• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Série „Půlnoční kroniky“ si pohrává s již dříve používanými náměty utajovaného spolku, který má za úkol chránit populaci před zlem zvenčí. Obdobné téma v sobě zpracovávají třeba „Pekelné stroje“, či „Muži v černém“, ale toto ženské duo z obvyklé myšlenky vykouzlilo něco mnohem, mnohem většího.

4.3 z 5 103 hodnocení čtenářů

46× 5 hvězdiček 43× 4 hvězdičky 14× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Vej Uživatel aplikace KDčko

Prvních 100 stran jsem se do knihy nedokázala vůbec ponořit, potom už se příběh docela rozjel a konec byl docela napínavý. Některé části knihy mi přišli celkem nudné. První díl mě asi nezaujal natolik, abych si přečetla i další díly. Nemůžu říct, že by šlo o vyloženě špatnou knihu, určitě si najde svoje fanoušky, ale mě bohužel nezaujala.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Tessa registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se četla sama a já se už nemohu dočkat druhého dílu.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Knihomolka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Půlnoční kroniky mě zaujali už na pohled a kniha nezklamala ani dějem, za což sem velmi ráda. Od těchhle autorek jsem nečetla žádnou jejich knihu, takže nevím jak píšou ale tahle knížka je super a líbí se mi jak pojali "vztah" mezi Roxy a Shawem. Těším se na další díl

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 4 z 5 hvězdiček Jana Škutková registrovaný uživatel

Líbila se mi moc, četla se pěkně. Zajímavý námět. Akorát mě trochu odrazuje, že je to první díl. Mám radši knihy se začátkem a koncem. Ale doporučuji.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Tohle je moje srdcovka, zamilovala jsem se po prvních pár větách a věděla jsem, že tohle je přesně to co potřebuji číst. Neskutečně propracovaný fantasy Svět, jako bych všude byla s nimi, úplně mě to vtáhlo a už nepustilo. Lovce jsem si okamžitě zamilovala, byly tak neskutečně detailně popsaní jako bych je znala roky. V této knize je jako hlavní postava Roxy holka která to vůbec nemá lehké a snaží se napravit to co pokazila. Nemá bohužel moc času aby vše napravila a do toho jí zkříží cestu Shaw, kterého dostane na starost. Jejich přitažlivost je neskutečná. Shrnu to tak, že tohle se stalo mojí novou závislostí. Budu potřebovat každý díl do sbírky a tu nedám nikdy z ruky.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Alena Svačinová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka si mě plně získala hned od začátku, super pocteni, hodně napětí a akce, zajímavý příběh už se těším na další díly. Styl mi přijde podobný jak v sérii neviditelné knihovny která se mi líbila, takže jsem plně spokojená ☺️

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Iveta Janošková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Hezká fantasy, propracovaná, zábavný děj, romantika - velice hezké oddechové čtení.

E-kniha, Red, 2021,

• 3 z 5 hvězdiček Radka Pavlikova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

No nebolo to úplne zlé, ale keď už niekto čital knižnú sériu nástroje smrteľníkov od Cassandry Clare tak to nebude nič špecialne. Prišlo mito veľmi podobné ,miestami akoby len pomenili názvy a mená .

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 3 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nezaujala nedocetla jsem

E-kniha, Red, 2021,

• 4 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se čte velmi dobře a líbí se mi, jak mají autorky vše krásně promyšlené. Co mě potěšilo je glosář a popis osob na závěr, díky kterému jsem si vše ujasnila. Na mě měla kniha trochu pomalejší rozjezd, ale závěr byl super a já se těším na pokračování.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Klára registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Určitě doporučuji. Moc hezký a napínavý příběh. Většinou jsem četla jiný typ knížek, ale určitě to stojí za přečtení :)

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 4 z 5 hvězdiček Vendula Strunecká registrovaný uživatel

Kniha si mě získala na hodně dlouhou dobu. Její navazující debuty vás rozhodně také nezklamou. Roxy je jako postava možná trochu typická pro svět stínů, ale také má své kouzlo. Nesmí chybět ani romance, které je v knize dostatek. Taková lehká nevinná romantika s protějškem Shawem, který nemá minulost. Myslím, že bude v pořádku ji doporučit.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Ilona Zavřelová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha je pro dceru, je z ní nadšená.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 3 z 5 hvězdiček Romana Nekvindová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Trochu mi vadilo přeskakování z postavy na postavu v ich formě - nemohla jsem se do děje pořádně začít.. Jinak mi kniha připadala něco mezi Nástroji smrti (C. Clare) a Lovci duchů (Supernatural).. Na konci jsem bohužel neměla nutkání si říct, sakra jak to dopadne už aby byl další díl..

