Creative Advertising Mario Pricken

Creative Advertising

Mario Pricken

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 49 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a… Přejít na celý popis

Tajemství pramenů Jennifer McMahon Autorka úspěšných hororů Zimní lidé či Vermontské psycho přichází s duchařskou novinkou, ze které vás bude mrazit! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.

Sdílet 0

Nakladatel
Thames & Hudson
Jazyk
angličtina
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba
datum vydání
9.06.2008
isbn
978-0-500-28733-0
ean
9780500287330

Jak si vede v knihy Dobrovský?

81832. v e-shopu | 82531. minulý týden

70872. v Knihy | 71017. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora