4.3 z 5 hvězdiček
E-knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Customer EXperience (CEX) is hot! But nowadays it gets harder and harder for companies to be distinctive. This book contains a broad collection of cases that show how front-runners world-wide have optimized their customer experience. Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays is more and more difficult for companies to be distinctive through… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tou horou jste vy
-
AKCE Buď užitečný
-
AKCE Kreativní diář
-
War
-
Bestseller Nic mě nezlomí
-
Bestseller Dostihy a sázky
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Growth. A Reckoning
-
Akta Illuminae - box
-
What It Takes
-
Bod zlomu
-
Od pohádky k pohádce - Auta
-
Bestseller Nic mě nezlomí
-
Kam až mě nohy donesou
-
Will
-
Sto roků samoty
-
Deníček moderního fotra
-
Exodus podle Mosadu
-
Vojak
-
Krvavý kruh
-
Mise Afghánistán
-
Niki Lauda - Autobiografie. Do pekla a zpět
-
Adrenalin - O čem jsem ještě nevyprávěl
-
Nic mě nezlomí
Customer EXperience (CEX) is hot! But nowadays it gets harder and harder for companies to be distinctive. This book contains a broad collection of cases that show how front-runners world-wide have optimized their customer experience. Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays is more and more difficult for companies to be distinctive through the products they offer. So it is key to stand out by services offered in addition to these products. A focus on the customer experience is needed. A lot of companies realize this, but only few manage to be successful. They understand the theory and the process to get there, but what they lack are concrete tools to bring the theory into practice. ‘CEX SELLS’ is the inspiration book for companies that want to deliver distinctive customer experiences in order to achieve their business objectives. Beate van Dongen Crombags and Deborah Wietzes discuss the various ingredients needed to deliver perfect customer experiences. They include ingredients to define and design the optimal experience, but they also describe what is needed in the organization to be able to deliver and manage that desired experience. They show how front-runners worldwide have optimized their customer experience, and what other companies can learn from that. A book that will definitely inspire you to improve your own organization's customer experience!
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- BIS Publishers
- datum vydání
- 1.01.2016
- ean
- 9789063694449
- Počet stran
- 176
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-90-6369-444-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE