4.5 z 5 73 hodnocení čtenářů

43× 5 hvězdiček 27× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Jana Nejedlá registrovaný uživatel

Je libo jednoho sexy mafiánka? Pokud máte rádi mafiánské romance s erotikou zasazené do kriminálního podsvětí, tohle je přesně pro vás! ❤️‍ . Celá kniha začíná opravdu velmi drsně a myslím si, že není pro každého!  . "Láska a nenávist jsou si dost podobné." . Od začátku je příběh promyšlený, ale taky dost zvrácený. Je to sexy a velmi čtivé. . Nečekejte od toho pohádku o princi, který se změní a zamiluje až po uši už od svatebního dne.  "Můžeš si sakra dělat, co chceš. Vodítko máš na volno."⛓️‍  Troy takový není, žene ho pomsta a tato žena je pro něj spíše jak koule u nohy. "Pokud hodláš dělat problémy, rozmysli si to. Já problémy vynalezl. Hraju si s nima a pak je vyřeším. Nepokoušej moji trpělivost, protože bys pak zjistila, že absolutně žádnou nemám." . Troy a Sparrow o svou lásku bojují velmi dlouho. A pár tajemství jim v tom vůbec nepomáhá. Obě hlavní postavy jsem si zamilovala, ale s vedlejšími je to trochu komplikovanější, dejte pozor na to, komu věříte.. Padoucha jsem zde bohužel odhalila, ale ani tak mi to neubralo zážitek ze čtení, miluju to! . A tedy epilog mě opravdu dost překvapil, takový závěr jsem nečekala. . "Chtěl si hrát. Já chtěla také, přestože jsme oba věděli, že tu hračku rozbije."❤️

E-kniha, Baronet, 2023,

• 1 z 5 hvězdiček Nikol registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka byla hrozná. Hrozná zápletka, cela knížka mi přišla taková odfláknutá

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920779

• 4 z 5 hvězdiček Veronika Ch registrovaný uživatel

Čtenáři Shenové vědí, že její knihy nejsou přeslazená romantika, tento příběh není výjimkou. V tomto případě se příběh odehrává v (polo)mafiánském prostředí. Přiznávám, že tohle já zrovna nemusím, nucení ke vztahu/sexu, násilí. Každopádně děj odsýpá a člověk to čte s určitým napětím skoro až do konce, než je víceméně jasné, jak to dopadne.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920779

• 4 z 5 hvězdiček Markéta Nicol Hrubá registrovaný uživatel

Od této autorky se jedná alespoň pro mě o nejslabší dílo. I tak je ale laťka podstatně vyšší, než u jiných knih tohoto žánru. Sparrow mi byla sympatická a příběhy z tohoto prostředí mám ráda.

E-kniha, Baronet, 2023,

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Purnochová registrovaný uživatel

L. J. Shen mám hodně ráda a vždy vyhlížím její knížky. Takže když jsem se dozvěděla, že napsala jednu z mafiánského prostředí, tak jsem si říkala, že to si musím rozhodně přečíst. 😍😍 Protože mafiáni a dohodnutý sňatek, v tomhle případě bych spíš měla říct donucený, to jsou mí oblíbenci, které já opravdu můžu. 😈🖤 Musím říct, že to bylo zajímavé a líbilo se mi to. Zpočátku jsem si říkala, proč tak Troy trvá na sňatku se Sparrow. A až postupem času se nám vše odkrývá a my zjišťuje pravdu. Sparrow byla dívka, která to neměla zrovna jednoduché. Ale nenechala se ničím a nikým srazit. To se mi na ní líbilo, že byla bojovnice s prořízlou pusou. 🤭 Troy Brennan je prevít se vším všudy. Nebezpečný sobě i svému okolí. Ale tak nějak vás svých způsobem přitahuje. 😈 Taktéž bylo zajímavé sledovat rozvíjející se vztah těch dvou. I když je to k sobě postupně táhlo, tak se tomu tak trochu bránili. Ale pak? Vášeň. 🔥 Příběhově se mi to zamlouvalo. Mělo to zajímavý nápad. Je ten konec mi přišel takový zvláštní.

E-kniha, Baronet, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Dominika Abbrentová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Naprosto dokonalá knížka. Pohltila mě svým příběhem. Často mi vzdáleně připomínala Padesát odstínů šedi. Ne tedy sexem, ale spíš zápletkami a koncem. Přečteno jedním dechem. Rozhodně se paní Shen stává mou oblíbenou spisovatelkou a těším se na další její díla.

Kniha, Baronet, 2023, 9788026920779

• 5 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel

S L.J.Shen nikdy nemůžete šlápnout vedle. Rychle se čte a příběh je temný, ale zároveň krásný a rozhodně žhavý.