4.6 z 5 11 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček sanny_book_photo registrovaný uživatel

Milujem Vianoce! Fakt si neviem predstaviť, dokonalejšiu kombináciu knihy. Som z toho na cucky, keď ju držím v ruke a ešte som ju nezačala ani čítať. To zistenie, že do jednej knihy vytvorili päť vianočných, romantických príbehov, ma núti vo vnútri priam vrieskať od radosti. 1. Vianočný omyl Piper je dizajnérka, ktorá sa snaží, aby jej firma rástla. Dala do nej totiž všetko. Žije si skromne, ale za to, jej nič nechýba a srdce má na správnom mieste. Jedného dňa, sa snaží pomôcť bezdomovcovi, ktorý koniec koncov, ani nie je bezdomovec. Osud, sa tak prepletie cez seba, že Piper natrafí na ne-bezdomovca Masona znovu. Kto by to povedal, že tento sexsymbol nie len, že bude krásny, ešte aj bohatý? 2. Vánoční polibek Čo sa stane keď sa s kamarátkou stavíte a pobozkate úplneho cudzinca? Čo môže byť ešte lepšie keď zistíte, že bozk bol ten najlepší vo vašom živote? No keď sa všetko krásne prevráti a Margot zistí totožnosť neznámeho muža, stratí reč. Chet je totiž rozvodový právnik jej budúceho exmanžela. No je len na ňom, ako sa, ku tomu všetkému postaví. 3. Vánoční jízda Jasneeee, vonku metelica a Meredith ledva vidí pred oči, keď čaká na taxík. Keď zbadá svetlá prichádzajúceho auta, rýchlo otvorí dvere a posadí sa. Akurát nie na sedadlo, ale na muža. Nie len mu začne kričať priamo do tváre. Ešte mu aj jednu vypáli! Aj takto sa môžem začať jeden vianočný príbeh. 4. Vánoční svetýlka Josie miluje Vianoce. Cole ich neznáša. Týchto dvoch, ale spája spoločný plot. Sú totiž susedia. Predstavte si čas blížiacich sa Vianoc, kde svetielka sú v hlavnej úlohe. No čo keď sa vypne elektrina? Najviac ma na tomto príbehu dojal betlehem v štýle Star wars. 5. Vánoční návrh Riley Kennedyova a Kennedy Riley. Jedno meno, len obrátené. Pre niekoho náhoda, pre týchto dvoch to znamenalo emaily, ktoré im často posielajú na adresu toho druhého. Tým sa všetko začalo. Kennedy totiž na jeden z tých emailov odpísal. Cesty sa im popreplietali v tomto najdlhšom poslednom príbehu, tak krásne až som sa smiala cez slzy. Každý jeden príbeh, bol zábavný a plný vianočnej atmosféry.Všetky strany obsahovali, presne to, čo žiadam od vianočného románu. Odporúčam všetkými desiatimi.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026916888

• 5 z 5 hvězdiček Markéta registrovaný uživatel

Nádherná knížka, příběhy vás pohladí na duši, na mě top příběh vánoční polibek. Kdo váhá neváhejte pro romantické duše knížka jako stvořená.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026916888

• 4 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Všech pět povídek byly vyprávěny s lehkostí, vtipným seznámením a vánoční tématikou. Četla jsem je s úsměvem na tváři a opravdu jsem tuto chvíli potřebovala. Úplně vypnout a pousmívat se nad situacemi, které vznikly. Myslím že, jako oddechové čtení na večer, je přesně tato kniha.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026916888