• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

V průběhu prokousávání se dějovou linií se ve vás budou zmítat nejrůznější emoce. I přesto, že se jedná o velkou cihlu, tak ji slupnete jako malinu. Tohle čtenáře pohltí a bude to v něm rezonovat ještě dlouhou chvíli po dočtení. Jestliže hledáte kvalitní beletrii, na kterou jen tak nezapomenete, tak právě v ruce třímáte žhavého kandidáta. Rozhodně si ocenění jedné z nejlepších tuzemských YA knížek plným právem zaslouží.

4.7 z 5 27 hodnocení čtenářů

19× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Alena Gebhartová registrovaný uživatel

Příběh je naprosto strhující. Autorka rozhodně ví, o čem mluví, a právě proto je to tak parádní. I když se díky knize dostáváte do prostředí, které je až děsivé, kniha vám nedovolí přestat číst. Rozhodně doporučuji!!!

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139

• 5 z 5 hvězdiček Ivet registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Krásná kniha, chytlavá, romantická i smutná.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139

• 5 z 5 hvězdiček Anežka registrovaný uživatel

Knížku se mi povedlo přečíst za dva dny. Je úžasně napsaná, chytlavá a historicky velice zajímavá. Doporučuji všem, kteří nevědí zda si ji koupit.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139

• 5 z 5 hvězdiček Jaroslava Mikuková registrovaný uživatel

knížka se čte velmi dobře, děj "odsýpá", pořád se něco děje, co nutí číst dál a dál nedokázala jsem se odrhnout, takže za den jsem přečetla....

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna registrovaný uživatel

Nádherná knížka, krásný děj, šlo to pomalu. Knížku, kterou si ráda podruhé přečtu, téma které se tak často nerozebírá, opravdu krásný příběh !

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139

• 4 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Příběh se odehrává v roce 1957 v Madridu, kdy je Španělsko pod nadvládou diktátora Franka. V té době láká do země turisty a obchodníky, aby díky nim získal peníze. Hlavní hrdina Daniel, mladý člověk z Texasu, objevuje krásy země přes čočku fotoaparátu. Seznámí se s Anou a díky ní odhaluje krutou každodenní realitu Španělska. Autorka nám překládá knihu s tématem, které není nijak známé a v knihách se často nevyskytuje. Odkrývá tajemství a krutosti, které byly na denním pořádku a my o nich nemáme ani tušení. Příběh je doplněn citací politiků a úryvky z článků a rozhovorů. Kniha je rozdělena na dvě částky v rozmezí osmnácti let. Ze začátku jste hozeni do děje rovnýma nohama, chvilku možná budete zmateni, ale pak Vám vše začne dávat smysl a vše se začne proplétat a spojovat. Každá z postav má své tajemství, které nám postupně odhaluje a objasňuje. Poslední část v knize mi přišla jako jedno velké klišé, co se týče postav. Odkrytí tajemství bylo super. Musím se přiznat, že po předchozích knihách autorky jsem čekala něco trošku víc. Styl psaní mi přijde spíše pro mladší, já bych to brala asi více do hloubky. Ale každopádně oceňuji práci, kterou si autorka s knihou dala a rozhodně stojí za přečtení.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076611139