0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brandâ€â€”a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
How to run a business without risk
-
Brand it Like Serhant
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
The Chancellor: The Remarkable Odyssey of Angela Merkel
-
Hegarty on Advertising
-
War
-
The Prince
-
Growth. A Reckoning
-
What It Takes
-
The Crux
-
Making Sense of Chaos
-
Rich Dad Poor Dad
-
Going Infinite
-
The Psychology of Wealth
-
Caesar Commentarii. I. (Gallic War): (Bellum Gallicum, cum A. Hirti supplemento)
-
The Millionaire Real Estate Investor
-
Scary Smart
-
Novinka The Wealth Ladder
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
In This Economy?
-
Novinka The Man Who Solved the Market
-
The Social Brain
-
This Is Strategy
THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brandâ€â€”a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you’ll learn: • the new definition of brand • the five essential disciplines of brand-building • how branding is changing the dynamics of competition • the three most powerful questions to ask about any brand • why collaboration is the key to brand-building • how design determines a customer’s experience • how to test brand concepts quickly and cheaply • the importance of managing brands from the inside • 220-word brand glossary From the back cover: Not since McLuhan’s THE MEDIUM IS THE MESSAGE has a book compressed so many ideas into so few pages. Using the visual language of the boardroom, Neumeier presents the first unified theory of branding—a set of five disciplines to help companies bridge the gap between brand strategy and customer experience. Those with a grasp of branding will be inspired by the new perspectives they find here, and those who would like to understand it better will suddenly “get it.†This deceptively simple book offers everyone in the company access to “the most powerful business tool since the spreadsheet.â€
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Pearson Education (US)
- Rozměr
- 203 x 135 x 22
- datum vydání
- 1.09.2005
- ean
- 9780321348104
- Počet stran
- 208
- Hmotnost
- 250 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-321-34810-4
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE