4.7 z 5 190 hodnocení čtenářů

149× 5 hvězdiček 27× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Eliška Bazalková - @thediaryofonebookworm registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Právě se stáváte svědky mé nové závislosti! Jako pardon, ale tohle potřebujete číst. V knize sledujeme Cecílii Hornerovou, dceru majitele továrny, ve které bude po celý rok Cecilie pracovat, aby získala od svého otce své dědictví. Zpočátku ji nejde o nic jiného, než celý tenhle rok přežít, odejít s penězi a pomoct své matce. To se změní hned prvním dnem v práci, kdy je Cecilie na úvodním školení a zde se setkává s tajemným Seanem. Sean ji po školení vezme na večírek, kterým se Cecilie dostává do úplně jiného světa. Světa tajemství, podivného bratrstva a možná ještě něčeho dalšího. Co se týká samotné postavy Cecilie, tak ze začátku jsem si ji opravdu oblíbila. Nicméně v druhé polovině knihy jsem měla maličko pocit, že ji občas nechápu, byla trochu otravná a docela tlačila na pilu. Za to Sean? Pane bože, přeneste ho někdo do reálného života a dejte mi ho! Ale teď vážně, Seana je totální Dream boyfriend. Choval se k Cecílii jako ke královně, byl milý, pozorný a velice velice trpělivý, vzhledem k tomu, jak se Cecilie občas chovala. No pak tu máme ještě Dominika. Týpek, který se na všechny furt mračí a vypadá to, že nenávidí celý svět. Ale jak postupujeme v příběhu, tak se ukazuje, že to není takový mrzout, jak se zdá. I tak jsem ale úplně na Seanově straně. Každopádně se zde dostáváme do zajímavé situace, kdy si Cecilie nemusí vybrat jak to tak bývá a dostaneme i nějaké ty peprnější scény . Styl psaní autorky jsem si opravdu oblíbila, kniha má tempo a protože se pořád něco děje, stránky rychle ubíhají. Myslím, že autorka i vhodné zvolila prostředí, vše mi do sebe zapadalo. Měla jsem z toho pocit jako z Royalů nebo Elitního klubu králů. A tyhle dvě série patří mezi moje Guilty pleasure už nějaký ten pátek. Takže určitě doporučuju a tímto oficiálně žadoním @knihydobrovsky o druhý díl co nejdřív . Už jen kvůli tomu konci!

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Baňárová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Když začnete číst tuto knihu, už se nedá přestat. Po přečtení jsem okamžitě začala s dalším dílem

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 1 z 5 hvězdiček L.V. registrovaný uživatel

Odpad. Tohle tedy nebylo moc sexy. Proč si dělat srandu z Belly ze Stmívání když existuje hlavní hrdinka jako Cecilie. Hloupá a slabá žena, které nevadí když se k ní lidi(muži) chovají jako k pytli odpadků. Sean je typický "fuckboy", absolutně nechutný macho/alfa muž který si myslí ze je cool a lepší než ostatní. Pokud bych si chtěla přečíst něco pro guilty pleasure bude to nějaká fantazie, něco o mužích jak bych je ráda viděla/potkala ale neexistuji, nebo jen v malém počtu, a Sean je stejný jako každý druhý hetero chlap na planetě. Auta, tetování, tráva, ani jeho vkus literatury z něj nedělají nikoho zajímavého. Dominik mohl být zajímavá postava ale objevuje se málo. Příběh o ženě která má toxický vztah s násilnickým mužem který se na ni dívá spatra není můj šálek čaje, ani moje vize dobře stráveného času čtením. Na konci má člověk pocit že je kniha vlastně o ničem. Nic moc se nestalo, děj se vlekl a chybělo napětí.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 4 z 5 hvězdiček Václava Havlíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Prvni kniha ze serie... libi se mi seznameni s prostredim a hlavnimi postavami příběhu. Co bych vytkla ( a neni to jen u teto knihy) jsou proste preklady sexualnich scen.. ja chapu, ze je to tezky, ale vzdy mi krvaci oci ‍♀️ v te anglictine se to čte lepe a mnohem nenasileji... Jsem zvedava, jaky bude.druhy dil a jestli se dozvíme i neco o minulosti rodicu od Cec...

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 4 z 5 hvězdiček Zuza registrovaný uživatel

Kniha byla dobrá. Byly pasáže, které mě bavili víc a ty, které mě přišli příliš zdlouhavé, ale celkově příběh má spád je zajímavý, ale zápletka ke konci pro mě byla trochu nesrozumitelná, ale na další díl se těším. Závěrem bych dodala, že za mě milé čtenářky jsem si více oblíbila Dominika =)

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 2 z 5 hvězdiček Barbucha Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Můj šálek kávy by to byl tak před čtvrt stoletím. Možná. Aktuálně mi to přišlo spíš blbé. Přitom námět fajn.

E-kniha, Red, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Honégerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu jsem si zakoupila dle doporučení a díky bohu za to!! Příběh naprosto neokoukaný, žhavý, vtipný, plný nečekaných rozhodnutí.. prostě bomba! Dlouho jsem nečetla takovou knihu a určitě doporučuji dál..

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela Belickova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha začíná tak rozvláčně… ale pak se to rozjede a je to pecka. Nemůžete se prostě odtrhnout. Čekala jsem klasickou romanťárnu, ale tohle je víc, mnohem víc. Miluju Seana, miluju Doma i Cecílii, ten příběh je tak intenzivní, čekají nás mnohé nečekané zvraty. Hned jsem musela sáhnout po druhé knize. Jen doporučuji, neodtrhnete se

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Katka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Doporučuji, skvělá kniha!!! Plná emocí, erotiky, všechno sem prožívala s hrdinkou.

E-kniha, Red, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Nicola Gottsteinová registrovaný uživatel

Tuto triologii naprosto miluju a četla jsem ji i v angličtině ! v první knize Havraní bratrstvo mladá a krásná Cecilie přijela na jeden rok do Triple Falls, aby zde pracovala a získala slibované jmění od otce, aby pomohla své chudé matce. V práci se seznámí s charismatickým Seanem, se kterým cítí okamžitou sympatii, ale je tajemný a žije život trochu jinak. Sean ji seznámí s jeho nejlepším kamarádem, kterého považuje za svého bratra Dominica, který je přesný opak Seana a k Cecilii se zpočátku chová chladně a odtažitě, ale ji na něm stále něco přitahuje. S těmito muži poprvé objeví svobodu a zamiluje se do obou. Jejich vztahy jim kazí tajemství, které ji odmítají říct a všechno je úplně jinak než se zdá.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Jana Dusilová registrovaný uživatel

Velice dobře čtivá kniha, nemohla jsem se odtrhnout jak to vše dopadne. A opravdu mě překvapilo čeho je Cecílie schopná ale čekala sem to, že se to takhle zvrhne.Dominik mě oslovil možná více než Sean:)

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Iveta Bittnerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Miloslava Kelišová registrovaný uživatel

Prostě TOP kniha. Takové zvraty co zde byly určitě nikdo nečekal. Bylo to poutavé a nemohla jsem se odtrhnout. Velice povedená kniha.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 4 z 5 hvězdiček Daniela Bujnochová registrovaný uživatel

První díl trilogie .. Ano, ze začátku se to táhne a říkala jsem si, má to cenu číst? Ale pak se to rozjelo a na konci knihy si říkám...chci už ten druhý díl ! 🤗

