4.6 z 5 27 hodnocení čtenářů

19× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Za mě je tato kniha nejlepší z celé série. Předchozí díly byly taky krásné, ale tahle má v sobě nějakou jiskru, která mě zahřála u srdce. To jak se z Reida zalezlého přes noc v kanceláři stává upravený muž v kosily je dokonalost. Tuhle knihu jsem si na sto procent užila.

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915324

• 5 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Tak toto bolo take mile, az to bolo skvele. Priznavam, ze som sa aj smiala aj plakala a aj nadavala. Prosto skvela kniha a vsetko BAM su skvely a Reid medzi nich skvelo zapadol

E-kniha, Baronet, 2021,

• 4 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

Když Reid vyprávěl Becce celou svou minulost a co musel prožít, než se dostal do BAM, nebyla Becca jediná, kdo si poplakal... A přitom je to jen kniha. Když minulost zastiňuje přítomnost takovou formou, že se bojíte jít do rizika, protože riziko může znamenat bolavou přítomnost, zničenou a osamělou budoucnost. Jednou jsem slyšela někoho říct, že toho, čeho se na světě boji nejvíc je samota. Tenhle příběh mi to připomněl a ukázal mi, že samota, taková ta temná, kdy není komu zavolat a víte, že nikdo za vámi nepříjde a nikomu byste nechyběli, je vážně to nejděsivější na světě. Celý příběh byl vlastně fajn, ale oproti předchozím třem knihám mi tak chybělo trochu víc dramat, která jsou pro spisovatelku tolik typická. "Všichni bychom měli mít to štěstí, že bychom měli někoho, komu budeme chybět, až tady nebudeme.“ „Takový je život, Reide. Budování vzpomínek. Jedna sladká chvilka za druhou. Buduješ je a ukládáš. Pomáhají ti být silnější, až to budeš potřebovat.“

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915324

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Reid byl prostě úžasný, šťastný poznávat vše poprvé, uchovávat si krásné vzpomínky a i když někdy pochyboval, měl kolem sebe přátelé, kteří ho nenechali spadnout na dno a utápět se v minulosti. Ba naopak, ukazovali mu cestu lepšího života, jak může dosáhnout toho, co chce a ještě milovat , jak ještě nikoho v životě nemiloval. V tom nejlepším smyslu se chtěl stát úspěšným chlapem, který bude ctít svou rodinu a mít práci svých snů. A že potkal svou jedinou a konečnou lásku, to je pro něj bonus, v který nikdy nedoufal. Moc krásný příběh.

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915324

• 4 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Hezký příběh, i když jsem četla určitě lepší. Zajímavé a originální bylo to, že hlavní hrdina byl panic.