4.8 z 5 9 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Jana Ježková registrovaný uživatel

Skvělá knížka, o dost bolavém tématu, nikdo není hrdina ani odpadlík, krásně vyobrazeno, že pravda je z pohledu každého člověka trochu jiná. Moc ráda čtu chytré a čtivé knížky od českých autorů, ale raději od autorek :)

Kniha, Host, 2017, 9788075770967

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Horáková registrovaný uživatel

Musím říct, že kniha na mě velmi zapůsobila a od začátku jsem hltala každou stránku. Od Dity Táborské je to moje první kniha a musím pochválit, jak čtivě byla Malinka napsaná. Nejvíce mě zajímala linka Alice, které jsem fandila a přála ji, aby byla konečně šťastná. Naopak k hlavní představitelce Malce jsem neměla zrovna kladný vztah, od půlky knihy mě začala štvát skrz její nevděčnost a sobeckost. Ale věřím, že každý to může vnímat jinak i podle životního období, ve které se člověk zrovna nachází. Pár let zpátky bych ty postavy vnímala taky jinak. Konec byl překvapivý a smutný, ale k příběhu to sedělo. Celkově hodnotím knihu velmi kladně, ale od nakladatelství Host jsem vlastně ani nic jiného nečekala. Dlouho na mě tak žádná kniha nezapůsobila a jsem ráda, že jsem objevila další českou autorku.

Kniha, Host, 2017, 9788075770967

• 4 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Příběh Malky, kterou si adoptovali, když byla ještě miminko. Vyrůstání v adoptivní rodině nebylo vůbec snadné, ani pro ni, ani pro její rodiče, kteří však dělali vše pro to, aby byla šťastná a všichni spolu dobře vycházeli. Malka se i v dospělosti snažila najít svoje místo na světě a neměla to lehké. Nakonec se sama dostala do složité životní situace, kdy nebylo jednoduché rozhodnout se, co dál. Příběh o rodičovství z různých pohledů - dětí, rodičů, prarodičů, bezdětných párů, svobodných matek... Příběh o životě a jeho nevyzpytatelných cestách. Kniha je vyprávěna z různých pohledů - Malky, její adoptivní matky Iny a Alice, která nemůže mít vlastní děti a ráda by je adoptovala. Čtenář má tedy možnost uvidět siutace ze všech stran a tím pozná všechny souvislosti a může si udělat kompletní obrázek. Knížka plná naděje i beznaděje, lásky i nenávisti. O životě i o Bohu. Ze začátku jsem měla problém se začíst. Během jedné stránky se vystřídaly různé postavy v myšlenkách i popisech a špatně jsem se orientovala. Ale za chvilku jsem si na styl psaní zvykla a děj začal být tak napínavý, že jsem knihu už neodložila a přečetla ji na jeden zátah.

Kniha, Host, 2017, 9788075770967

• 5 z 5 hvězdiček Daniela čípová registrovaný uživatel

Úžasná, silná, spíše "ženská" kniha. Musela jsem se několikrát podívat, kolik je vlastně autorce let, že píše tak zkušeně a popisuje tak závažná a těžká témata. Knihu o mateřství ve všech podobách můžu všem jen doporučit. Je skvělá.

Kniha, Host, 2017, 9788075770967