4.5 z 5 97 hodnocení čtenářů

63× 5 hvězdiček 29× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Rozmarína Světlojasná Uživatel aplikace KDčko

Příběh mě naprosto okouzlil.Netušila jsem že je ještě možné vymýšlet novou říši ale zázraky se opravdu dějí.Do této knihy jsem se naprosto zamiloval a tak dávám za 5.Je plná nečekaných zvratů(ano opravdu nečekaných)a romance(až k hranicím erotiky).

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Sabina Poláková registrovaný uživatel

Fanoušci Sarah J. Maas si tuto knihu zamilují !

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Denisa registrovaný uživatel

Já přísahám že jsem tím dějem ŽILA. V noci se mi o tom zdávalo, ani nemluvím o druhém dílu který je ještě lepší a hned jak jsem dočetla první tak sem si ho musela koupit. Ta love story je naprosto úžasná+ten příběh všechno do sebe krásně zapadá

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 3 z 5 hvězdiček Ajla registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Pozor spoiler!!!!! Nevím, kdo psal popis knihy, ale je nepřesný a zavádějící. Měla jsem dojem, že jde o podobnou zápletku jako v Selekci. Jenže Brie se do prince Ronana nezamiluje až na zámku, miluje ho už dva roky, od chvíle co se potkali (sice ho zná pod jiným jménem, ale ...chápete :-) ) Jinak pro mě oddechová knížka. Trochu mi vadily některé přechody mezi kapitolama (velké skoky v místě i ději) takže za to srážím jednu hvědu ze 4. (5* bych dala Dvorům nebo Z krve a popela).

E-kniha, CooBoo, 2021,

• 4 z 5 hvězdiček Alena Kusáková registrovaný uživatel

Příběh skvělý, ale ten KONEC?!? Ne úplně podle mých představ..

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 4 z 5 hvězdiček Adéla Vrbová registrovaný uživatel

Tak to bylo něco. Musím říct, že jsem ani v nejmenším nečekala, že mě to tak chytne. Od první kapitoly jsem byla naprosto ztracená. Ponořila jsem se do příběhu a nevnímala jsem čas. Tolik zajímavých a nečekaných zvratů. I když poslední kapitoly mě nepotěšily, protože mám v knize svého favorita, kterému jsem přála jiný osud. Ale něco mi říká, že v druhém díle to bude lepší a už se nemůžu dočkat, až se do toho pustím. Pokud váháte, zda číst nebo ne.. rozhodně doporučuji. Mám teď neskutečnou chuť, stát se vílou :D

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Nikola registrovaný uživatel

Čtivá a napínavá kniha s pořádným zvratem na konci, který jsem rozhodně nečekala. Už se těším až vyjde druhý díl.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 2 z 5 hvězdiček Kristýna Boráňová registrovaný uživatel

Nebavilo mě to, druhý díl, úplně zbytečný.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Lenka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu mám již v knihovně déle ale dostala jsem se k přečtení až teď ,kniha je čtivá a zhltla jsem ji na jeden zátah 😊Miluji vílí fantasy a tahle je zas v něčem jiná než ostatní , v něčem stejná a konec jsem vůbec nečekala v této podobě. Ale rozhodně mě příjemně překvapil a jdu se vrhnout na druhý díl. Rozhodně doporučuji všem milovníkům tohoto žánru 🥰

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Jan Kočer registrovaný uživatel Zakoupil produkt