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Pavlína Langová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Dokážete udržet tajemství? Fuhaa. Tohle byla jedna velká emocionální horská dráha. O knize jsem přemýšlela ještě dlouho po jejím přečtení, což se mi fakt nestává. Love it. 💭„Jediná láska, kterou jsem kdy poznala a po které toužím, je ta která mě udržuje nemocnou, nemocnou touhou, nemocnou chtíčem, nemocnou potřebou, nemocnou zármutkem“ Knihu jsem dost dlouho odkládala a žila v domnění, že se jedná o nějáké fantasy. Omyl. Žádná kniha tohohle žánru ve mně asi nikdy nevyvolala takové nutkání začít číst další díl v AJ. Čtivá, vášnivá, plná záhad, napínavá zkrátka návyková. Mělo to všechno–napětí, jiskru, drive, bylo to spicy a co víc? Perfektní příběh opředený tajemstvími s obrovským ❔️ na konci. Už rozumím té poznámce v anotaci. Kniha má tempo, pořád se něco děje a stránky až moc rychle ubíhají. Anotace nám z tohohle příběhu plného hádanek, rychlých aut a přitažlivých fešáků prozrazuje celkem hodně, takže to skipnu a navíc–dokážu udržet tajemství. Trio trio–Cecília (Sísí), Sean a Dominic🖤 ▫️Cec–sympatická, mladičká, trošku masochistka, v mnoha ohledech naivní, toužící po velké lásce. ▫️Sean–sympaťák na první pohled, milý, pozorný a velice trpělivý–klasický dream boyfriend. ▫️Dominic–sarkastický, chladný, tajemný „Vajíčka–naměkko, káva–černá, pivo–studené, hudba–hlasitá, auta–rychlá. A ženy...“ Oba dva jsou přesně ten typ, před kterýma Vás máma varuje a táta vítá na verandě s brokovnicí. Oba převrátili její svět o 180°, učinili barvy živějšími, zvuky sladšími a život snesitelnějším. A oba Vám ukradnou 🫶 stejně jako Cec. Jenže kterého si vybrat? A co když nemusíte? Jednomu patří dešťové dny, druhému ty slunečné. Pokud hledáte spicy román se dvěma pohlednými muži, opředený hádankami, tajemstvím a cliffhangerem na konci, tak tohle DOPORUČUJI 🤌

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Marie registrovaný uživatel

Určitě jedna z nejlepších knih co jsem kdy četla, nemohla jsem se odtrhnout a po dočtení hned běžela pro druhý díl!

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Končelová registrovaný uživatel

