O strategickém marketingu

O strategickém marketingu -  kolektiv Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Báječný únik

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Báječný únik

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát… Přejít na celý popis

Edgar Allan Poe: Pád domu Usherů a jiné povídky Edgar Allan Poe je hororová klasika, která právě vyšla ve vydání s krásnou ořízkou, které ozdobí knihovnu každého fanouška tohoto žánru! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií.

Sdílet 0

Nakladatel
Management Press
datum vydání
14.05.2019
isbn
978-80-7261-567-4
Počet stran
224
datum dotisku
16.05.2019
ean
9788072615674
Vazba
pevná vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda