0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu. Pohromadě v ní naleznou vše, co pro svou práci potřebují: jak předávat, ale také přijímat zprávy, aby byly co nejpřesnější a nedocházelo k jejich zkreslování jak… Přejít na celý popis
Vyberte si z našeho výběru knih, audioknih, ale i CD všech možných žánrů včetně thrillerů nebo třeba dětské literatury.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Buďte výjimeční - Pět schopností, které odlišují výjimečné lidi
-
Mentální odolnost Radim Valigura
-
Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Krizová komunikace
-
Naslouchat je umění
-
Zlepšete své komunikační schopnosti
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Umění slovní sebeobrany - Nejlepší techniky všech dob
-
Přestaň nudit, začni bavit
-
Ladislav Špaček – Úspěšný obchodní zástupce
-
24 zákonů svádění
-
Humor seriózně
-
Nenásilná komunikace v praxi
-
Nenásilná komunikace
-
Poznej sebe, poznáš druhé
-
Jak vycházet s problémovými lidmi - Domluvte se s choleriky, věčnými kritiky a dalšími nevyrovnanými lidmi
-
Kouzlo komunikace
-
Češi a cizinci - Jak myslí, řídí a pracují
-
Lidský vztah jako součást profese
-
Písemná komunikace v praxi
-
Prober se!
-
Proč věříme dezinformacím?
-
Rychleji myslet, chytře mluvit
-
Proč si nerozumíme
Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu. Pohromadě v ní naleznou vše, co pro svou práci potřebují: jak předávat, ale také přijímat zprávy, aby byly co nejpřesnější a nedocházelo k jejich zkreslování jak vyjednávat se zadavatelem projektu, ale také s vlastními lidmi proč by měl být projektový manažer i skvělý vůdce, jak být lidem příkladem co je to tzv. hierarchický rozklad produktů, k čemu slouží jak vám při plánování projektu pomůže analýza, různé diagramy a síťové grafy proč je nutné měřit a jak stanovit tzv. dosaženou hodnotu jaké metody výběru projektu existují a kdy je která vhodná co zahrnuje tzv. fáze definování projektu které organizace pro řízení projektů existují a čím se vyznačují jaké činnosti zahrnuje tzv. vývojová fáze jak má probíhat fáze implementace na co bychom neměli zapomenout při fázi ukončovací.
- Nakladatel
- CPress
- Rozměr
- 167 x 225 x 225
- isbn
- 978-80-251-1759-0
- Počet stran
- 216
- datum vydání
- 1.10.2007
- ean
- 9788025117590
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.