Prostředí mi trochu připomínalo Pevnost Boyard, která se v 90.letech hodně vysílala v televizi. Přestože bych se tohoto experimetnu ani takové únikové hry, kdy nikdy nevíte kde na vás číhá smrt, účastnit nechtěla, čtení jsem si moc užila! Vzbudilo to ve mě dokonce chuť si zase někdy nějakou únikovou hru zahrát. Jen budu doufat, že všichni odejdeme živí. Příběh bohužel nebyl úplně do posledního detailu vysvětlen a po dočtení zůstalo pár otázek. Nicméně se podle všeho jedná o serii. Tak uvidíme, co přinesou další díly. Rozhodně si je nenechám ujít! HODNOCENÍ: 85 %

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 4 z 5 hvězdiček Kateřina Blaháková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tuto knížku jsem měla přečtenou docela rychle. Konkrétně za jeden den, protože jsem byla nemocná, ale i kdybyych nebyla, tak myslím, že bych ji měla přečtenou brzo. Na začátku je v knize spoustu postav a je trochu těžší se v nich zorientovat. Tito lidé se navzájem neznají a jsou docela odlišní. Každý má jinou minulost, jiné povolání, jiný charakter a jinak pomůže skupince uspět v unikovych místnostech. Takto byli vybráni schválně, aby posloužili experimentu slavného profesora. Když ale dorazí na místo a objeví unesenou Hanu, zjisti, že jsou někde úplně jinde než být mají a že všichni byli uneseni. Snaží se tak dostat ze série místnosti, které se je snaží zabít. Spolu s touto linkou se tu také prolíná linka vyšetřovatelů, kteří se snaží pohřešovanou skupinku i Hanu najít a přijít na kloub celé hře s Janusem. Zjišťují pravdu o profesorovi a jeho synech a jdou po stopách jeho minulosti. Já moc nemám ráda, když je tu i linka vyšetřovatelů v případě, že my víme něco, co oni ne. Protože víme víc a oni neví a jejich nevědomost mě docela frustruje. Knížka nebyla nijak výjimečná - žádný úžasný horor nebo thriller. Ale mě bavila. Bavil mě ten styl psaní i děj, i když byl víceméně stejný. Zajímalo mě, co se stane v další místnosti a jak to dopadne. K žádné postavě jsem si nevytvořila asi žádný větší vztah a nikdo mi nebyl nijak moc sympatický, ale ten svižný děj to docela vynahradil. Na konci bylo pár plot-twistů, ale jinak byl docela předvídatelný. I když to nebylo nic extra, čtení jsem si vážně užila.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 5 z 5 hvězdiček Dobromila Vortelová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Musím říct, že kniha se krásně čte od samého začátku. Určitě doporučuji přečíst, pokud máte rádi napětí.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 5 z 5 hvězdiček Stela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dobré čtení. Moc dobré.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 4 z 5 hvězdiček Radek Trousil registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Už máme za sebou pár únikovek, ale tuhle bych asi nechtěl zažít :) Viděl jsem i pár filmů, které se týkají tohoto tématu a s knihou jsou si lehce podobný. Příběh je svěží, není zbytečně komplikovaný a čte se to dobře, ale abych řekl pravdu něco mi tam ještě chybí, abych hodnotil 5 hvězdiček. Vypadá to, že je zaděláno na pokračování, tak uvidíme, rád si ho případně přečtu.

E-kniha, Vendeta, 2022,

• 3 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se četla dobře, krátké kapitoly. Mohli být lépe popsané místnosti. Bylo tam pár překvapivých momentů a mírně otevřený konec. Snad se dočkáme přeložení dalšího dílu.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 5 z 5 hvězdiček Josef registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečtená za 2dny, napínavý děj doporučuji.

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 4 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel

Líbilo se mi : obálka, krátké kapitoly díky kterým se kniha četla jedním dechem, zajímavé téma příběhu, kriminální vsuvka kdy kniha působila reálněji, absence zbytečných popisů okolo všeho a nepoužívání vulgárních slov, bez nichž si někteří autoři myslí, že nejde napsat dobrou knihu. Nelíbilo se mi : když postavy po dlouhou dobu neměly potřebu jíst, pít, spát, jít na záchod apod., a když účastníci nad tragédiemi skoro ani nemrkli a že mohou každou chvíli zemřít brali jako samozřejmost. Závěrečné hodnocení ? Rozhodně zajímavá, ale myslím si, že si kniha zasloužila více stránek, protože jí "něco chybělo".

Kniha, Vendeta, 2022, 9788027702237

• 4 z 5 hvězdiček reccal registrovaný uživatel Zakoupil produkt

K pěti hvězdám mi chybělo trošku lépe rozepsat děsivost úmrtí a beznadějnost..