4.8 z 5 30 hodnocení čtenářů

26× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Šárka Kulíšková registrovaný uživatel

Roman "Bane" Protsenko je lhář, zloděj, drogový dealer a gigolo. Takže díky své špatné pověsti ho v Todos Santos zná úplně každý. A někoho takového k sobě přeci Jesse nepotřebuje. Nebo ano?.... Jesse si toho zažila opravdu hodně. Autorka jí toho naložila víc než dost. Taková nespravedlnost co se děla Jesse. A její matka a nevlastní otec, tomu nijak vůbec nepomohli, ba naopak celé to jen zhoršili.....A i když se tak necítila byla statečná a silná. A jak znovu objeví chuť k životu je k nezastavení . Proto když Bane dostane lukrativní nabídku neváhá ji přijmout. Jenže ta nabídka má určitá pravidla. Dokáže je dodržet? A co se stane jestli je poruší?.... . Jesse je pro Banea opravdu tvrdý oříšek a svou tvrdohlavostí mu to vůbec neusnadňuje. Jsou úžasná dvojka i přesto co se tam stalo je to i vtipné .... Zápletka je hodně dobře propracovaná a její samotné rozuzlení je bomba. Závěr mi přijde maličko urychlený, pár stránek navíc by neuškodilo. Ale i tak tu knihu miluju

E-kniha, Baronet, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček Nikola Nerudová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Vůbec nevím proc jsem si myslela že poslední kniha bude nejslabší ze všech a otalela s jejim přečtením. Opak je pravdou kniha je skvělá je v ni vše co čtenář/ka chce výborný děj co vás chytí a nepustí. Velice knihu doporučuji já z ni byla nadšená.

E-kniha, Baronet, 2020,

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

Můj celý život mi tě slíbil, tys musel, musel přijíti. Hra se otočila. Rošáda. Výměna pozic. Pokud hrajete hru, musíte znát pravidla, abyste byli nejlepší. Jenže taky musíte vědět, že abyste všechny dodrželi, nesmí vás nic a nikdo rozptylovat. Což se Baneovi vážně nepovedlo. Zajímavý, jak se člověku, který většinu svého života s někým vyjebával, najednou otočí karty a někdo udá to samé s ním. Jesse mi bylo neuvěřitelně líto už od začátku knihy. Myslím, že uvědomění si, že jste vážně na dně je v bodě, kdy si dokážete přiznat, že se nedokážete zachránit samy. A tady se princezna sama zachránila jen z části, i když je bojovnice a snažila se, co jí síly stačily. Roman jí v tom hodně pomohl, i když sám sobě to nepřiznal. Jak je možný žít s tolika nemocnými a manipulativními lidmi najednou? "Problém je v tom, jak jsem si uvědomila vteřinu po tom, co jsem otevřela dveře, že když propadnete sebelítosti, tak vám nedojde, že se věci můžou ještě mnohonásobně zhoršit. Říkají, že je lepší krutá pravda než milosrdná lež." "Říkají, že někdy vyhrajete, někdy prohrajete, ale s tím druhým jsem nikdy neměl problém. Až do chvíle, kdy jsem konečně získal něco, na čem mi opravdu záleželo." "Naděje je nebezpečná. Říká ti, ať to zkusíš, a když to uděláš, tak prohraješ.“

E-kniha, Baronet, 2020,