0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba89 Kč
Běžně 99 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Letoun MiG-21 zaujímá v historii čs. letectva zajisté významné a neoddiskutovatelné místo. Jakožto typ sloužil v bývalém československém a poté i v českém letectvu necelých 43 let, ovšem služba jednotlivých verzí byla samozřejmě kratší. Jak první k nám přišel MiG-21F-13, jehož necelých 30 let služby bylo v době nedávné připomenuto čtyřmi čísly… Přejít na celý popis
Šeptání mrtvých zní jasně a zřetelně, zatímco vlastní minulost tone v němé mlze... Více informací
Letoun MiG-21 zaujímá v historii čs. letectva zajisté významné a neoddiskutovatelné místo. Jakožto typ sloužil v bývalém československém a poté i v českém letectvu necelých 43 let, ovšem služba jednotlivých verzí byla samozřejmě kratší. Jak první k nám přišel MiG-21F-13, jehož necelých 30 let služby bylo v době nedávné připomenuto čtyřmi čísly edice Aero nakl. Jakab. Následné verze MiG-21PF a PFM byly dodávány od r. 1964 , resp. 1966 a jejich o něco kratší služba skončila kolem roku 1990. Bylo jich také dodáno podstatně méně než v případě MiGu-21F-13, ale i tak stojí snad za to si připomenout jejich kariéru v Československu. Jejich zavedením čs. letectvo obdrželo první dvoumachové přepadové stíhací letouny, způsobilé k vedení bojové činnosti za všech povětrnostních podmínek.
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.