4.3 z 5 36 hodnocení čtenářů

22× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Jana Bártová registrovaný uživatel

Nejprve pozitiva - Určitě napínavý, čtivý, rychle ubíhající děj, u kterého vám v určitých pasážích (hlavně popisky z minulosti v klášteře) bude naskakovat husí kůže. Paní spisovatelka píše velice poutavě a celá kniha ubíhá rychle, kapitoly jsou krátké kniha si drží napětí a čtivost až do samého konce. No celá církev a její zvěrstva vám budou otvírat nůž v kapse zvlášť uvážíme -li, že se podobné věci děly a stále dějí a nikdo s tím moc nedělá :( až doteď by si kniha zasloužila plných 5 hvězdiček . Bohužel jednu musím odebrat a to za věc, která mě v poslední době nesmírně vadí u spousty knih a to za nesympatické vyšetřovatele,kteří prostě musí mít spousty problémů , chlastají, nebo jsou závislí na prášcích, nejsou schopni jednat se svými kolegy atd - stejně jako je tomu tady - hlavní vyšetřovatelka je troska, která se nesmí napít,aby nebyla alkoholička, cpe se neustále prášky, odsekává všem kolegům, odbornou pomoc samozřejmě nevyhledá a je prostě na pěst - nevím co je to za trend poslední dobou,ale opravdu mě to silně vadí :-/ navíc jako by autorům nedošlo,že by to ve skutečnosti takhle opravdu nemohlo fungovat,protože by buďto dostala padáka, nebo nařízenou terapii :-/ no za to jsem musela hvězdičku odebrat.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 2 z 5 hvězdiček Lucie Urbanová registrovaný uživatel

Tahle knížka mě šíleně štvala. Půlka knihy vcelku nezáživná, inspektorka pořád dokola omílá stejné informace, nic se nenamáhá ověřit si. Vždycky se do něčeho pustí, nedokončí to a pustí se do něčeho jiného. Pořád něco odkládá na později... Pro mě nesympatická, neschopná vyšetřovatelka a matka, která dělá vše možné, jen nehledá své dítě. Ani konec mě nijak zvlášť nepřekvapil. Další knihu od autorky nejspíš s klidem vynechám.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 3 z 5 hvězdiček Procházková registrovaný uživatel

Přečetla jsem za 2 dny skvělý napínavý příběh od kterého nešlo odejit

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 5 z 5 hvězdiček Lenka V registrovaný uživatel

Detektivka, jak má být, plno zvratů. Děj napínavý. Kniha se mi líbila

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 3 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Detektiv Lottie Parkerová ovdověla a zůstala sama se třemi dětmi. Nemá to v životě lehké a konec roku 2014 pro ni bude náročný i v práci. Od prosince jedna vražda za druhou a Lottie pomalu odkrývá jejich společnou záhadu. Nakonec se bude vyšetřování týkat i její vlastní rodiny. Velice napínavý příběh, který má spád. Konec příběhu graduje v napětí a ani čtenář do poslední chvíle neodhalí, kdo je vrah. Příznivcům krimi knížku rozhodně doporučuji.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 5 z 5 hvězdiček 752 Uživatel aplikace KDčko

Super

Audiokniha (mp3), Radioservis, 2021,

• 5 z 5 hvězdiček Věra Koutová registrovaný uživatel

Donedávna jsem se vyhýbala čtení detektivek, krimi apod. Nebyl to muj "šálek kávy". Knihu mi půjčila kamarádka a já začínám věřit, že bych těmto žánrům mohla dát šanci. První díl série o inspektorce Lottie Parkerové mě hned od začátku dokázal vtáhnout. Nenudila jsem se, příběh byl plný zvratů a překvapení a napětí. Určitě si nenechám ujít další pokračování série

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 3 z 5 hvězdiček Karolína Sýkorová registrovaný uživatel

Kniha mě tolik nenadchla, chybělo mi napětí. Příběh byl zajímavý až na konci

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 4 z 5 hvězdiček Gabriela registrovaný uživatel

Velmi dobrý začátek nové série, stylem hodně připomíná sérii s vyšetřovatelkou Kim Stoneovou Angely Marsonsové. Inspektorka Lottie Parkerová taky není úplně sympaťačka, občas reaguje nepříjemně a protivně, ale tak nemůžou být všichni pořád sluníčkoví :) Ovšem téma zneužívání dětí hnusnými slizkými fráterníky člověku nedělá úplně dobře. Pokračování si ujít nenechám.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

• 3 z 5 hvězdiček Petra Konečná registrovaný uživatel

Z této knihy mám smíšené pocity. Příběh zajímavý, obzvlášť pasáže z minulosti - zážitky malých, většinou nechtěných nebo problémových dětí, které byly zneužívány v klášteře. Ale to vyšetřování ... já nevím, asi už jsem zvyklá na jiné autory. Vyšetřovatelé si vůbec nekladli relevantní otázky, a pak byli zaskočeni, proč je to nenapadlo. Rozuzlení moc překvapivé nebylo...brada mi z toho, jak láká obálka, rozhodně nespadla. Tím, že autorka často upozorňuje na klíčové věci, vám to docela rychle dojde. Hlavní postava mi navíc nebyla moc sympatická, ale je fakt, že mě poslední dobou začíná unavovat tenhle trend silných, nezávislých žen, jejichž život poznamenala nějaká tragédie, se kterou se teď nedokážou vyrovnat. Byť se hrozně tváří, jak to zvládají.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184

Četla se jedním dechem!

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076174184