Recenze: Hlavní hrdinka tohoto příběhu se jmenuje Cecílie, vyrůstala sama s matkou v celkem nuzných podmínkách a to i přesto, že její otec je pohádkově bohatý. Svého otce viděla tolikrát, že by se to dalo spočítat na prstech jedné ruky. Jeho společnost vlastně ani nechtěla, byl pro ni cizí. Ale otázek ohledně toho, proč ji nemá rád a nikdy se s ní nesblížil ji sžírají i teď, když je jí téměř devatenáct. Cecílie je nucena otce znovu, po dlouhé době, navštívit a to z jednoho jediného důvodu, dědictví. Pokud v jeho továrně v Triple Falls odpracuje celý rok, převede na ni akcie a získá mnoho peněz. Jenže Cec nejde ani tak o ty peníze, ale o to, aby se mohla finančně postarat o svou matku a pomoci jí. Takže sedne do svého oprýskaného auta a jede. Co je to jeden rok? Jenže i tenhle jeden rok ji převrátí život vzhůru nohama, změní ji, poznamená ji.... Hned první den v továrně se Cec seznamuje se Seanem, okouzlujícím mladíkem (je vám jasné, že jinak to ani nejde, první super polo bůh je najednou na scéně). Pohledy a jiskření jsou první známkou rýsující se touhy. Ale máme tu ještě Dominka, jenže ten ji nesnáší. Co je to s tímhle městečkem? Je tu snad ještě jedna továrna, která ze sebe vyplivává jednoho krásného chlapa za druhým? Všichni víme jak daleko je od nenávisti k lásce...a pozná to i Cecílie. Dva muži, odlišní jako den a noc, jako slunce a déšť. Slunečné dny střídají ty deštivé. Tak ubíhají dny, týdny a měsíce v Triple Falls. Jenže tohle celé je zahaleno ještě do pláště velkého tajemství, které všichni tak bedlivě střeží, proč? Co je to za tajemství. Měla by ho Cecílie vůbec někdy znát? Mnoho otázek a tak žalostně málo odpovědí. Tajuplné kérky na všech, kteří se pohybují okolo Doma a Seana. Havraní křídla, vědět tak co tohle všechno znamená. Zdá se že tenhle rok si Cecílie opravdu užije! Můj dojem: Na tuto sérii se na mě z instagramu ze všech stran valila obrovská vlna kladných ohlasů. A co si budem, tento žánr, tento styl knih, já prostě můžu. Beru je jako oddechovky na jeden dva dny. No, v tomto případě to bylo na den u prvního dílu a u druhého na den a půl... Proč vždycky všechno "boží" musím přečíst hned, proč ti autoři píší tak, že se nedá odtrhnout? Kniha začíná zajímavou předmluvou, dokonale vám zamotá hlavu tím, že už dopředu víte, jak to celé dopadne a možná vás to maličko zklame, ale nenechte se zmást, rozhodně se tím nenechte zmást! Hlavní hrdinka Cec byla přímo úměrná věku, takže se musí počítat s tím, že bylo místy dost naivní a dalo se s ní lehce manipulovat, protože! - ač to možná nepostřehnete hned, tak tady se manipuluje fakt dost, aspoň já to tak cítila hned. Mužská stránka postav - to je kapitola sama o sobě. Těžko by se nám dobře četla erotická romance s nějakými oškliváky bez svalů a s malým...., však vy víte s čím. :D. Prostě se připravte na komando plný testosteronu. A taky se připravte na to, že tohle nemůže číst žádná puritánka. Připravte se na dokonale popsané erotické scény, které, světe div se, vám tam dole rozproudí krev. Jakože fakt! Co se mi fakt hodně líbilo je, že autorka do příběhu zamotala dost dobré a zásadní tajemství. Hlavní hrdiny mužského pohlaví obdařila (mimo jiné :D) dobrým nadhledem, rozumem a zajímavým pohledem na život a žití - ty pasáže mluvených myšlenkových pochodů Seana jsem milovala. Díky tomu se dalo alespoň odhlédnout od naivity Cec. Bylo to dobře vyvážené. Tenhle román, tato série se velmi rychle zařadila na můj piedestal. Stálo to za každou stránku, neskutečně mě to bavilo a na krátké dva dny jsem žila s nimi jejich příběh. Já už stihla přečíst i druhý díl, protože díky zakončení toho prvního, jsem zkrátka musela hned začít číst druhý. Takže upozorňuji na to, abyste si rovnou pořídili všechny díly! Doporučuji, doporučuji, doporučuji! Must have jako vyšité! Jsem zamilovaná a přesně jsem věděla za jaký tým budu kopat, věděla jsem, že má autorka ještě eso v rukávu. A díky bohu za něj.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Dagmar Daňová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Perfektní kniha. Moc se mi líbila.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 3 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Celou dobu, co jsem to četla jsem vůbec nevěděla, co si o tom mám myslet. Dobře jsem hodnotila krátký kapitoly a některé erotické scény, které jen tak z hlavy asi nedostanu, ale příběh jako takový mě nějak nezaujal. Ani postavy. Cecilka mě šíleně lezla na mozek a chlapáci Sean a Dom, no nezamilovala jsem se ani do jednoho. Jako kdybych si musela vybrat tým, tak jsem pro Doma, ale jako nutím se do výběru. Jejich vztahy jsou neuvěřitelně toxický (a to jsem četla Zvrhlýho krále – a tak toxické mě to nepřišlo). Když ji Sean rozbil hodinky, chtěla jsem mu rozbít nos. Nechápu Cecilku, kluky a ani Cecilky rodiče. Všichni jsou tady divní a nikomu nic nevěřím. V jednu chvilku mě to tak nebavilo číst, že jsem přešla k audioknize, ale tam byl tak šíleně namluvený Sean, že to pro mě taky nefungovalo. Pro mě to asi bylo až moc tajemný a až moc dlouho jsem nevěděla o co tam vlastně půjde. Nakonec hodnotím 3 , protože tak nějak předpokládám, že mě tenhle první díl měl jenom jakoby nalákat na díl další. Tři hvězdy má taky za ty úžasně popsaný erotický scény, ty se fakt autorce povedly a tak nějak ve mně ta knížka něco nechala a zajímá mě jak to s tím celým tajemstvím vlastně bude.

Kniha, Red, 2021, 9788027700608

• 5 z 5 hvězdiček Luci A. registrovaný uživatel

kniha se mi moc líbila, na začátku pomalejší rozjezd, ale potom super :-) Těším se na pokračování