Creative Advertising Mario Pricken

Creative Advertising - Mario Pricken

Creative Advertising

Mario Pricken

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a… Přejít na celý popis

Sleva pro fanoušky Je tu 20% sleva na celý sortiment pro fandy filmů, seriálů, počítačových her, románových i komiksových hrdinů! Více informací

Popis

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.

Sdílet 0

Nakladatel
Thames & Hudson
datum vydání
9.6.2008
isbn
978-0-500-28733-0
ean
9780500287330
Jazyk
angličtina
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

249353. v e-shopu | 247175. minulý týden

1881. v Art, Architecture and Photography | 1924. minulý týden

Hodnocení čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora