4.5 z 5 98 hodnocení čtenářů

62× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 12× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Fojtíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Fiona (známe ji z Kavárny v Kodani) vyhrála fotografickou soutěž. Hlavní cenou je výlet do Japonska, kde ji bude mentorovat vyhlášený fotograf Jutaka Araki. Kvůli úmrtí v rodině ale musel odjet, a tak Fiona dostala jako náhradníka Gabea Burnetta. S Gabem bojuje, je protivný a dává dost najevo, že mu v podstatě Fiona překáží. Pro ní je to tím horší, že ji s Gabem pojí minulost - byl to její učitel, políbila ho, uviděla je její kamarádka, která to vyzradila a Fiona si tak prošla nepěknou šik@nou. Fiona je ubytovaná u Haruky. Starší paní, která vlastní čajovnu a pořádá čajové rituály. V knize se setkáváme i s její dcerou a vnučkou - Setsuko a Maju. Všechny tři ženy mi neskutečně přirostly k srdci. Gabeovo chování mi ale velmi vadilo. Protivný a znuděný životem, zároveň ale stále lehce namotaný na svou bývalou přítelkyni Jumi. Ta se vdala za velmi bohatého muže a Gabea v podstatě využívala, když se zrovna nudila. Co jsem si užívala, tak bylo prostředí, rituály a jídlo. Rozkvetlé třešně, chrámy, ale i moderní Japonsko. Z knihy přímo cítíte jasmínový čaj a Ramen. Rozhodně si musím o Japonsku více zjistit. Kniha se četla moc hezky, ale Gabeovi jsem vztah k Fioně nevěřila.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček vladimira Vanous registrovaný uživatel

Super!

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 3 z 5 hvězdiček andrea čechovičová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak jako ostatní knihy z této serie, byla i Čajovna v Tokiu pěkným oddechovým příběhem na lenivé odpoledne. Spisovatelka romantický příběh oplete zajímavostmi a poznatky z dané země - zde Japonsko, tak dobře, až máte chuť tu zemi ihned navštívit :) Opět povedená kniha.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 4 z 5 hvězdiček Dominika Černá registrovaný uživatel

Kniha mě vtáhla tak, že jsem měla pocit, že s Fionou chodím po japonskych ulicích. Romantický únik, který doporučuji, skvěle se čte.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 3 z 5 hvězdiček Andrea Rosenbergová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka se mi moc líbí a aji se hezky čte

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 3 z 5 hvězdiček Vej Uživatel aplikace KDčko

3,5⭐️ Od knihy jsem měla docela velká očekávání a musím říct, že jsem trochu zklamaná. Kniha se dobře četla a romantická linka byla docela fajn. Za moje zklamání asi může prostředí, bylo zde hodně výrazné téma Japonska a focení, ani jednoho nejsem velký fanoušek, proto mi nějaké scény přišly nudné. Kniha ale není vyloženě špatná, je to v pohodě oddychovka, zkusím dát autorce ještě jednu šanci.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Mjartanová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

co se tyka romantickych uteku tak tu jsem zhltla opravdu hned. zrejme ta Asie sehrala v tomto dulezitou roli. velka pecka

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 4 z 5 hvězdiček Ivana registrovaný uživatel

Příjemné oddechové čtení, jen škoda, že všechny knížky od autorky mají naprosto stejnou linku i konec.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Churá registrovaný uživatel

Po dočtený knížky skoro na jeden nádech. Miluju jak mě romantické příběhy Julie Caplin vždy dokáží vtáhnout do děje. Jsem si uvědomila, že Tokio budu muset přidat na svůj bucket list 💜🙋‍♀️K.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Hoždorová registrovaný uživatel

Zatím poslední kniha z této série (už mám objednanou další :) a překvapilo mě, jak moc se autorce opět povedlo zapojit moji představivost. Nikdy jsem v Japonsku nebyla a ani jsem neuvažovala, že by mě tato země mohla více zaujmout, ale po přečtení jsem opravdu žasla a Japonsko vnímám trochu jinak. Opět excelentně napsáno.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Vytopilová registrovaný uživatel

Kniha se četla naprosto skvěle. Je to taková romantická oddechovka, občas možná trochu romantické klišé, avšak v dobrém, s poznáváním okouzlující japonské kultury a tradic. Za mě je kniha jednou z těch, kterou si ráda ještě někdy přečtu a ne jednou. Opravdu přečtena jedním dechem.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Lucy registrovaný uživatel

Kniha opět nebyla zklamáním. U tohoto dílu se mi velice líbilo, že jsme zde měli i pohled ze strany Gabea. Celou knihu jsem si nedokázala představit jak asi hlavní postava Fiona vypadá, jelikož ona se popisuje úplně jinak než jak ji popisuje Gabe. Jediné co je zde jasné jsou její vlasy. Po přečtení této knihy mám sto chutí si zabalit batoh a letět do Tokia.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 3 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel

Kniha krásně popisuje prostředí Japonska a při čtení jsem měla pocit, jako bych tam opravdu byla. Ale příběh je velmi předvídatelný. Nicméně pokud hledáte oddechové čtení, je tato kniha právě pro vás.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 4 z 5 hvězdiček Petra Procházková registrovaný uživatel

U každé knihy se mi velmi líbilo, jak spisovatelka dokáže popsat místo, ve kterém se hlavní hrdinka nachází. Člověk má chuť sbalit batůžek a vyrazit poznávat krásy světa. U této knihy mě popisy Japonska, míst a tradice bavily více než příběh samotný. Byla to pohodová četba, oddechovka, ale hlavní hrdinové mě nějak nezaujali. Nedokázala jsem si k nim vybudovat žádný vztah. Jestli mě něco dojalo byl závěr knihy, který byl tentokrát více propracovaný a nebyl tak uspěchaný jako u některých jiných knih z této řady.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Je to super oddechová vec

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček sanny_book_photo registrovaný uživatel

Mám za sebou prečítane všetky knihy zo série Romantické príbehy. No pravdupovediac, som sa na túto tešila najmenej. Samotné Japonsko a jeho kultúra ma nikdy nenadchýnala. Tak čo si myslite, kedy som zmenila názor ? Presne od prvých strán. Totiž súčasťou môjho života, je fascinujúci svet fotografie. Venujem sa jej, už 14 rokov. Stále ma neprestáva baviť, tak ako tento príbeh. Na jednej strane je cestovná blogerka Fiona, ktorá svojou fotografiou vyhrala výlet do Tokia. Na druhej strane je Gabe, sprievodca a úspešný fotograf. Privedie ich spoločná vášeň k láske, keď vzťah by mal byť na dobu určitú? Ja som sa svojím spôsobom našla v oboch postavách a v citátoch, ktoré sprevádzali celý dej. ,, Ktorýkoľvek idiot dokáže jeden raz za život vďaka číremu šťastiu urobiť krásnu fotku. Zatiaľ čo technicky zdatný fotograf môže dokonalé kompozície vyhľadávať. Vychádza im naproti a keď ich uvidí, spozná ich a stlačí spúšť." ,, Stratiť schopnosť nájsť a zachytiť, čo sa skrýva za povrchom.“ ,,Ľudia si odvykli žiť v tu a teraz. Na miesto aby si na plno vychutnávali veci, ktoré práve vidia, snažia sa ich vyfotiť. Je to ako zavrieť motýľa do pohára. Rýchlo zomrie a radosť z úlovku vyprchá.” Autorka v tomto príbehu krásne vykreslila nie len miesta, gastronómiu a kultúru. Predovšetkým podstatu wabi sabi, toho v čo ľudia veria. Veci, na ktorých fakt záleží, možno Japonsko nie je, zas, tak odlišné. Aj tak sa ľudia milujú, spoločne sa smejú a navzájom im na sebe záleží. Tieto hodnoty zdieľa celý svet.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Nicole registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jedním slovem ÚŽASNÁ!!!

E-kniha, Cosmopolis, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Martina Kmínková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc hezky popsané Japonsko, knížka se čte sama.

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Jonešová registrovaný uživatel

Skvělá kniha

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Jak jinak cestovat v této době? Díky tomu nahoře za knihy a filmy, které nás alespoň na pár chvil odnesou do cizích zemí. Při společném čtení knihy Čajovna v Tokiu od @cosmopolis_cz jsem se vydala do země, která má tak odlišnou kulturu od té naší, že jsem do toho šla s lehkou nervozitou. Ale bylo to dokonalé. V knize se hojně objevovaly popisy kulturního života v Japonsku včetně neskutečného jídla a čajových rituálů. To bylo moc krásné a bavilo mě to. Romantická linka hlavních postav byla ale trošku slabší, než jsem u autorky zvyklá. Dialogy mi ke konci přišly až moc naivní a slaďoučké, že jsem je občas i přeskakovala. Naopak - oceňuji filozofický přesah knihy, kdy se čtenář dozvídá spoustu zajímavých informaci ohledně rodinných vztahů místních. Přiznám se, že jsem u čtení pila kávu ☕️ to je zase můj tradiční rituál. ❤️

Kniha, Grada, 2021, 9788027112326