5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a… Přejít na celý popis
Jsou si tak blízcí, a přesto jako by je dělil celý svět. Emotivní milostný příběh Mony Kasten pokračuje! Více informací
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem. Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.