4.9 z 5 8 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Miroslava Kolářová registrovaný uživatel

Krásnou neděli #závisláci. Co vy a fantasy, čtete??? Já ano. A přináším recenzi na pěknou sérii. OKO BOUŘE - KRYSY APOKALYPSY @ Zuzana Hartmanova - spisovatelka Nakladatelství Host 391 V tomto druhém díle této série se pomocí autorcina popisu postav v minulosti a dějů z minulého období dozvídáme, proč je vlastně tato zem taková jaká je. A všichni lidé, bohové a démoni jací jsou teď. Co byla příčina jejich nynějšího chování a jednání. Někteří jsou schopni pro své postavení moc a slávu obětovat opravdu cokoliv. Arumiel už nezvládá dle mého své chování a lidé už mu nevěří a chtějí za svého vládce někoho jiného. On sám je ochoten opravdu zajit hodně daleko a tak si i ve svých řadách vytvořil ne jednoho nepřítele... Bouře je čím dál silnější a delší a všichni už začínají být vyčerpaní. Komu tentokrát poslouží k dobrému účelu??? Luciana a Corv ❤️moji nejoblíbenější z několika postav, které nám tu autorka vytvořila, jsou na útěku... Pronásledování není jednoduché i pro jejich nepřátele. Všichni musí čelit následkům nejen bouře, ale i následkům po spáchaných skaredych skutcich, které vykonali nejen na lidech, ale také na bozich a demonech. Těmto dvěma držím pěsti, aby jim to vydrželo. ALE autorka nám v knize naskladala tolik nástrah a zvratů, že mnohdy dvojice, které se konečně spřátelily rozdělí nečekaná událost. Už se těším na další díl. Dávám 5⭐⭐⭐⭐⭐z 5 a děkuji Jitka Dudychová za vyslání knih ve štafete. Více o mých přečtenych knihách na mém IG

Kniha, Host, 2021, 9788027505951

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Benešová registrovaný uživatel

Dej nám postoupil dál. Arumielovi plány se pomalu rozpadají. Lidé v něm už nevidí svého spasitele a vládce, nýbrž neschopného a slabého panovnika. A jak už to bývá, když jeden pláče druhý si zpívá. Ani tady to není výjimka. Každý chce z neštěstí druhého vytěžit maximum pro sebe. Lidé přestávají věřit a nechávají se čím dál častěji zlákat představou možné svobody za hranicí Leru. Jak bychom se ale chovali my, kdyby nastala apokalypsa? Myslím že by se z nás také staly krysy, které se snaží stůj co stůj zachránit svůj život. Nehledě na životy druhých. V knize není jeden ani dva hlavní hrdinové, ale hned celá škála postav. Autorka žádne z nich nestranní, a tak mají všechny postavy stejný prostor čtenáře zaujmout. A to se také děje. S každou postavou sympatizujete a zároveň ji pro nějakou vlastnost nesnášíte. Jako v životě nic není černobílé, i autorčiny postavy hrají všemi barvami. Moc se mi líbí, že postavy nikdy nejednají nelogicky. Vše je logické a pokud se nám to zda nelogické, vzápětí nám je vysvětleno, proč to tak je. Aniž bychom si to uvědomovali autorka v knize řeší několik vážných témat šikana, málo pozornosti od rodičů, znásilnění, homosexualita, osireni nebo neplodnost. To vše, a ještě mnohem víc, má za následky právě činy, kterých se postavy dopouštějí. Příběhy jednotlivých postav se místy prolínají, aby se vzápětí opět rozdělily. Dej plyne rychle a musím říct že mne kniha doslova vcucla a já musela číst dál a dál. Byly i místa, kde jsem neudržela slzy. Líbí se mi, jak se autorka s ničím nepare. Tím vzniká spousta zvratů, které bychom vůbec nečekali. V knize jsou pouze naznačené romantické linky. Takže žádná velká romantika se také nekoná. A když už se povede, říkáte si, konečně jsou spolu, stane se něco, co je zase rozdělí (někdy již nenávratně). Rozhodně to není série , kde si řeknete tihle dva spolu skončí a tak to taky bude . Moc se těším na další díl ale zároveň se trochu bojím, protoze tuším že autorka nám žádný preslazeny happyend nedá.

Kniha, Host, 2021, 9788027505951