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 3 z 5 hvězdiček monineknihy registrovaný uživatel

Půlnoční kroniky je prvý diel z šesťdielnej fantasy série od úspešných nemeckých autoriek, ktoré píšu prevažne romantiku. Tento diel bol najmä v réžii Bianci Iosivoni (autorky Strmého pádu - melancholického príbehu o vyrovnávaní sa so stratou, ktorý sa mi dosť páčil), ak som to dobre pochopila, tak autorky sa budú s dielmi striedať. Toto je presne taká kniha, z ktorej by som bola neuveriteľne nadšená, keby som s fantasy a new adult žánrom práve začínala. Kniha sa veľmi príjemne číta, je tam super slow-burn (ale že naozaj SLOW-BURN) romantika, postavy mi až tak neliezli na nervy a aj tá chémia medzi nimi dosť fungovala. Celkovo sa mi páčilo to, že to je o lovcoch zblúdilých duší a rôznych nadprirodzených bytostí (čiže to má taký jemný Shadowhunters a Supernatural vibe). Keďže je to začiatok série, celý príbeh sa nesie v celkom pomalom duchu. Sú nám predstavené postavy, svet, črtá sa tam nejaká tá zápletka, no dejovo sa to (takmer) až do konca nejako extra neposúva. Viem si predstaviť, že čitateľov, ktorí sú zvyknutí na samé zvraty a akciu, to môže chvíľami nudiť. Avšak akčný záver tieto nudné miesta celkom vynahrádza, aspoň mne sa dosť páčil. Zatiaľ celkom váham, či ma to zaujalo natoľko, že budem v sérii pokračovať, no úplne to nezavrhujem. Som však rada, že som si knižku prečítala. Bolo tam viac vecí, ktoré ma zaujali a najmä to bola veľmi milá oddychovka, pri ktorej som cítila akúsi príjemnú nostalgiu, ktorú pociťujem najmä pri čítaní starších young adult fantasy sérií (aj keď toto je teda new adult fantasy). Ak vám nevadí pomalý rozjazd a máte radi slow-burn romantické príbehy (a knihy plné nadprirodzených bytostí sú vám sympatické), určite skúste siahnuť po Půlnočních kronikách. Síce som z knihy nebola úplne unesená, no jej čítanie som si veľmi užívala :).

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 4 z 5 hvězdiček Rozsypané knihy registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jelikož ujíždím na knihách typu Mercedes Thompson nebo Kate Daniels, tak tohle mi hodně sedlo, protože právě k těmto sériím bych to nejvíce přirovnala. Byl nám tu představen "nový" svět. Tohle objevování nových a nových detailů zbožňuji. Takže mi kniha ubýhala rychle pod rukama. (I když pár hluchých míst se tam našlo.) V knize sledujeme dvě hlavní postavy - Roxy a Shawa. Jeden nemá minulost, druhý budoucnost. Shawa jsem si hned oblíbila, Roxy mi občas svými názory štvala. Dohromady byli sládci. Líbilo se mi jejich postupné sbližování. A když se řekne, že je to pomalá romantika, tak tohle je extra pomalá romantika. Jen abyste věděli. V ostatních postavách jsem měla guláš. Některé jsem si oblíbila a po čase i zapamatovala, kdo je kdo. Ale některé jména mi dělala problém a pořád jsem přemýšlela, kdo to je. Velký palec nahoru za slovníček a jmenný seznam. Bez toho bych byla úplně ztracená. Příběh jako takový se mi líbil. Vážně skvělý nápad. Škoda jen že jsem hlavního záporáka odhadla poměrně na začátku. Konec byl hodně nadupaný a já se moc těším na další díl.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 5 z 5 hvězdiček Kate registrovaný uživatel

Velmi zajímavé a pěkně čtení.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 4 z 5 hvězdiček Danuše Víšková registrovaný uživatel