pěkný příběh

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Martina Juríková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Toto knihu označujú v mnohých prípadoch za "vykrádačku" iných kníh z tohto žánru. Skloňuje sa najmä Selekcia a Dvory. Tak za mňa takto.... To, že autorka sa nejako v deji musela pohnúť a dostať Brie do víliej ríše, vyriešila asi 4 krát letmo spomenutým výberom manželky pre princa, ktorého sa Brie účastnila. Okrem toho to má so Selekciou pramálo spoločné. S Dvormi, nepopieram, má námet oveľa viac spoločných prvkov, ale poďme poporiadku. Vílie víno a jeho účinky... no keďže som kníh o vílach čítala viac, a v každej sa skloňuje vílie víno, tak samozrejme, že v ríši víl budeme piť víno a nie vodku, nie!?!? To, že má účinky aké má, je všeobecne dané pre vílie územie. Naviazanie puta resp. vzťahu druh /družka... normálna vec pre víliu ríšu v každej knihe. Zdolávanie úloh /hľadanie predmetov... Tak toto mi vôbec nevadilo, a len minimálne mi to pripomína Fayre a jej hľadanie 2 časti knihy. Takže nechápem problém? Brie mala iné starosti, robila to z iných dôvodov a okolnosti boli tiež absolútne iné. Milostný trojuholník.. mám rada milostné trojuholníky, a hlavne keď dopadnú podľa mojich predstáv (čo teda zatiaľ vôbec netuším). Ten námet mám teda naozaj rada a aj keď áno, je to podobné s Dvormi, ale no a čo? Dajte mi ešte viac takýchto príbehov, lebo čítať ma to sakra baví!! Rozdelenie ríše Svetlá /Temná.. tiež to nie je prvá kniha, kde som sa stretla s týmto usporiadaním, takže mi to nijako klin do očí nevrazilo a ok, nevadí, veď nejako to musí fungovať. Plus mame tu aj ríšu divokých víl a svet ľudí oddelený portálmi. Worldbuilding tejto knihy sa mi vcelku pozdáva, nič komplikované, jasné, nemáme tu 10 vládcov ale len 3 vílie dvory (ak divoké víly považujeme za Dvor). Postava Šotka/Suriela... pomocník hlavnej hrdinky, ktorý jej pomáha s odpoveďami... A možno práve tento detail je najpodobnejší s Dvormi. Brie, ako hlavnú postavu som naozaj mohla. Je rozumná, myslí jej to, neriadi sa romantickými citmi ako pobláznená školáčka (kde teda nezahrňujem city k sestre), takže jej správanie bolo v celku logické a nie až tak na facku. Princovia sa mi tiež páčili, ich vykreslenie, pohnútky, zázemie.. dokázala som si k nim vybudovať sympatie, a nakoniec aj antipatie. Dej bol naozaj pútavý, od prvotného námetu a motivácie Brie prečo ísť do nenávidenej víliej ríše (veď zachrániť sestru, ako jediného člena rodiny, ktorého na svete máte, je myslím pochopiteľné), cez dôvod prečo musela svet ľudí opustiť (tiež na výber moc nemala), až po už spomínanú zámienku, ako sa dostať do ríše víl (uchádzať sa o princa). Ja som naozaj veľmi spokojná. Dej plynul sám, stále sa niečo dialo. Neobišlo sa to bez pár úsmevných momentov, pár vzrúšo scén, akcie, nakoniec aj zvratov. Niektoré veci boli samozrejme predvídateľné, ale autorka nás k niektorým veciam a odhaleniam musí navádzať počas celého príbehu, aby to bolo nakoniec vcelku logické, že? Ešte, že mám doma druhý diel, lebo po tom konci sa do neho musím hneď pustiť. Celkovo hodnotím fakt vysoko 4,5⭐/5⭐ Keďže som čítala, že dvojka je oveľa lepšia, pol hviezdičky si nechávam ako rezervu. Určite sa zaraďujem k fanúšikom tejto série a jej obhajcom!

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Ma registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělé, moc se těším na další díl

E-kniha, CooBoo, 2021,

• 4 z 5 hvězdiček pajerka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha mě docela překvapila, takové oddechové nenáročné čtení, docela se těším na pokračování....

E-kniha, CooBoo, 2021,

Pokud máte rádi fantazii, tak tato kniha je to pravé. Čtivá, napínavá. Těším se na pokračování.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Marie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka se mi četla dobře. Měla jsem ji rychle přečtenou a konec mě překvapil. Už se nemůžu dočkat druhého dílu.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček Michaela registrovaný uživatel

Knížka se mi četla velmi dobře, velmi zajímavý děj a už se těším na další díly.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 5 z 5 hvězdiček DANCA registrovaný uživatel

Kniha se mi líbila. Je napínavá a dobře se čte. Na chvilku přestanete myslet na realitu a příběh vás vtáhne a to si myslím že se občas hodí každému.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 4 z 5 hvězdiček eva4036 registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Když jsem knížku začala číst, tak jsem si říkala, že to vypadá jako moderní verze popelky trochu smíchaná se Selekcí, kterou jsem jako teenager milovala. Pak ale přišlo na víly a já se začala bát, že knížka bude jen napodobenina příběhů od Sarah J. Maas, protože její knížky miluju. Abych pravdu řekla, knížka se mi moc dobře četla, byla napínavá a pořád se tam něco dělo. Hlavní hrdinka je mladá a naivní a z toho se odvíjí taky její chování. I přes to, že víly, tak moc nenávidí, tak mi připadalo, že Sebastianovi a Finnovi začala věřit až moc rychle. Knížce dávám 4* a jsem zvědavá na další díl a moc doufám, že autorka bude psát jen sama za sebe a nebude se snažit napodobit Dvory, Skleněný trůn a nebo Krutého prince.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

• 4 z 5 hvězdiček ANNA registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Bylo to super! Určitě doporučuji. Kniha se četla sama a je to moc příjemná oddechovka. Moc se těším na další díly!

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256

Hned jak jsem o knize slyšela, věděla jsem, že ji musím mít doma. Protože kombinace Dvorů s Krutým princem a náznakem Selekce je prostě sen všech romanticko-fantastických-vílích knihomolů. Hned jakmile jsem knihu otevřela, ztratila jsem se v čase a doslova vnímala jen slova a řádky. Děj mi přišel nádherný a vůbec mi nevadilo, že je zde už tolik používané téma víl. Hlavní hrdinka mi přišla docela sympatická i když neříkám, že mě někdy neštvala. Doslova jsem byla polapena v romantickém trojúhelníku a doteď netuším kdo z oněch mladíků získá mé právo na srdce hrdinky. Nemám co vytknout, protože jak obálka tak obsah byli nádherné. Doporučuji všem kteří milují víly stejně jako své knížky.

Kniha, CooBoo, 2021, 9788076613256