0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha
CD-ROM V publikaci naleznete příručku Dyskalkulie - Metody rozvoje základních početních dovedností a 73 pracovních listů.Elektronická publikace uceleně poskytuje základní informace o typech poruch a narušení matematických schopností a z toho plynoucích počtářských obtíží dětí ve škole. Pojednává podrobně o jejích projevech zejména v rovině… Přejít na celý popis
23. dubna je Mezinárodní den knihy, proto jsme si pro vás na tento týden přichystali speciální dárek Více informací
CD-ROM
V publikaci naleznete příručku Dyskalkulie - Metody rozvoje základních početních dovedností a 73 pracovních listů.
Elektronická publikace uceleně poskytuje základní informace o typech poruch a narušení matematických schopností a z toho plynoucích počtářských obtíží dětí ve škole. Pojednává podrobně o jejích projevech zejména v rovině pedagogické od základní až po střední školu, ale těžiště knihy spočívá především v popisu metodických postupů a jednotlivých cvičení, jak takové obtíže zmírnit nebo odstranit. Zcela nově je uspořádána sekvence na sebe navazujících kroků a odpovídajících cvičení, která důsledně respektuje názornost a vývojová stádia předpokladů dítěte pro matematiku a k nimž jsou potom zacíleně zvoleny odpovídající pracovní postupy a pomůcky. Tak je vyjádřen multidimenzionální a multisenzoriální přístup rozvíjení základních početních dovedností. Ideový základ zmíněných postupů vychází především z lurijovských principů. Vznik takto koncipované struktury jednotlivých metod a cvičení rovněž čerpá i z diagnostických a praktických zkušeností z péče o dyskalkulické žáky opírající se o metody a cvičení již dříve publikované (Kumorovitzová, M., Novák, J.: Nauč mě počítat. 1994, Novák. J.: Dyskalkulie - metodika rozvíjení základních početních dovedností. 1997, 2000). Za prezentovanými formami rozvíjení základních početních dovedností u dětí zejména s dyskalkulií je více než 20 let systematické práce v oblasti diagnostické i nápravné, 20 let ověřování tvarů pomůcek a způsobů jejích používání, upravování návazností jednotlivých cvičení tak, aby celá metodika tvořila jedinečný systém, vnitřně provázanou soustavu plně respektující individuální možnosti dítěte v matematice.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.