Sprievodca online reputačným manažmentom E-kniha

E-kniha

  • E-kniha je momentálně nedostupná

Content marketing je súčasným trendom v online marketingu. Stačí vytvárať kvalitný obsah, návštevníci si vás nájdu a vy ich premeníte na zákazníkov. Vyzerá to jednoducho.  Ale ak chcete byť v tvorbe obsahu naozaj úspešní, tak potrebujete dobrú stratégiu.  To je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli vydať tohto sprievodcu. Nájdete tu… Přejít na celý popis

Nikki Erlick: Život na míru Jak dlouho tady ještě budu...? Dobře víme, že jsme smrtelní. Chtěli bychom ale vědět kdy „to“ přesně přijde? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Content marketing je súčasným trendom v online marketingu. Stačí vytvárať kvalitný obsah, návštevníci si vás nájdu a vy ich premeníte na zákazníkov. Vyzerá to jednoducho. 

Ale ak chcete byť v tvorbe obsahu naozaj úspešní, tak potrebujete dobrú stratégiu. 

To je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli vydať tohto sprievodcu. Nájdete tu návod, ako vytvoriť obsahovú stratégiu, ktorá bude dlhodobá, bude zacielená na vaše publikum a bude mať stanovené jasné ciele. 

OBSAH SPRIEVODCU:
1. Úvod do content marketingu
2. Content marketing vs. oldschool SEO
4. Ako začať s tvorbou kvalitného obsahu
5. Čo sú persony a ako ich tvoriť
6. Určenie cieľov a plánovanie obsahu pre web
7. Písanie a optimalizovanie článkov
8. Ako prepojiť content marketing a SEO

Sdílet 0

Nakladatel
Visibility
jazyk
slovenština
Počet stran
37
datum vydání
1.01.2014

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda