4.6 z 5 44 hodnocení čtenářů

30× 5 hvězdiček 11× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Knížka se mi ze začátku moc nelíbila. Hlavní hrdinka byla vulgární výrazy i chováním. Naposílá někomu fotky prsou a zadku a pak mu nadává, že je čuně apod. když na to dotyčný reaguje. Stejně tak jsem nečekala, že by se bohatý upjatý obchodník najednou bavil "takto" s neznámou po telefonu. Pak se ale oba v tom svém chování změní.. No někdy v druhé půlce už to bylo vážně dojemné a hodně to se mnou hnulo. První půlka by pro mě byla za tři hvězdičky, druhá za pět, takže dávám průměr.

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 4 z 5 hvězdiček Pavla registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za mě sušší verze pana Božského. Recenze mě nalákaly na vtipnou knížku, ale nejvtipnější na knížce bylo nejspíš to, že autorka se nebojí používat vulgarismy.

E-kniha, Baronet, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Kačí registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nádherná kniha, čte se sama

E-kniha, Baronet, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček andrea registrovaný uživatel Zakoupil produkt

knizka mne mile prekvapila je vyborna a i autorka hlavne mam skoro vsechny knizky doma od pani autorky

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nečekala jsem že se budu u téhle knihy tolik bavit. Vtipné a vtipnejsi pasáže, --úžasné. Obě postavy mě bavili.

E-kniha, Baronet, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Kate registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za den přečteno,super

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel

Opět mě tento příběh pobavil, plno peprných zpráv, pošťuchování a přitažlivosti. Soraya se s ničím nepárala, prostě řekla přesně to co chce, ať je to kdokoliv, servítky si nebrala. A to Grahama imponovalo. Všichni se ho bojí, asistentky se mění jak na běžícím pásu a jen tahle má na to koule mu odporovat. Nehledě, když ji poznal, nemohl z ní spustit oči. Opravdu to stojí za přečtení a určitě kniha pobaví.

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super, jako vždy.

E-kniha, Baronet, 2021,

• 4 z 5 hvězdiček Veronika Škodová registrovaný uživatel

Super, erotické pasáže vs vtipné. Klasicky od této spisovatelky čteno jedním dechem

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Krásná knížka

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539

• 5 z 5 hvězdiček Lee registrovaný uživatel

"Musíš věřit v osud. Tam je všechno napsaný. Nezáleží na tom, jestli to bude dneska, nebo za dva roky. Jestli to tak má bejt, nakonec se to stane." Vždycky se na knihy od Vi a Penelope těším. Baví mě, že se v nich neřeší jen sex, ale i těžší témata. Drzýho kravaťáka jsem si tedy vážně užila. Graham mě bavil od začátku až dokonce. Na to, jak na ostatní působil, tak když doopravdy miloval, byl něžný, laskavý a správný chlap. Soraya mi přišla nejprve hrozně potrhlá, drzá a s těma největšíma koulema pod sluncem. Vždyť kdo s normálním mozkem, by se mu vyfotil do mobilu a ještě za něho psal zprávy? Ale tolik jsem se dlouho nenasmála. Chloé na svůj věk byla velice chytrá a bystrá, což mě občas až překvapilo. Celkově to je krásnej příběh, přesně tak moc odpočinkovej a milej, jak od autorek očekáváte. "Dokonce i dočasná radost je lepší než vůbec nic. Vy se bojíte, že vám někdo ublíží, stejně jako se já bojím umřít. To ale neznamená, že se nemá žít každý den naplno.“

Kniha, Baronet, 2021, 9788026915539