4.4 z 5 97 hodnocení čtenářů

55× 5 hvězdiček 24× 4 hvězdičky 15× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček adule.books registrovaný uživatel

Ze začátku knihy jsem chtěla Gabriela nejradši nakopat víte kam. Choval se Avery hnusně, vyloženě si s ní hrál jako kočka s myší a já pořád nemohla pochopit proč to dělá. Jenže, když jste chlap a máte spoustu peněz na kontě a k tomu velmi vlivné jméno ve městě, je jasné, že vám projde kdeco. A pak to jeho oslovení “malá panno” - to ji nemůže říkat jménem?! Jenže! Tak v polovině knížky jsem z Gabriela měla najednou pocit, že se to nějak obrátilo a on jí začal víc a víc ochraňovat. Nebudu zastírat, začalo se mi to dost líbit. Sice ta představa, že mě celý život sleduje velký bratr, je dost děsivá, ale o to víc, má ta knížka šťávu a vy budete otáčet jednu stránkou za druhou, abyste se dozvěděli víc. Co se musí nechat je to, že tenhle díl je plný tajemství, touhy a šílených zvratů. Které mě neskutečně bavily! Konečně to nebylo takové to plytké vyprávění od dražby k sexu jako v prvním díle, ze kterého jsem byla mírně rozpolcená. Myslím, že se máme rozhodně na co těšit, protože ten konec zůstal takový otevřený a já jsem fakt napnutá, jak struna, jak tohle bude pokračovat. Myslím, že to bude jízda! Hodnotím 4,5 hvězdičkami, a nechávám si ještě malou půdu pro závěrečný díl.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 4 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Toto bylo takovy zbytečný průchod očistcem .... Pro Avery ....no konec byl vcelku zajímavý

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček Martina Šlachtová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Temný příběh Avery a Gabriela se dal rozvíjí a prohlubuje. Je to neuvěřitelné, ale jejich příběh se čte jedním dechem. Člověk nechce přestat číst, až zjistí, že je na konci knihy.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Teri Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Za mě tohle byla neskutečná jízda. Nebylo to ani nějak přehnané. Sexuálních scén asi tak akorát. Hodně mě překvapilo to tajemno...nečekala jsem, že kniha bude plná až tolika tajemství. Bylo pěkné vidět i to, jak se Gabriel pomalu otevírá a dává najevo své city k Avery a neustále ji musí chránit. Kniha zůstala otevřená stejně jako první, takže se těším na poslední díl, jak tohle vše dopadne, ale určitě můžu jedině doporučit.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Doležalová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak tohle byla jízda 🫠🫠 děj se pěkně zamotává...už se těším na třetí díl 🤗🤗

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 4 z 5 hvězdiček Barča registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oddychovka, ale částmi dlouhé.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Andrea Lettnerova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se četla pěkně. Jeho drsnost, její naivita - pěkný kontrast.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 1 z 5 hvězdiček Klára Špičáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oslovení malá panno je spíš odpuzující než sexy. Celkově bez zajímavého děje.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super, doporučuji.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Musím říct, že opět neskutečný. Je to psané poutavě, nechybí napětí a tajemství na každém rohu. Velmi povedené pokračování.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček Holka_z_knihkupec registrovaný uživatel

Většinou se říká, že druhý díl bývá nejslabší, ale u série Koncovka to tak rozhodně není!!! "Jen zoufalý člověk se pokusí oklamat ďábla.." Příběh je plný zvratů, nenávisti, naděje, chtíče, přátelství, ale i lásky a erotiky.. (Erotická linka je velmi hezky provedena a promyšlena, nic zde není tlačeno násilím.) Jako celek knihu hodnotím velmi pozitivně. Příjemný styl psaní, zajímavý děj i postavy. Miluju to!!! Už se nemůžu dočkat třetího (závěrečného dílu).

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 3 z 5 hvězdiček Zuzana Kohoutová registrovaný uživatel

Na druhý díl této série jsem se těšila, protože ten první skončil dost otevřeně. Zde se znovu příběh točí kolem Gabriela a Avery. Gabriel je takový klasický zaporák, ale když poznáte jeho minulost a motivy, tak si na něj utvoříte trochu jiný názor. Napětí mezi nimi bylo celou knihu a nechybí ani sexuální scény jako v minulém díle, ikdyž jich tu není tolik. Odhalují se nám další tajemství, nastávají zvraty a vlastně nic není tak, jak se zdá. Konec nebyl úplně otevřený, ale i tak jsem zvědavá, jak celý příběh skončí. Za knihu moc děkuji @sberatelka.knih @knihydobrovsky

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 4 z 5 hvězdiček Eliška @knihomolka_z_hor registrovaný uživatel

Já se přiznám, že mám raději série než stand alone. Když si oblíbím nějaké postavy, tak se s nimi velmi nerada loučím. Což je i tento případ. V prvním díle jsem si zamilovala Gabriela a Avery mi byla sympatická. V Jezdci je Gabriel nadále moje oblíbená postava, ale Avery mu dost slušně šlape na paty. Líbí se mi její vzrůstající sebedůvěra, baví mě její umanutost a několikrát jsem se zasmála u slovních přestřelek. Příběh nabírá na obrátkách a mě bavilo rozplétat tajemství, která provází obě dvě knížky. Také je zde více žhavých scén což odpovídá posunu ve vztahu Gabriela a Avery. Také oceňuji, že Gabriel už méně oslovuje Avery "malá panno" Opět na konci nechyběl zvrat, díky kterému se nemůžu dočkat závěrečného dílu této série. Moc děkuji @knihydobrovsky a @sberatelka.knih za poskytnutí knihy k recenzi v rámci spolupráce.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 3 z 5 hvězdiček Kristína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Take nemastne - neslane.

E-kniha, Red, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Stejně dobré jako jednička, doporučuju :)

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 4 z 5 hvězdiček Iveta registrovaný uživatel

Kniha se mi líbila, jen bych ráda věděla, zda bude vydán tředí díl.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 3 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

Já vám nevím, ale mám pocit že jsem četla jinou knížku než ostatní. První díl, který jsme četli v rámci dobré challenge byl pecka a po tom konci jsem chtěla vědět jak bude příběh Avery pokračovat. Teď jsem ale lehce zklamaná. Slovní spojení "malá panno" mi už pomalu začínalo vyvolávat tik v oku. Zvlášť když už se to sem prostě ani nehodilo. Autorka využívá krátké kapitoly a čte se to jednoduše, jenže tady prostě něco chybělo. Navíc mi tu Avery spíš lezla na nervy, než abych jí fandila. Většinu knihy Gabriela nesnáší a při jedné věci na konci knihy, BUM, láska jak trám. Kdy? Jak? Proč? Já v tom neviděla pak ani tu chemii. Ještě že je tu právě Gabriel. Ten to pro mě docela zachraňoval. Navíc je to klasicky kus chlapa a to my v těchto knihách můžeme, ne? Líbilo se mi to tajemno okolo její rodiny, které se nakouslo trochu v prvním dílu a tady se konečně něco dozvíme, odhalíme některá tajemství. Navíc nějaká ta akce je až ke konci knihy, jinak se nic moc neděje. Myslím, že se z toho dalo dostat o něco víc a na první díl to bohužel nemá. 2,7/5 ⭐️ ale možná si to ještě rozmyslím…

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček Moni registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvele ctivy pribeh. Vice napeti a zápletek nez v 1.díle. Bylo to hodne o seznamování a ted konecne se dozvídáme různá tajemstvi a take se vyjasni vztah hlavních hrdinu. Pribeh jsem si uzila.

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

• 5 z 5 hvězdiček J. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Druhy díl byl skvělý. Četlo se to samo. Moc se mi líbilo, že v tomto díle odhalujeme záhady a tajemství, které byly řečeny v prvním díle. Gabriel zde už konečně odhaluje své srdce, což bylo super. A strašně moc se těším na další díl!

Kniha, Red, 2022, 9788027703272

Pokračování knihy Pěšák, Jezdec. Jak to popsat … Myslela jsem si, že už nic nepřekona 1. Díl, ale pokračování mě naprosto uchvátilo … Mladičká Avery zmítána mezi dvěmi světy …svět temna kde poznává a pociťuje první sexuální zážitky se svým uchvatitelem Gabrielem M. …a naproti tomu svět světla kde se k Avery navrátí střípek příslibu jejiho původního života … Odhalování historie její matky a temnota skryta za jedinou jistotou kterou myslela, že ještě má…a nakonec téměř tragický konec …čtenáře příběh vtáhne… Řekla bych, že oproti dílu 1. Méně sexuálních scén hlavních protagonistů, což se mi z prvu zdálo škoda ,nicméně finálový zvrat v Averyně dosavadním mínění o životě její rodiny, mi to všechno vynahradil. Těším se na další pokračování

Kniha, Red, 2022, 9788027703272