0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení Ve čtvrtek 27. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
403 Kč s DPH
Běžně 450 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Bez vlivu Pabla Picassa by neexistovalo české moderní umění v podobě, jak se rozvíjelo po druhé světové válce. Přijetí jeho nejnovější tvorby mělo zásadní význam. Od široce rozšířené holubice jako symbolu míru v padesátých letech se pozornost přesouvala od konce tohoto desetiletí k Picassovým posledním dílům, s nimiž se mohla veřejnost… Přejít na celý popis
Nejrůznější puzzle od společnosti DINO si teď můžete koupit se slevou 50 %.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Mozek pod vlivem umění - Jak nás různé druhy umění mění
-
Kritika a autonomie českého umění (1859–1892)
-
Skica jako prvotní vizualizace myšlenky
-
Umění - Kompletní historie v obrazech
-
Spontánní historická graffiti v sakrálním prostoru
-
Stanislav Podhrázský a přátelé / and Friends
-
Umění, kterému rozumějí úplně všichni
-
Sběratel
-
Josef a Alžběta
-
Doteky snění
-
Pavel Reisenauer: Tvorba pro Respekt, obrazy, kresby, ilustrace, fotografie
-
Očima Franze Kafky
-
Neprakta
-
Dobrodružný svět Zdeňka Buriana
-
Lada
-
Gravitace umělecké kompetence
-
ČS KONCEPT 70. LET
-
Oldřich Kulhánek - Malá anatomie zdrojů
-
H R A
-
Rudolf Volráb (1933–1969)
-
Pionýři a roboti
-
Retrospektiva
-
František Bílek - grafika
-
Obrazy zášti
Bez vlivu Pabla Picassa by neexistovalo české moderní umění v podobě, jak se rozvíjelo po druhé světové válce. Přijetí jeho nejnovější tvorby mělo zásadní význam. Od široce rozšířené holubice jako symbolu míru v padesátých letech se pozornost přesouvala od konce tohoto desetiletí k Picassovým posledním dílům, s nimiž se mohla veřejnost seznámit na několika samostatných výstavách (1965 a 1967). Souběžně nad Picassem probíhala zásadní diskuse o povaze realismu, s nímž se vyrovnávala většina dobových výtvarníků, teoretiků a historiků umění, jako byli Jakobson, Teige, Kramář, Filla, Hoffmeister, Padrta, Mukařovský, Kosík či Garaudy. Stával-li se z kubismu historický jev, nejnovější Picassovy polohy vzbuzovaly protichůdné odezvy, které vždy tkly do živého tak silně, že vznikl názor, že maloval pohlavím, nikoli štětcem. Nejnovější práci historika umění Karla Srpa provází soubor nově objevených fotografií Dagmar Hochové, uskutečněný během Picassovy samostatné výstavy v pražském Mánesu v roce 1967.
- Nakladatel
- Arbor vitae
- Rozměr
- 130 x 160
- isbn
- 978-80-7467-170-8
- Počet stran
- 168
- datum vydání
- 11.12.2024
- ean
- 9788074671708
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.