5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( měkká vazba )
312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních… Přejít na celý popis
Připravte se na děsivé noční můry a originální příběhy, které vás pevně lapí do svých spárů Více informací
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala! O autorovi Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.