Marketing podle cílových skupin

Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka

Marketing podle cílových skupin

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

402 Kč s DPH
Ušetříte 47 Kč Běžně 449 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli… Přejít na celý popis

Thrillerobraní To nejlepší napětí na našem e-shopu opět dozrálo a přichází další sklizeň s cenami od 9 Kč Více informací

Popis

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli zblízka. A co zákazníci prozrazují, to si přečtěte sami...

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
31.01.2008
isbn
978-80-251-1617-3
ean
9788025116173
Jazyk
čeština
Počet stran
392
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167x225mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

79794. v e-shopu | 74476. minulý týden

100. v Marketing | 90. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora