Lov

Lov

4.7 z 5 hvězdiček 12 hodnocení čtenářů

Hodnocení a recenze čtenářů

4.7 z 5 12 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Anna

Série Off-campus je moje srdcovka a když jsem se dozvěděla, že toto je tak trochu její pokračování, byla jsem nadšená. A nadšení mne neopustilo ani během čtení knihy. Příběh byl předvídatelný ale i tak měl něco do sebe. Postavy byly příjemné, ano občas moc naivní, ale já jsem si je oblíbila. Je to taková pohádka, pohádka pro ženy o hokejistech. A to já cením. Doporučila bych to spíše jako takové lehké, oddechové čtení, které si ale zamilujete!

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701

• 5 z 5 hvězdiček Týna

knížku jsem četla v angličině a byla fakt super. Přečetla jsem ji za den jedním dechem. Fitzyho jsem si oblíbila už z předchozích knížek. jediné co mě na té knížce štve je obálka. anglická verze se mi líbí mnohem víc. U ostatních knížek mi tam obálky sedí, ale tady mi prostě nesedí. Kdybych neznala autorku knížku bych si podle obálky určitě nekoupila.

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701

• 4 z 5 hvězdiček Martina

Já nevím jak to autorka dělá, ale dokáže mě do té knihy vtáhnout, že nejsem schopna přestat číst. První díl Briar U série nebyl vůbec špatný! Opět jsem se nasmála, ale i pěkně nervovala. Postavy z minulých dílů žeru pořád stejně :D.. Fitze zbožňuju už z minulých dílů, takže bylo snadné si ho tu oblíbit. Musím se ale přiznat, že mě občas štval svým chováním vůči Summer a svou nerozhodností. Summer byla fajn. Hlavně mě bavila, jak byla padlá na hlavu a ještě, jak vymýšlela ty svoje "slova" :D.. Někdy jsem z ní fakt nemohla. Bylo to zase skvělý oddechový čtení, ale něco tomu chybělo. Už se těším na příběh Brenny, takže jdu hned číst :D.. Doporučujuu..

E-kniha, Baronet, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Nela

Knížka mi včera přišla a za jeden večer byla přečtena jedním dechem . Úžasný příběh, super postavy . Bavilo me to od začátku do konce . Summer je super a Fitzy sexy a strašně milej . A už se moc těšim na pribeh Brenny .

Kniha, Baronet, 2019, 9788026910701