5.0 z 5 hvězdiček
kniha2 050 Kč
Běžně 2 290 Kč
Kniha
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže… Přejít na celý popis
Mrtvý politik i fotbalová hvězda, zmatená Metropolitní policie a stopy vedoucí k sexuální pracovnici. Nový Robert Brynzda je tady! Více informací
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.
3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.