0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba886 Kč
990 Kč
Ušetříte 104 Kč
Creative Advertising Mario Pricken
Kniha ( měkká vazba )
Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a… Přejít na celý popis
Autorka úspěšných hororů Zimní lidé či Vermontské psycho přichází s duchařskou novinkou, ze které vás bude mrazit!
Více informací
5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba976 Kč
1 090 Kč
Ušetříte 114 Kč
Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
81832. v e-shopu | 82531. minulý týden
70872. v Knihy | 71017. minulý týden
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5