Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci

Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci

Kniha

Do košíku

357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu.… Přejít na celý popis

Richard Chizmar: Hon na Bubáka Někdo ve městě vraždí dívky a zohavuje jejich těla, aby je pak nechal obyvatelům na odiv. Ovšem podezřelí ani stopy neexistují a zoufalství roste... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence.Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Zjistěte, jak prodávatDokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence.Přesné strategie úspěchu vedoucí k:• Premene neprodaného na prodané• Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju• Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO• Zachování prehnaného prodejního prístupu• A mnohem více...Vaše audiokniha pro zvýšení prodejůVe skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první.Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.

Sdílet 0

Nakladatel
Grant Cardone Cee
Rozměr
158 x 236 x 22
jazyk
čeština
Počet stran
200
Vydání
1
isbn
978-80-260-7477-9
Vazba
Knihy - vázané
datum vydání
1.03.2015
ean
9788026074779

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 357 Kč Nápověda
Další knihy autora