4.2 z 5 14 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Lída Čechová registrovaný uživatel

Kniha úplně předčila mé očekávání. Jako první jsem viděla film a byla jsem přesvědčená, že kromě pár drobností bude příběh stejný. Kupodivu se knižní verze dost liší. S kamarádem Renem se seznámí sama hned na začátku a prožívá s ním skoro každý den nejrůznější dobrodružství. Kdežto ve filmu mám spíše pocit, že jsou si celkem cizí a jen se občas náhodně potkávají. Kniha je tisíckrát lepší než film, i když ten se mi taky líbil a proto jsem si knihu pořídila. Pokud milujete romantické příběhy, cestování a jídlo, směle do toho! ❤️🤗

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076612648

• 5 z 5 hvězdiček Karolína registrovaný uživatel

Tato kniha mě neskutečně dostala. Neměla jsem tak velká očekávání a chystala se na toto dílo opravdu dost dlouho. Zajímal mě ten příběh, ikdyž jsem ve skutečnosti nevěděla o co půjde, spíše jsem byla zvědavá…Zároveň na mém seznamu tato kniha je až jako poslední a musím říct, že jí určitě budu muset mít jednou v knihovně. Vypráví o dívce jménem Carolina, které přezdívají ,,Lina”…Na začátku knihy jí umírá máma na rakovinu slinivky a v ten moment se Lině mění od základů život a musí se přestěhovat do Florencie za tátou, kterého nikdy nepoznala a nic moc o něm neví. Každopádně Lina se celou knihou probírá deníkem, který napsala máma a poznává s ní společně krásy samotné Florencie, Gelata a samotného hřbitova, na kterém bydlí. Příběh je opravdu srdceryvný a během celé knihy prožíváte každičkou chvíli života Liny, která nakonec zjistí i velice ošklivou pravdu a zamiluje se do někoho tak nečekaně, že hltáte každičkou stránku knihy až do poslední chvíle a čekáte jak se nakonec Lina rozhodne…Zanechá Florencii jako její matka? Rozhodne se nakonec Lina správně? Tohle všechno se dozvíte v této nádherné knize. Doporučuju všem.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076612648

• 4 z 5 hvězdiček DENY registrovaný uživatel Zakoupil produkt

fajn letní čtení