0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 19. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
429 Kč s DPH
Jsme transparentní
What is the brand strategy Apple, Starbucks, and other market leaders have mastered for decades, yet never name? It’s not differentiation. It’s not purpose. It’s something far more powerful, and in today’s hyper-competitive business world, it’s the only strategy that consistently wins. It’s called De-Positioning, a method that… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
Emotion by Design
-
Rich Forever
-
Hegarty on Advertising
-
One Up On Wall Street
-
The Performance Paradox
-
Vienna
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 500 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 1000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Manželství
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 2000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 100 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 3000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Tajemství všech tajemství
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 200 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Elektronická dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Připravujeme Atomové šelmy: Aréna
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Jaromír Jágr JÁ68 - Zpověď největší české sportovní legendy
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 300 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Elektronická dárková poukázka 1500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Kluster
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 2000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Hacienda
What is the brand strategy Apple, Starbucks, and other market leaders have mastered for decades, yet never name? It’s not differentiation. It’s not purpose. It’s something far more powerful, and in today’s hyper-competitive business world, it’s the only strategy that consistently wins. It’s called De-Positioning, a method that turns your competitor’s strengths into liabilities while positioning your brand as the only solution your customer truly trusts. De-Positioning works by identifying the most critical problem your customer needs solved, exposing how your competitors fail to solve it, and making your brand the clear, inevitable choice. When applied with discipline, it renders competitors irrelevant. In this book, brand strategy veteran Todd Irwin shares the exact process he’s used to help Fortune 500 giants and disruptive VC-backed startups dominate their markets. He explains why “being different†no longer works, how to uncover your market’s Hero Pain Point, and how to build an unshakable competitive advantage rooted in hard strategy, not hype. Drawing on three decades in the trenches and case studies from brands like Apple, Volvo, and Zoom, Irwin shows how De-Positioning becomes the unifying force behind every decision, message, and customer interaction. This is not a marketing gimmick. It’s a battle-tested, repeatable system for building a brand so ultra-relevant and trusted that your competitors fade into the background. If you’re ready to stop fighting for attention and start dominating your market, this is your brand strategy playbook.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- LID Publishing
- Rozměr
- 217 x 137 x 15
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 160
- Hmotnost
- 270 g
- isbn
- 978-1-917391-18-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 25.09.2025
- ean
- 9781917391184
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE