0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba599 Kč
Kniha ( měkká vazba )
For festivals and fairs, identity design is an integral aspect and a starting point of organisation. Be it tackling a different theme each year for a recurring event or starting something new, attractiveness, energy and distinctive designs are sought out for, while freshness for long-running festivals and fairs is a must. A process that juggles a… Přejít na celý popis
Jsou si tak blízcí, a přesto jako by je dělil celý svět. Emotivní milostný příběh Mony Kasten pokračuje! Více informací
For festivals and fairs, identity design is an integral aspect and a starting point of organisation. Be it tackling a different theme each year for a recurring event or starting something new, attractiveness, energy and distinctive designs are sought out for, while freshness for long-running festivals and fairs is a must. A process that juggles a vast variety of aspects including logo, souvenirs, custom application design, environment setting, type design and more, Graphic Fest shines the light on the comprehensive and systematic approach festivals and fairs take. Informative and inspiring, it is the ultimate resource book for event identities.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.