4.5 z 5 559 hodnocení čtenářů

386× 5 hvězdiček 103× 4 hvězdičky 56× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Ivett registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Velmi dobré čtení, po cca první třetině začne být příběh opravdu napínavý. Při čtení jsem se místy i bála, je to spíše hororový příběh (nechybí ani "krvavé scény"), ale laděno spíše jako duchařský příběh. Sem tam mi rušily čtení překlepy a chyby v textu, ale jednalo se spíše o občasné maličkosti. Za mě mohu knihu jen doporučit, zajímavý příběh, ve kterém přijde rozuzlení až na konci, tudíž jste napjatí, jak to celé dopadne.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Eva Klímová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha se četla dobře. Doufala jsem spíš v nehmotneho ducha, takže samotné ztělesnění "zla" me trochu zklamalo. I přesto knihu doporučuji, přečetla jsem ji velmi rychle.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Adéla registrovaný uživatel

Opravdu jedním dechem,zajímavá,napínavá od začátku do konce

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Jakub Skalský registrovaný uživatel

No... jak to napsat, abych nespoileroval. Kniha začíná dobře a místy je opravdu napínavá. Občas jsem měl dokonce i husí kůži. Nemohu se ale zbavit pocitu, že to mohlo být daleko lepší. Odhalit v polovině knihy hlavní entitu a vše vysvětlit - to je chyba. Kniha pro mne ihned ztratila své kouzlo. Z krásné duchařiny se najednou stala pouze kniha o osamělém člověku v domě, kterého jistá osoba terorizuje a nehodlá pustit ven. Nechci víc popisovat, abych neprozradil konec. Snad to v druhé knize bude lepší.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Alena Kovářová registrovaný uživatel

Ačkoliv je celá zápletka dobře vymyšlená, neměla jsem pocit, že jsem v knize objevila něco nového, převratného, co by tematicky zcela vybočovalo obvyklým hororovým nápadům. Na druhou stranu to vlastně ani nevadí. Hororová duchařina je dobrá, pokud dokáže vzbudit strach a napětí, které ve vás přetrvá ještě po zavření knihy. A to se autorce určitě podařilo. Doporučuji otrlým čtenářům.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel

Kniha je velice hororová. Bála jsem se od začátku až do konce. Doporučuji přečíst.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel

Kniha se velice dobře čte, četli jsme jí s dcerou a už se těšíme, až si zase spolu přečteme nějakou podobnou a stejně napínavou knížku.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Veronika P. registrovaný uživatel

Mám ráda napínavé příběhy, které se čtou jedním dechem. Většinu času čtu detektivky, tentokrát jsem sáhla po hororovém příběhu a vím, že už tak zase dělší dobu neučiním. Kniha je napsána skvěle, až tak, že člověk uvěří, že je to pravda. Bez světla se večer bojím ještě teď :))

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Indysak Uživatel aplikace KDčko

Knihu nebo spíš audio knihu jsem měl možnost si stáhnout a protože už jsem jednou autorku poslouchal nebránil jsem se. Asi do poloviny jsem se trošku nudil a vše bylo předvídatelné, ale dál už přišla hororovější část a celý závěr překvapil. Je to ale ta z knih, kterou už bych znovu nečetl, neposlouchal.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Beáta Rousová registrovaný uživatel

Čekala jsem typický duchařský příběh ale nebylo tomu tak..ale i přes to byla kniha velice napínavá a tajemná. Četla se velmi dobře a kapitoly byli krátké. Vše krásně na konci do sebe zapadlo a byl s toho povedený příběh.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

Skvěle napsaný ducharsky příběh, který mne připoutal ke knize tak, že jsem ji přečetla jedním dechem a s napětím, které čiší z každé stránky.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 3 z 5 hvězdiček Katka.B registrovaný uživatel

