5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba375 Kč
Běžně 419 Kč
Kniha ( měkká vazba )
322 Kč s DPH
Běžně 360 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Publikace doprovázela stejnojmennou výstavu v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze a představuje dvanáct výstavních projektů, které ve 20. století formovaly dějiny designu v českých zemích. Tyto projekty byly svým způsobem odvážné i riskantní - v konceptech, dobovém geopolitickém kontextu a zejména v novátorské instalaci. Vybrané výstavy objevovaly… Přejít na celý popis
Ali Hazelwood je láska. Po romantických komediích Hypotéza lásky a Hlava plná lásky, které si získaly srdce milionů čtenářů, přichází s novinkou o rivalech v šachu. Více informací
Publikace doprovázela stejnojmennou výstavu v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze a představuje dvanáct výstavních projektů, které ve 20. století formovaly dějiny designu v českých zemích. Tyto projekty byly svým způsobem odvážné i riskantní - v konceptech, dobovém geopolitickém kontextu a zejména v novátorské instalaci. Vybrané výstavy objevovaly a reinterpretovaly fenomény minulosti, podchytily tendence tvorby předmětného světa své doby, či je dokonce předvídaly, a to díky kurátorským konceptům Jiřiny Vydrové, Jindřicha Chalupeckého, Karla Koželky, Karla Hetteše, Josefa Kroutvora, Ludvíka Hlaváčka, vizionáře Zdeňka Pešánka a především teoretičky designu Mileny Lamarové. Výstavy tak dokládají klíčovou roli UPM pro dějiny designu 20. století. Muzeum se jimi také výrazně zapsalo do historie českého výstavnictví v provokujících řešeních Otto Rothmayera, Ivana Sovy, Václava Ciglera, Karla Pragera, Michala Brixe nebo Petra Horneka. Na designu vybraných výstav se podíleli významní fotografové Jan Svoboda a Gabriel Urbánek a grafici Jan Kotík, Josef Flejšar, Pavel Kopřiva nebo Aleš Najbrt.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.