4.7 z 5 16 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Martina Hudečková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Asi poprvé se mi u knížky, v níž se střídají dvě časové roviny, stalo, že jsem se těšila na obě stejně, žádná nebyla "oblíbenější", žádnou jsem neměla tendenci proletět rychleji. Všechno v příběhu bylo uvěřitelné, realistické – děj i postavy. Myslím, že s hlavními hrdinkami se dokáže hodně žen ztotožnit, možná na rozdíl od Eugenie z autorčiny předchozí knížky. :) Když mi zbývalo posledních pár stran, mrzelo mě, že příběh končí, nechtěla jsem se s Alžbětou ani s Ninou loučit. Jsem si jistá, že jsem knihu nečetla naposledy :)

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 5 z 5 hvězdiček Marie Šmídová registrovaný uživatel

knížka se přečte jak se říká jedním dechem

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Příběh odehrávající se v Sudetech nám ukáže své tajemství a stíny minulosti, které rozdělily jednu rodinu. Nina se rozhodne, že vezme svou babičku Alžbětu na výlet do míst jejího mládí. Alžběta začne vzpomínat a začnou se tak odhalovat rodinná tajemství. Knihy Jany Poncarové mám moc ráda. Všechny, které jsem četla, si mě získaly a já si jejich čtení vždy maximálně užila. Všechny jsou vzpomínkami silných žen, které se musely poprat s osudem. Milé vyprávění, jako kdyby Vám jej povídala Vaše babička. Tajemství tomu přidává na čtivosti a nutí nás to číst pořád dál. Stejně jako ostatní knihy autorky, ani tuto jsem v podstatě vůbec neodložila a četla, dokud jsem se vše nedozvěděla. Příběh nám ukáže, jak komplikované mohou být lidské a rodinné vztahy. Jak je důležité mezi sebou mluvit, avšak také poznat, kdy je lepší mlčet a tajemství uschovat. Navíc je tu dobře vylíčena i historie, hlavně období kolem druhé světové války. Rozhodně se budu těšit na každou další knihu autorky a věřím, že i příště budu nadšená.

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 5 z 5 hvězdiček Věra Světlíková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Vše OK.

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 5 z 5 hvězdiček Ivana Pečinková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nesmírně dojímavé .

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Kupcová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Vztah hlavní dvojice, jako babičky a vnučky, mi přišel v první polovině knihy nějakým způsobem podivný. To se ale postupně zlepšovalo :) I když jsem se vždy víc těšila na "historičtější" časovou linku, tak jsem knihu i tak přečetla jedním dechem.

Kniha, MOTTO, 2020, 9788026718949

• 3 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel

Opět dobrá kniha od Jany Poncarové. Mám její knihy ráda. Doporučuji.