Každý z nás občas zatouží vystoupit ze své komfortní zóny. Ať už jde o oblečení, stravování, sport nebo oblíbené žánry, které vyhledáváme u knih. Duch domu Ashburnů pro mě byl rozhodně výzvou a v tomto článku se dozvíte, jak jsem se s ní nakonec popasovala... Adrienne se ocitá v tíživé životní situaci. V kapse má jen dvacet dolarů a jejím nejvěrnějším společníkem je rozmazlený, leč milovaný kocour Wolfgang. Záchrana přichází v podobě dědictví, konkrétně starého domu, ve kterém po mnoho let žila až do své smrti její podivínská teta Edith. Dům se nachází daleko od malého městečka, jehož obyvatelé ho opředly hrůznými historkami a mnoha smyšlenými domněnkami. Mezi jedny z prvních věcí, které novou obyvatelku zarazí, jsou nápisy vyryté v nábytku či stěnách. Obsahují zákazy nebo příkazy a vyzařuje z nich naléhavost. Adrienne však nemá ponětí, jak má s těmito informacemi naložit. A co víc – v okamžiku, kdy zajde slunce, všechen okolní ruch a šum zaniká v podivném, uši drásajícím tichu. Hrůzné zážitky i zkazky lidí z města přivedou hlavní hrdinku k pátrání po historii domu a především k odkrývání tragické rodinné minulosti… Příběhy, ve kterých se rozklíčovává nějaké tajemství, mám moc ráda. Proto se mi celkový rámec této knihy moc líbil. Ale ačkoli jsem vcelku strašpytel, tísnivou atmosféru nebo pocity napětí či očekávání, se bohužel nedostavily. Názvy kapitol doslova vybízely ke čtení, byly úderné a slibovaly, že jejich obsah prostě bude stát za to. Celkový výsledek však pro mě vyzníval poněkud do prázdna. Navíc jsem zhruba od poloviny knihy uhodla, v čem tkví hlavní zápletka. Občas jsem se musela během čtení vrátit o pár stran zpět, abych pochopila, proč autorka navazuje daným způsobem nebo se ujistila, že příběhu nechybí souvislosti. Hlavní hrdinka mi nebyla nesympatická, ale zároveň se mi nepodařilo proniknout do její podstaty a naplno s ní příběh prožít. Za mě je tato kniha spíše volbou osobního vkusu a od toho se myslím bude odvíjet i její průběžné hodnocení. A nebo úplně zbytečně remcám, namísto abych byla ráda, že jsem svou osobní čtecí výzvu prakticky zvládla levou zadní :-) Vyzkoušejte ji a uvidíte sami.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Martina Huttová registrovaný uživatel

Kniha byla napínavá a dostalo mě pár zvratů, přečteno téměř jedním dechem a doporučuji

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Jana Bažantová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělá atmosféra a děj. Bavila mě a spousta pasážích byla prostě geniálních.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Kateřina Neumannová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

No hororové knížky moc nejsem, ale kniha se četla dobře a vlastně i jedním dechem. S objevením"zla" domu přišlo trošku zklamání,ale já jsem spíše na detektivky s reálným základem. Tenhle žánr byla má premiéra. Každopádně v noci jsem vynechala návštěvu toalety a nohy jsem z pod peřiny pro klid duše nevyndala. Mám objednané další knihy od autorky.

E-kniha, Fobos, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Martin registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Naprosto perfektní kniha!!!

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Lenka V. registrovaný uživatel

Kniha byla čtivá, napínavá, ovšem konec byl trošku přitažený za vlasy a měl rychlej spád.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček Pavla Smolková registrovaný uživatel

Od začátku do konce velice napínavé.Přečteno jedním dechem.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 5 z 5 hvězdiček LENKA registrovaný uživatel

Zajímavá od začátku, napínavé že jsem se nemohla odtrhnout. Doporučuji všem kdo se rád bojí

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611

• 4 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Tak toto se mi už líbilo podstatně více. Darcy jsem objevila náhodou a hned jsem si říkala, že zkusím přečíst aspoň jeden díl a uvidím a musím říct, nesáhla jsem vedle. Tady jsem chvilkama měla fakt husí kůži a místy jsem se opravdu bála. Je to krásně napsané a detailně popsané. Určitě bych v takovém domě nechtěla žít sama ani zadarmo. Tímto dílem jsem si vytvořila na Darcy závislost.

Kniha, Fobos, 2019, 9788075851611