4.5 z 5 11 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Pokračování knihy Umění být zdráv, ve kterém nám autor poradí, které techniky pomáhají zlepšit naše životní nastavení, jak naslouchat svému tělu a že nejdůležitější na vědomé cestě ke zdraví je rozhodnout se. Nedávno jsem četla autorovu první knížku, brzy vyjde třetí pokračování, tak jsem se rozhodla vzít to pěkně popořadě a vrhla se na druhý díl. A musím říci, že jsem nadšená. Trošku jsem se obávala, aby se neopakovaly stejné myšlenky a rady jako v první knížce, ale to jsem se bála zbytečně. Je tu tolik důležitých myšlenek, faktů a rad, které Vás zase dovedou dál. Je to kniha o nasměrování se na správnou cestu. Je jasné, že se to nestane během jednoho dne, je to běh na dlouhou trať, každý malý krok se ale počítá. Moc se mi líbí, že i přímo autor nám v knize dává dostatek času a chápe, že některé změny budou pomalejší. Vím, že si knihu brzy přečtu znovu. Teď jsem se se vším seznámila, ale příště budu vše vnímat „hlouběji“. Moc se mi líbily další tipy na knihy, které pana Vojáčka zaujaly a ovlivnily, rozhodně se po některých z nich podívám. V knize jsou také krásné ilustrace, které tam přesně patří a knize dodávají nový rozměr. Prostor i pro své příběhy dostali lidé, kteří autora nějakým způsobem ovlivnili nebo zaujali svou prací. Díky jejich příspěvkům jsem si zase rozšířila svůj obzor. Tento druhý díl se mi určitě více líbil, více mě oslovil a snad i nakopnul. Je to sice dlouhá cesta, nejen v chování, ale hlavně v myšlení. Věřím, že malé krůčky povedou k cíli a už teď se těším na třetí díl.

Kniha, CPress, 2021, 9788026437840

• 5 z 5 hvězdiček Michal Šustek registrovaný uživatel

Skvělá kniha

Kniha, CPress, 2021, 9788026437840

• 1 z 5 hvězdiček David Čevela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Prosímvás, fakt to nekupujte. Autor v knížce tvrdí, že rakovina a covid jsou tady, aby nastolily harmonii, že léčí světlem a že viry jsou možná kvantový fenomén, že rezonují a hledají v těle nějaký pole. Druhá půlka knihy jsou příspěvky, např. paní, co propaguje homeopatika apod. Neztrácejte tím svůj drahocenný čas.

Kniha, CPress, 2021, 9788026437840

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel

Kéž by byli všichi MUDři, takto moudří!