4.8 z 5 30 hodnocení čtenářů

23× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček May registrovaný uživatel

Ruku na srdce, tyhle knihy prostě nečteme s představou, že jednoho krásného dne dostanou Nobelovu cenu za literaturu. Ale většinu z nás prostě baví a milujeme je. A pokud už tento žánr nějaký ten pátek čteme, tak tohle duo, Pen a Ví, moc dobře známe. Knihy těchto autorek bych stručně shrnula takto: láska, s*x, pak dlouho nic, vytrhnutí srdce všem čtenářům, láska, s*x a nakonec teda s*x, aby ho nebylo málo. Upřímně, nestěžuji si. Tento žánr je mi ze všech nejblíž. Tato kniha má vlastně úplně stejný vzorec jako ostatní od těchto autorek: láska, určitá překážka, překonání, a nakonec, žili spolu šťastně až do smrti. A tak to máme rádi. Tuto knihu jsem si upřímně užila, zápletka mě velmi překvapila. Skvěle oživila cely příběh. Úžasná oddechovka, až na jeden okamžik: !NĚCO JAKO SPOILER, ALE NE TAK ÚPLNĚ SPOILER! ————- Penelope, ty jedna m*cho. Ještě jednou necháš na konci knihy umřít psa, končíme spolu. Nadobro! Nech si umřít klidně hlavní postavu, ale psa, či jiné zvíře, NIKDY! Pen a ví, gratuluji, dlužíte mi 20 Kč za kapesníky z Tesca. ————————

Kniha, Baronet, 2021, 9788026916734

• 5 z 5 hvězdiček Zdeňka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka byla perfektní. Trochu váznul začátek, jinak jsem netušila jak to skončí. Člověk si vždycky myslí že to tak asi bude, ale stránku za stránkou zjišťuje že je to daleko lepší než si myslel. Prostě pecka!!!!!

Kniha, Baronet, 2021, 9788026916734

• 5 z 5 hvězdiček sanny_book_photo registrovaný uživatel

Neviem, či sa mám smiať alebo plakať. Totiž listy, od malého 10 ročného dievčatka Birdie ma dostali. Boli tak krásne a úprimne venované Santovi, že sa nedalo inak, len sa rozplývať nad nevinnosťou dievčatka. Hlavnú postavu Sadie, dostali rovnako ako mňa, preto sa snažila dievčatku splniť všetky želania. No, čo keď sa nechtiac skrížia cesty Sadie a Birdie? Ešte ku tomu všetkému, sa do maličkého klamstva zamotá Birdien ocko Sebastian? Však klamanie pre dobrú vec nemusí vadiť. Či áno? Sadie totiž z pozície novinárky dostali k postu cvičitelky psov. Od splnenia prianí k láske krásneho muža. Od skvelému životu ku kopec humorným situáciám pri ktorých som sa nevedela prestať smiať. Ak by mali knihy dostávať odznaky, tak tejto by som dala jednoznačne,, záruka skvelej knihy,,. Keď to totiž niekto s písaním viem tak je to Vi Keeland a Penelope Ward!

Kniha, Baronet, 2021, 9788026916734

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Že je to osudové? Může se zdát že ano, ale vždy se něco děje pro něco. Takže nádherné zpracování příběhu byl fascinující, jak to postupně vše zapadalo do sebe. Přesně jak to asi mělo být. Užívala jsem si s výcvikem psa a smála se těm výstupům, holčička byla skvělá, taková ta snivá, kdy se jí postupně vše splnilo a chlap, jako vždy podle autorek skvělý a sexy. Nic se nedá dodat, než každá čtenářka určitě sní o takovém vztahu, každý hledá tu osudovou lásku.

Kniha, Baronet, 2021, 9788026916734

• 5 z 5 hvězdiček Jana Kvičalová registrovaný uživatel

Mám rada knihy od teto autorské dvojce .A opět me nezklamali ,krásně napsání romanticky příběh .