Image a firemní identita

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

Vlastimil Vondruška: Smrt šumavského poustevníka Oldřich z Chlumu musí vypátrat kdo zabil muže se svatou pověstí, který nic nevlastnil a nikomu nevadil? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240
datum dotisku
7.05.2020
ean
9788027128419
Počet stran
224
Vydání
2
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
datum vydání
20.04.2020
isbn
978-80-271-2841-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 330 Kč Nápověda
Další knihy autora