Creative Advertising Mario Pricken

Creative Advertising - Mario Pricken

Creative Advertising

Mario Pricken

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a… Přejít na celý popis

lunární Už máte svůj lunární kalendář Krásné paní pro rok 2021? Více informací

Popis

Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu. Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy, doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru. Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž hlavní náplní práce je kreativita.

Sdílet 0

Nakladatel
Thames & Hudson
datum vydání
9.6.2008
isbn
978-0-500-28733-0
ean
9780500287330
Jazyk
angličtina
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba

Jak si vede v knihy Dobrovský?

240101. v e-shopu | 246064. minulý týden

2083. v Art, Architecture and Photography | 2256. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora