4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Kniha, která vás dojme, pohladí po duši, pobaví. Susan Wiggs stvořila dílo, které svým obsahem a stylem psaní, musí uspokojit i náročnějšího čtenáře. Vypráví životní příběh mladé Tess, jejíž soukromý život je na bodě mrazu. Miluje svou práci, je to workoholička, ale přesto má v hloubi duše pocit, že ji něco chybí. A tak, když za ní přijde bankéř Dominic Rossi s informací, že na kalifornském venkově žije její dědeček a odkázal polovinu nádherného jabloňového sadu. Vidí příležitost svůj stereotypní život nějak okořenit a na venkov ihned odjíždí. Autorka stvořila krásné charakterní postavy, které si zamilujete. Každou z nich! Lehkým stylem psaní dostanete čtivou, svěží knížku (sice předvídatelného) dojemného příběhu. Ano, máme zde romantiku mezi Tess a Dominicem, ale nic prvoplánovaného. Knížka je o něčem mnohem složitějším – o rodině, hledání sama sebe, lehké utváření mezilidských vztahů a rodinných kořenů. Kromě toho, že se jí v životě objevuje nový dědeček, je tu i její nevlastní sestra. Knihu doplňují i voňavé recepty a mě to silně navodilo láskyplný pocit k přicházejícímu podzimu, který nelze nemilovat! Děj vás zavede do několika časových linií, což veškeré drobné částečky spojí do jednoho krásného celku. Tuhle knihu nelze nemilovat❤️

Kniha, Grada, 2021, 9788076251731

• 5 z 5 hvězdiček Romana Novotná registrovaný uživatel

Krásná obálka a ještě krásnější obsah knihy. Příběh do kterého se s lehkostí ponoříte a budete se s knihou těžko loučit.

Kniha, Grada, 2021, 9788076251731

• 5 z 5 hvězdiček AB registrovaný uživatel

Knihu jsem přečetla za dva dny, byla super a rozhodně doporučuji všem :)

E-kniha, Metafora, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel

Nádherný příběh který je plný rodinných tajemství a nechybí ani citlivá romantika. Převážná většina děje se odehrává v současnosti v Kalifornii v malém městečku Archangel na farmě dědečka Magnuse. Ale zároveň se však vracíme do minulosti a vzpomínáme, jaké to bylo za druhé světové války v Dánsku, které okupovali nacisti. Po dlouhé době, kdy mi v knize nevadila ani jedna postava, se všemi jsem si vytvořila osobní pouto, které mi vydrželo až do konce příběhu. Mám moc ráda historické romány a staré věci, proto mi bylo velmi blízké povolání Tess - její práce spočívala v pátrání po starých pokladech a starých věcech. Tohle je má první kniha od Susan Wiggs a neskutečně mě dostala. Její styl psaní mě pohladil na duši i srdci. Znáte ten pocit, kdy Vám chybí posledních 20 stran, které by jste normálně měli přečteny do půl hodinky, ale Vy se nechcete rozloučit s postavami, které Vám přirostly k srdci? Tohle se stalo mě… a toto je u mě známka toho, že kniha je skvělá! Četla se krásně, příběh nenásilně plynul a já si užívala každou stránku, těšila jsem se až se zase dostanu o kousek dál. Moc doporučuji a na mě už čeká v knihovničce další kniha od autorky: Knihkupectví ztrát a nálezů a troufám si říct, že bude také určitě skvělá!

Kniha, Grada, 2021, 9788076251731