4.6 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Manželství
-
Sami v moři konkurence
-
Anatomie rozhodování
-
Handmade byznys
-
Copywriting
-
Internetový marketing
-
Bestseller Tajemství všech tajemství
-
O vkusu, světle a barvách
-
Sami v moři konkurence
-
Od vize k zisku
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Pletky s konkurencí
-
Webcopywriting pro samouky
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Konkurence a výkonnost na evropských železnicích
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Strategie digitálního marketingu
-
Základy Public Relations
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Marketing management
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Jak na sítě
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti.
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 172 x 243 x 19
- isbn
- 978-80-7261-126-3
- Počet stran
- 280
- datum vydání
- 1.01.2005
- ean
- 9788072611263
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE