• Zdeněk Gothard Zdeněk Gothard

Občasné flashbacky do minulosti hlavního hrdiny podkreslovaly tajemný nádech celého příběhu. Napětí se stupňovalo s každou stránkou a posledních asi patnáct kapitol už jsem četl bez přestávky. Pokud se vám líbil film Sedm s Bradem Pittem v hlavní roli, pak se vám určitě bude líbit i 55. Na to, že je to autorova prvotina, je hodně povedená a po právu sklízí kladné ohlasy široké veřejnosti po celém světě.

3.0 z 5 3 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Eva Marešová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Zaujala mě anotace knihy. Pořád mi ležela v hlavě (Kdo je tedy oním vrahem a kdo obětí?), a tak jsem se rozhodla si knihu zakoupit. Kniha je napínavá, příběh pravděpodobný. Poslední třetinu knihy přečtete jedním dechem. Ovšem ze závěru knihy jsem málem vyletěla z kůže. Opravdu jsem začala brouzdat internetem, zda nenajdu kontakt na autora knihy, abych si s ním vážně pohovořila. To jako vážně?

Kniha, Domino, 2020, 9788074983603

• 4 z 5 hvězdiček Beáta Rousová registrovaný uživatel

Zdravím Vás všechny dnes jsem dočetla druhou říjnovou knihu. Thriller 55 je velmi originální co se týče příběhu, který je velmi propracovaný a napínavý. Velmi se mi líbilo že se v této knize neprobírají vraždy samotné, ale máme tu dvě oběti se stejným příběhem...kdy jeden z nich je vrah. Také v knize máme dvě dějové linky...kdy jedna je že současnosti a druhá se odehrává v roce 2002 a po přečtení jsem pochopila proč jsme se seznámili se starým případem. Rozuzlení mě dostalo a opravdu jsem doufala, že to dopadne jinak. Konec mi přišel utnutý a mohl být podle mého trochu více propracován - jelikož by mě zajímalo co by bylo dál. Co se týče hlavních postav tak Chandler mi sedl a líbil se mi...ale Mitch tak ten byl těžce na facku. Kniha se mi líbila a určitě bych ji doporučila každému kdo má rád napínavé knihy ve kterých nejsou potoky krve.

Kniha, Domino, 2020, 9788074983603