Musím říct, že začátek příběhu mě neskutečně chytl. Hodně mi připomněl Cassandru Clare a její lovce stínů. Byla jsem do děje vtažena až po uši a nemohla jsem se dočkat, co bude dál. Zhruba v polovině knihy jsem ale došla do bodu, kdy mě dějová linka začala trochu nudit. Jako by se prvotní náboj někam vytratil. Akce sice bylo v průběhu celé knihy dost, ale tak nějak mi připadalo, že se opakovalo pořád to samé dokola - tréning, boj, nepřítel, zranění, ošetřování, Roxy a Shaw. Po chvíli už to prostě nebylo ono, a tak mi celkem dlouho trvalo, než jsem se tímhle "hluchým" prostředkem prokousala. Ke konci knihy se konečně objevil hlavní záporný hrdina a opět se začalo dít něco zajímavého, došlo ke změně prostředí a objevily se nové postavy. Jelikož se jedná o první díl poměrně rozsáhlé série, je konec dosti otevřený a předpokládám, že druhý díl na něj plynule navazuje. Příběh je vyprávěn v ich formě a dostává se nám kapitol z Roxyina i Shawova úhlu pohledu. Romantická linka mezi nimi a je milá, díky střídání úhlu pohledu víme, co se kterému z nich honí hlavou, ale nijak zvlášť mě neoslovila. Prakticky celou dobu popírali, že je to k tomu druhému přitahuje, a když už k něčemu došlo, zase se stáhli a přemýšleli nad tím, jestli to vlastně chtějí. Ve výsledku ale v tomto díle skoro k ničemu nedošlo, a to mě trochu mrzelo. Vzhledem k tomu že tahle knížka spadá do kategorie New Adult, čekala jsem něco trochu peprnějšího. V knize je opravdu velké množství vedlejších postav a celkový systém lovecké hierarchie je dobře propracovaný. Vzadu v knize se nám dostává rejstříku se všemi postavami, jejich věkem, speciálními schopnostmi a zařazením. Přiznávám, že bez tohoto rejstříku bych se asi neobešla, neboť i na konci knihy jsem si některé postavy stále pletla a nebyla jsem si jistá, kdo je kdo. Celkově bych tedy své dojmy shrnula jako spíše pozitivní až neutrální. Myslím, že by neuškodilo, kdyby některé (dle mého názoru) zbytečné pasáže byly zkrácené, a kdyby byla romantická linka více rozpracovaná, čehož se nám možná dostane v následujících dílech. Druhý díl si nejspíš přečíst chtít budu a podle jeho kvality se uvidí, jestli za to bude stát i zbytek série. :) Hodnocení: 70%

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Šnebergerová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha v rukou dua německých romantických autorek Bianca Iosivoni a Laura Kneid, mě zaujalo hned jak jsem ho uviděla. Tentokrát však k tomu obě dodali ještě dávku fantsy, a pokud bych to měla k něčemu přirovnat tak by to byla sérii Nástroje smrti od Cassandry Clare. Velké plus této knihy najdete na úplném konci a tím jsou seznamy postav. Jejich zařazení, dokonce tam máte i věk nebo zbraně a tak. Což je skvělí doplněk, který rozhodně u těchto rozsáhlejších sérii s větším počtem postav není na škodu a tak od mě autorkám připisuji velké plus. Každá autorka má svůj osobitý způsob psaní, který znám z jejich předchozích knih. Tudíž jsem nalézala jak více popisné části, což připisuji vlivu Bianci, tak peprné dialogy od Laury. Ty se mi však zdáli ze začátku trochu upozaděné. Ale postupně si probíjeli cestu a pak už to mělo tu správnou dávku humoru. I když musím říct, že byli i chvíle kdy mi mrazilo. Což dokázal právě popis pasáží, kdy se hlavní hrdinka vydává na lov duší uniklých z podsvětí. Nebylo tu nouze ani o šokující zvraty, velké množství nevyřešených záhad a rozhodně velkolepí závěrečný boj.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704

• 3 z 5 hvězdiček Kristýna Kaderová registrovaný uživatel

Když jsem začala knihu číst, přišlo mi, jako kdyby pár kapitol chybělo. Autorka totiž vrhla čtenáře rovnou do středu příběhu s odkazy na události, které se staly předtím, než kniha začala. Sice je vysvětlila, ale až v průběhu knihy, což nebylo úplně ideální. Jinak se mi příběh líbil. Autorka využila oblíbený námět lovců duchů a zpracovala ho originálním způsobem. Jen škoda, že mi občas některé postavy splývaly. Hodně ale pomohlo, že je na konci knihy přehled všech druhů lovců a to, které postavy se k nim řadí. Usnadnilo to orientaci. Celkově se nejedná o špatný začátek knihy, ale jsem zvědavá, jak druhý díl pojme druhá z autorek. V tomto mi vadilo hned několik věcí a doufám, že když převezme štafetu jiná autorka, tyto věci vymizí a já si knihu užiju naplno.

Kniha, Red, 2021, 9788027701704