4.8 z 5 224 hodnocení čtenářů

193× 5 hvězdiček 25× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Hanka C registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Příběh Nesty mě snad bavil více než Feyre, posledních 250 stran jsem četla na jeden zátah do půl 3. Některé hrozby stále nebyly zažehnány, což jak doufám dává prostor ještě pro dalsí díl (chtěla bych vědet jak to dopadne s Elain / Lucienem / Azrielem a nezapominejme na Mor!!!) Jen mě trochu otravovaly docela časté překlepy: "Azriel řekla" , ke ke .. a pod. jedna věta na začátku kapitoly taky moc nedávála smysl, jako kdyby půlka překladu začala jsdnou myšlenkou a druhá půlka věty k ní vůbec neseděla.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Sirael Uživatel aplikace KDčko

Nejlepší z celé série ACOTAR!

E-kniha, CooBoo, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Kaluzikova registrovaný uživatel

Série Dvorů se pro mě stala jakýmsi Zlatým Grálem, ke kterému se pravidelně během roka alespoň 3x, ne-li 4x vracím. Tato kniha mi sice trvala déle než ty předchozí, ale někde za čtvrtkou jsem si zvykla na jiný styl psaní, než který spisovatelka použila v předchozích dílech. Co mě trochu mrzí je, že je tato kniha v podstatě jen o Nestě a Cassianovi. Chápu, proč to tak je, i přesto bych byla raději, kdyby spisovatelka zvolila starý osvědčený pohled Feyre. Ale změna je život. Ve finále jsem i brečela, když Feyre rodila maličkého Nyxe, když Rhysand vycítil jak jejich pouto umírá spolu s ní a zoufalstvím křičel. Brečela jsem když Nesta uzavřela dohodu možná s kotlíkem, možná se samotnou matkou. Dva moji oblíbení Illiryjci našli své štěstí. Pevně doufám a modlím se, že v další knize najde své štěstí konečně i Azriel..

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Čtveráčková registrovaný uživatel

Láska si k srdci nachází různými způsoby a cesta Nesty a Casse mne zasáhla velice hluboko. #kapitola50! Musím se přiznat, že se série je tento díl můj oblíbeny.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Aneta Gierczynski registrovaný uživatel

Od první stránky mne kniha vtáhla a nepustila. Užívala jsem si každou jedinou kapitolu a bylo mi jasné, že tohle bude naprostý TOP. To prostě autorka umí! Což ona jistě ví a já ji upřímně obdivuju. Autorka dokáže dokonale dovysvětlovat předešlé knihy a scény podávat v jiném světle, než v kterém byly původně popsány. Díky tomu, člověk získá nový nadhled a pochopí věci, které nechápal. Ano, mluvím tu o Nestě, kterou já si naprosto zamilovala. Pochopila jsem ji, stala se mi neskutečně blízkou a momentálně je moje nejoblíbenější ze sester. Co se týkalo Cassiana.. já ho žeru! Celá romantická linka byla perfektně popsána a líbilo se mi, jak kolem sebe poletují a kam to celé směřuje. Bylo to perfektní! Samozřejmě musím ještě zmínit Gwyn a Emerii, které si mne naprosto získaly. Takže.. Dvůr stříbrných plamenů se pro mne tímto stává zatím tím nejlepším dílem ACOTAR série. Teď se jen uvidí, jaké budou další knihy z této série, které pro nás ještě autorka chystá. KÉŽ BYCH SI TUHLE KNIHU MOHLA PŘEČÍST ZNOVU POPRVÉ ❤️

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Šulcová registrovaný uživatel

Tahle kniha se mi líbila o fous víc než ostatní dvory.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 4 z 5 hvězdiček Jana Lednická registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Autorka v téhle sérii neskutečným způsobem ukazuje, jak různými způsoby lidé zpracovávají traumata. Nesta je traumatizovaná horem spodem, stejně jako její sestry. Ale zatímco jedna zachraňuje království a druhá se potichu rýpe v kytkách, Nesta střídá milence jako na běžícím pásu, pije první ligu a utrácí cizí peníze. Kniha je velmi zajímavou cestou nejstarší ze sester. Ale je to opravdu už téměř porno. Čtenářům, kteří toto nemají rádi, knihu opravdu nemůžu doporučit. Jinak jsem byla spokojená.

Kniha, Bloomsbury, 2022, 9781526635365

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna registrovaný uživatel

Za mě nejlepší díl.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček vonnie Uživatel aplikace KDčko

MUSÍTE SI PŘEČÍST!

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Katarína Drotárová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

MILUJEM túto sériu. Kniha je napísaná pútavo, plná emócií, a nielen pozitívnych 🙃 100% ODPORÚČAM ⚔️❤️

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečteno doslova jedním dechem... Od tohoto dílu jsem se nemohla odlepit. Nutilo mě to číst dál a dál. Ze všech knih "Dvorů!" byla pro mě tato asi nejlepší. Příběh Nesty a Cassiana mě úplně dostal, zejména hloubka postav.

E-kniha, CooBoo, 2022,

• 2 z 5 hvězdiček Gabriela Häusler registrovaný uživatel

U tehle knizky vic nez cokoliv jineho plati, ze mene je nekdy vice. Mene sexu, mene dejovych linek, a hned by bylo lip. Zaver mne vyslovene zklamal, z pohledu vyvoje postavy totalne nepochopitelny a dost cliche obrat.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Martina Císařová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tato kniha byla skvělá. Jediné, co bych vytkla je, že ten její start byl takový ponurý....Ale jakmile jsem se začetla, nemohla jsem se odtrhnout. Ze začátku jsem chtěla dát Nestě snad facku, aby se už konečně probrala a přestala hrát takovou nafrněnou neemotivní nánu, ale autorka prostě ví, jak psát a postava Nesty se neuvěřitelně vyvíjela, její výcvik a láska a přátelství, které si získala a co všechno byla schopná obětovat......no prostě neuvěřitelné.....5/5

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Sandra Navrátilová registrovaný uživatel

Knihu jsem přečetla jedním dechem. I když jsem si myslela, že příběh z pohledu Nesty a Cassiana nebude stát za to, mýlila jsem se. Vývoj Nestiny postavy je strhující. Přibližování s Cassianem stejně tak. Místy mě Nesta dokázala vytočit, stejně jako Feyre, ale Nesta se mi stala svým způsobem bližší, co by postava. Rozhodně bych knihu doporučila milovníkům fantasy a young adult literatury. Tato kniha je trošku peprnější než ty předchozí.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Alzi registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Musím říct, ze tuhle knihu má ze všech dvorů nejraději. Příběh Nesty se mi četl daleko lépe než Feyre, protože tu jsem do třetího dílu neměla moc rada. Nestě jsem, na druhou stranu, rozuměla a chápala. Příběh je strhující, zamilujete si Cassiana ještě více a konečně ze stínu vystupuje o trochu víc u Azriel. Za me top od Maasové

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Petra registrovaný uživatel

Když jsem se dozvěděla, že poslední kniha bude o Nestě a Cassianovi, tak jsem byla opravdu nadšená. Feyre mě tak trochu nudila od první knihy. V poslední knize už mě nudil i Rhys. Je to asi dané osobními preferencemi, takže neříkám, že by byly postavy špatné. Ale Nesta má šmrnc a nemohla jsem se knihy dočkat. A jak se Cassianovi podaří Nestu získat. Když jsem si přečetla první kapitolu, tak jsem věděla, že knihu neodložím, dokud nebudu padat únavou. Rozhodně jde o nejlepší knihu série. Maasová se vyvíjí a stejně tak se vyvíjí i její postavy a příběh je promyšlenější, zajímavější,napínavější. Brečela jsem u knihy asi 3x. Byla tam spousta momentů, kdy jsem se od srdce zasmála. To se mi u předchozích knih nedělo. Dokonce jsem zjistila, že ačkoliv zbožňuju badboys, tak Cassian mě okouzlil svou vlídnou a veselou povahou. Postavy byli propracované, promyšlené. Je to jedna z nejlepších knih co jsem četla vůbec. Budu se těšit na další díl a prvně věřím, že bude, protože se tam ještě spoustu věcí nedořešilo.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 3 z 5 hvězdiček Natál registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jako oddechovka super, jak už to u SJM bývá, kniha je velmi čtivá a někdy je sakra těžké se odtrhnout, nicméně si myslím, že by autorka udělala lépe, kdyby barvité lechtivé scény omezila a nahradila je akčnější dějovou linií. Koneckonců největší akce se většinou odehrávala právě v posteli. Závěr bohužel působil uspěchaně a nedotaženě. Myslím, že by ho SJM zvládla napsat podstatně lépe. Má další připomínka patří spíše českým editorům, v E-book verzi je neskutečné množství překlepů, což velmi kazí čtenářský zážitek.

E-kniha, CooBoo, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se mi hrozně líbí. Jenom mě mrzí, že byla zaměřena hlavně na Nestu a Cassiana a ne i více na Feyre a Rhysanda.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Literarytwins (Petra) registrovaný uživatel

Velmi dlouho jsem s touto knihou otálela a přitom jsem si Dvory zamilovala hned od prvního dílu. Popravdě jsem byla předem velmi skeptická zejména kvůli hlavní postavě tohoto dílu - Nestě Archeronové, která mi byla velmi, ale velmi nesympatická z předchozích dílů a byla doslova zralá na facku. V této své póze pokračovala i na počátku této knihy. Musím ale přiznat, že i když jsem tomu absolutně něvěřila, svým způsobem jsem pro ni našla pochopení a prokousala si k ní i svou cestičku. I po dočtení Dvoru stříbrných plamenů mám ale na jisté věci ohledně této hrdinky vlastní názor. :) (A co si budeme....nikdo nikdy asi netrumfne Rhysanda a Feyre :) )Kdo byl ale absolutně dokonalý tak byl Cassian. Jako to že autorka umí naprosto skvěle psát, o tom se tu ani nemusíme znovu zmiňovat. Mezi autory se dnes těžko hledá někdo, kdo umí napsat skvělé fantasy navíc s erotikou tak, aby vše dávalo smysl, mělo to hlavu a patu a nebylo to přeplácané. V tomto ohledu je Sarah mistryně! Ale tato kniha mi přišla jednoznačně nejžhavější z celé série a opravdu bych chtěla vidět, zda by se vůbec našel někdo, koho by při čtení Dvora stříbrných plamenů Cassian nerozparádil! :)) Velmi jsem si oblíbila i vedlejší postavy Gwyn a Emerii. Protože ty holky spolu byly prostě skvělé a jejich příběh zajímavě spestřil celkový vývoj událostí, ke kterým směřujeme v následujících dílech, na které pevně doufám nebudeme muset tak dlouho čekat. Tato kniha mě definitivně přesvědčila, že tuto sérii prostě musím zařadit i v knižní podobě do své skromné knihovničky a budu jí každému všemi deseti doporučovat! Po dočtení každé z knih z této série jsem byla bez dechu a nikdy se mi nechce tenhle dokonalý svět opouštět. :( A nevím jak vy, ale já se velmi těším na Azrielův příběh :)

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076613836

• 5 z 5 hvězdiček Nikol Aksamitová registrovaný uživatel

Velmi skvělá knížka. Celou knižní sérii jsem zvládla přečíst jedním dechem a na tuto knihu jsem čekala opravdu dlouho (než vyjde přeložena) :) Ale dočkala jsem se ☺️